داروتو
تصویر  کرم دور چشم رتینول لامینین ۱۵ میلی لیتر
تصویر  کرم دور چشم رتینول لامینین ۱۵ میلی لیتر

کرم دور چشم رتینول لامینین ۱۵ میلی لیتر

Laminin Rapid Wrinkle Repair Eye Cream 15ml

دسته بندی : ضد چروک دور چشم
ویژگی ها

مناسب انواع پوست دور چشم

کلاژن ساز

پر کردن چروک و خطوط

مرطوب کننده دور چشم

برطرف کردن تیرگی دور چشم

محو کردن چروک‌های دور چشم

حاوی رتینول، ویتامین E و B5، هیالورونیک اسید و MDI کمپلکس

در حال تامین

چشم نخستین عضو از بدن است که با گذر زمان دستخوش تغییر ‌می‌شود. هربار که صورت خود را حرکت می‌دهید، می‌خندید و یا گریه می‌کنید، پوست اطراف ناحیه چشم شما نیز از خود واکنش نشان می‌دهد. همین موضوع باعث می‌شود با افزایش سن و کاهش تولید کلاژن (غنی ‌ترین پروتئین موجود در پوست) و الاستین‌های پوست علائم پیری به سراغ پوست نازک چشم شما آید. وجود کلاژن موجب استحکام و سفت شدن ساختار پوست می‌شود و داشتن الاستین سبب ایجاد قابلیت ارتجاعی در پوست شده است. نازک شدن پوست و کاهش این پروتئین‌های حیاتی در طول سال‌ها و به مرور موجب تشکیل چین و چروک و خطوط ریز و درشت در اطراف چشم می‌شود. پوست اطراف چشم از حساس ‌ترین قسمت‌های صورت است که نیاز به نگهداری ویژه‌ای دارد که می‌توانید با انواع کرم‌ها از جمله کرم دور چشم رتینول لامینین از آن مراقبت کنید چرا که حاوی هیالورونیک اسید بوده و قادر است چین و چروک اطراف چشم را کاهش دهد. ویتامین A موجود در آن، سلول‌ها را بازسازی، کلاژن سازی و چین و چروک را برطرف می‌کند. در ساخت آن از موادی مانند رتینول، ویتامین E و B5، هیالورونیک اسید و MDI کمپلکس کمک گرفته‌اند. با افزایش سن و مرور زمان پوست خاصیت کلاژن سازی، ترمیم کنندگی، رطوبت و ... خود را از دست می‌دهد پس استفاده از کرم‌های دور چشم می‌تواند تا حد قابل توجهی بروز این عوامل را به تعویق بیندازد.

ویژگی‌های خاص:

-حاوی رتینول ۰.۵٪ و کمپلکس MDI

-کاهش کبودی دور چشم

-ضد چروک و لیفتینگ قوی

-ضد التهاب و التیام بخش

-حاوی موثر ترین کمپلکس مرطوب کننده و آنتی اکسیدان

نحوه مصرف: صبح یا شب با حرکات ضربه‌ای آرام دور چشم استفاده شود.

ترکیبات: ستئاریل الکل، سدیم ستئاریل سولفات، ایزوپروپیل میرستات، اسکولن، گلیسریل استئارات، گلیسرین، پروپیلن گلایکول، گلایکوزآمینوگلایکانها، ستیل الکل، سایکلومتیکون، پلی اکریلامید، C۱۳-۱۴ ایزوپارافین، لورت-۷، دایمتیکون، پانتنول، اتیل هگزیل کوکوآت، روغن سایه، رتینول، لسیتین، گلایکولیپیدها، ویتامین E فنوکسی اتانول و استرهای پارابنز.ئیک اسید، بیسابولول، اسانس، سدیم هیالورونات، بوتیل هیدروکسی تولوئن، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند لامینین - Laminin
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده گل افشان آرایش
کشور صاحب برند ایران
حجم 15 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی رتینول، ویتامین E و B5، هیالورونیک اسید و MDI کمپلکس
قابل استفاده برای دور چشم
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد چروک
ترکیبات ستئاریل الکل، سدیم ستئاریل سولفات، ایزوپروپیل میرستات، اسکولن، گلیسریل استئارات، گلیسرین، پروپیلن گلایکول، گلایکوزآمینوگلایکانها، ستیل الکل، سایکلومتیکون، پلی اکریلامید، C۱۳-۱۴ ایزوپارافین، لورت-۷، دایمتیکون، پانتنول، اتیل هگزیل کوکوآت، روغن سایه، رتینول، لسیتین، گلایکولیپیدها، ویتامین E فنوکسی اتانول و استرهای پارابنز.ئیک اسید، بیسابولول، اسانس، سدیم هیالورونات، بوتیل هیدروکسی تولوئن، آب دیونیزه
روش مصرف صبح یا شب با حرکات ضربه‌ای آرام دور چشم استفاده شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
کد بهداشتی ۱۰۴۲۹/۵۶
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید