داروتو
تصویر  کرم دور چشم دمودکسیلین ۱۵ میلی لیتر

کرم دور چشم دمودکسیلین ۱۵ میلی لیتر

Demodexcillin Eye Cream 15ml

دسته بندی : ضد چروک پوست
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

خاصیت آبرسانی

ضد چین و چروک

داری خواص روشن کنندگی

حاوی عصاره آلوئه ورا و روغن درخت چای

تاریخ انقضای محصول 1403/4

119,000 تومان

به گفته متخصصین زیبایی برای مرطوب کردن دور چشم باید از کرم مخصوص به خود استفاده کنید. مشکلاتی که در ناحیه دور چشم ممکن است به وجود بیاید و همچنین مراقبت‌های این ناحیه از دیگر بخش‌های پوست صورت متفاوت است چون هم حساس تر است و هم ظریف و نازک تر، استعداد بیشتری برای خشکی دارد و زودتر هم دچار چین و چروک می‌شود. کرم دور چشم دمودکسیلین حاوی با کیفیت ترین و مهم ترین ترکیبات مناسب برای بهبود پوست اطراف چشم می‌باشد. این کرم با ترکیباتی شامل کلاژن، هیالورونیک اسید، نیاسینامید، سدیم پی سی ای، موم زنبور عسل، اوره، ویتامین E، آلوئه ورا و روغن درخت چای است که سبب تقویت و آبرسانی پوست اطراف چشم می‌شود و از ایجاد چین و چروک‌های زودرس در پوست جلوگیری می‌کند. به علاوه این کرم به دلیل دارا بودن ترکیبات گیاهی ضد میکروبی و ضد انگل، سبب تغذیه میکروارگانیسم‌های پوستی نمی‌شود و می‌تواند کمک شایانی به سلامت و بهبود پوست اطراف چشم نماید.

ویژگی‌های خاص:

-تقویت کننده

-خاصیت آبرسانی

-جوان کننده پوست

-حاوی عصاره آلوئه ورا و روغن درخت چای

-ضد چین و چروک

نحوه مصرف: دو نوبت در شبانه روز روی پوست تمیز اطراف چشم استفاده گردد.

ترکیبات: آب دیونیزه، گلیسیرین، سیکلو پنتا سیلوکسان و دایمتیکون، روغن نارگیل، گلیسریل استئارات، کاپریلیک/ کاپریک/ تری گلیسیرید، سوربیتول، ستیل الکل، استئاریک-اسید، روغن درخت چای، تری اتانل آمین، موم زنبور عسل، توکوفریل استات، دی سدیم ا.د.ت.ا، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، کلاژن، هیالورونیک اسید، نیاسینامید، سدیم پی سی ای، اوره، آلوئه ورا، پارابن‌ها، اسید سیتریک

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال برای سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند دمودکسیلین - Demodexcilin
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده مهان سپهر تابان
به سفارش نیکچهر گستر آریا فارمد
حجم 15 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره آلوئه ورا و روغن درخت چای
قابل استفاده برای دور چشم
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف آبرسان و ضد چروک
ترکیبات آب دیونیزه، گلیسیرین، سیکلو پنتا سیلوکسان و دایمتیکون، روغن نارگیل، گلیسریل استئارات، کاپریلیک/ کاپریک/ تری گلیسیرید، سوربیتول، ستیل الکل، استئاریک-اسید، روغن درخت چای، تری اتانل آمین، موم زنبور عسل، توکوفریل استات، دی سدیم ا.د.ت.ا، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، کلاژن، هیالورونیک اسید، نیاسینامید، سدیم پی سی ای، اوره، آلوئه ورا، پارابن‌ها، اسید سیتریک
روش مصرف دو نوبت در شبانه روز روی پوست تمیز اطراف چشم استفاده گردد.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال برای سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید