داروتو
شون کرم نرم کننده بابونه میل75
شون کرم نرم کننده بابونه میل75

کرم دست و صورت بابونه پوست‌های معمولی و خشک شون ۷۵ میلی لیتر

Schon Hand And Face Cream Chamomile Extract For Normal And Dry Skins 75ml

ویژگی ها

رفع خشکی پوست

حاوی آلفابیزابول و ویتامین E

دارای بافتی بسیار سبک و سرعت جذب بالا

فاقد پارابن

تسکین دهنده انواع حساسیت‌های پوستی مانند سوزش، خارش و قرمزی

در حال تامین

کرم دست و صورت بابونه پوست‌های معمولی و خشک شون، لطافتی بی نظیر را در پوست شما ایجاد می‌کند. استفاده از عصاره بابونه در این کرم موجب جبران رطوبت از دست رفته پوست شده و خشکی پوست را از بین می‌برد. این کرم آنتی باکتریال بوده و التهابات پوستی با استفاده از این کرم بهبود می‌یابند. کرم بابونه شون برای مراقبت از پوست در برابر هر گونه اثرات مخرب خارجی تهیه شده است و موجب خنثی سازی فعالیت رادیکال‌های آزاد خواهد شد. این نوع کرم تسکین دهنده پوست بوده و انواع حساسیت‌های پوستی مانند سوزش، خارش و قرمزی را التیام می‌بخشد. این کرم از بافتی بسیار سبک برخوردار بوده و زودی جذب پوست می‌شود. همچنین از ترکیبات موثر و مفید استفاده شده در این کرم می‌توان به آلفابیزابول اشاره نمود. آلفابیزابول از ایجاد انواع بیماری‌های پوستی مانند قارچ و عفونت جلوگیری کرده و حساسیت و التهابات پوستی را از بین می‌برد. در این کرم از ویتامین E نیز استفاده شده است که موجب شادابی هر چه بیشتر پوست شده و از پیری زودرس پوست نیز جلوگیری می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-خنثی سازی فعالیت رادیکال‌های آزاد

-مراقبت از پوست در برابر هر گونه اثرات مخرب خارجی

-رفع التهابات پوستی

-آنتی باکتریال

-تامین رطوبت از دست رفته پوست

-حاوی عصاره بابونه و گلیسیرین

نحوه مصرف: پس از تمیز و خشک کردن پوست مقدار مورد نیاز از کرم را بر روی پوست مورد نظر قرار داده و با حرکاتی ملایم ماساژ دهید تا جذب گردد.

ترکیبات: آب، پارافین مایع، کوکو گلیسرید، گلیسرین، گلیسریل استئارات، عصاره گل بابونه، ستیل پالمیتات، ستیل الکل، PEG-۱۰۰ استئارات، ستئارت ۲۵، لانولین، پلی گلیسریل ۶ ایزو استئارات، عطر، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلیکول، کلرفنسین، هگزیل سینامال، لینالول، سیترونلول، بوتیل فنیل، متیل پروپیونال، آلفا ایزو متیل یونون، استئاریل الکل، پلی آکریلامید، C۱۳-۱۴ ایزوپارافین، لورت۷، دیازولیدینیل اوره، پتاسیم سوربات

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.

عنوان مشخصه
برند شون - Schon
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آریان کیمیا تک
تحت لیسانس آلمان
حجم 75 میلی‌ لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی عصاره بابونه، گلیسیرین، آلفابیزابول و ویتامین E
فاقد پارابن
قابل استفاده برای صورت و دست
مناسب برای پوست‌های خشک و معمولی
موارد مصرف التیام بخش، مرطوب کننده
ترکیبات آب، پارافین مایع، کوکو گلیسرید، گلیسرین، گلیسریل استئارات، عصاره گل بابونه، ستیل پالمیتات، ستیل الکل، PEG-۱۰۰ استئارات، ستئارت ۲۵، لانولین، پلی گلیسریل ۶ ایزو استئارات، عطر، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلیکول، کلرفنسین، هگزیل سینامال، لینالول، سیترونلول، بوتیل فنیل، متیل پروپیونال، آلفا ایزو متیل یونون، استئاریل الکل، پلی آکریلامید، C۱۳-۱۴ ایزوپارافین، لورت۷، دیازولیدینیل اوره، پتاسیم سوربات
روش مصرف پس از تمیز و خشک کردن پوست مقدار مورد نیاز از کرم را بر روی پوست مورد نظر قرار داده و با حرکاتی ملایم ماساژ دهید تا جذب گردد.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید