داروتو
تصویر  کرم روشن کننده بدن هیدرودرم ۷۵ گرم
تصویر  کرم روشن کننده بدن هیدرودرم ۷۵ گرم
تصویر  کرم روشن کننده بدن هیدرودرم ۷۵ گرم

کرم روشن کننده بدن هیدرودرم ۷۵ گرم

Hydroderm Lady Whitening Cream 75gr

ویژگی ها

مناسب انواع پوست

بازسازی و تقویت پوست

فاقد هیدروکینون و اسید کوژیک

حاوی ویتامین‌های E ،C و گلیسیرین

از بین بردن موثر و تدریجی لک‌ها و تیرگی‌ها

بهبود تغییر رنگ ناشی از درمان آکنه‌های بدن

با خاصیت مرطوب کنندگی طولانی مدت پوست

بهبود تیرگی در ناحیه زانو، آرنج، کشاله ران، زیر بغل و قوزک پا

در حال تامین

اگر شما یاد بگیرید که چگونه به درستی از پوست خود مراقبت کنید، این امر به پوست شما کمک خواهد کرد که برای مدت طولانی، روشن، سفت و زیبا بماند. پوست شما می‌تواند فقط به دلیل قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، تیره و تار شود و همین ‌طور به دلیل آلودگی محیط زیست، استرس و یا انتخاب شیوه زندگی ضعیف، وضعیت سلامتی شما و استفاده طولانی ‌مدت از محصولات آرایشی تأثیر منفی بر پوست شما دارد. کرم روشن کننده بدن هیدرودرم ۷۵ گرم، حاوی ترکیبات روشن کننده و سفیده کننده بوده و قادر  است لک‌های ناشی از نور خوشید، سولاریوم، بارداری، تغییرات هورمونی و برخی بیماری‌ها را کاهش داده و مانع از ایجاد لک‌های جدید شود. این کرم حاوی مواد و ترکیبات مفید و موثر همچون ویتامین E ،C و گلیسیرین بوده که به واسطه داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی قوی موجب تقویت کلاژن سازی و انعطاف پذیری پوست شده و اثر روشن کنندگی دارد. ویتامین E اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد را خنثی کرده از بروز چین و چروک ممانعت می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-مغذی و مرطوب کننده

-روشن کننده پوست

-ضد التهاب

-بازسازی و تقویت پوست

-رفع تدریجی لک‌ها و تیرگی‌های بدن

-اصلاح تغییر رنگ ناشی از درمان‌های آکنه‌ای بدن

نحوه مصرف: شب‌ها پس از استحمام ابتدا پوست خود را خشک نموده و سپس به مقدار کافی از کرم بر روی نواحی تیره پوست بدن نظیر زیر بغل، آرنج، کشاله ران، ناحیه زانو و قوزک پا مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا خوب جذب گردد. مصرف این فرآورده به مدت ۶ تا ۸ هفته توصیه می‌گردد. در طی دوران مصرف این فرآورده از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور آفتاب خودداری نمایید.

ترکیبات: ستئاریل الکل، دایمتیکون، گلیسرین، سیکلومتیکون، گلیسریل استئارات، مخلوط بیس پی ای جی/ پی پی جی۱۶/۱۶، پی ای جی / پی پی جی ۱۶/۱۶ دایمتیکون و کاپریلیک کاپریک تری گلیسرید، اتیل هگزیل پالمیتات، ۱- متیل هیدانتوین ۲- ایمید، پروپیلن گلیکول، ستئاره ۳۳، ایمیدازولیدینیل اوره، آسکوربیل متیل سیلانول پکتینات، سدیم بنزوآت، توکوفریل استات (ویتامین E)، پتاسیم سوربات، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در حین استفاده کرم از ضد آفتاب مصرف نمایید. این محصول تنها برای استعمال موضعی تولید شده است.

عنوان مشخصه
برند هیدرودرم - Hydroderm
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس حیان
وزن 75 گرم
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ویتامین‌های E ،C و گلیسیرین
فاقد هیدروکینون و اسید کوژیک
قابل استفاده برای بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف روشن کننده و ضد لک
ترکیبات ستئاریل الکل، دایمتیکون، گلیسرین، سیکلومتیکون، گلیسریل استئارات، مخلوط بیس پی ای جی/ پی پی جی۱۶/۱۶، پی ای جی / پی پی جی ۱۶/۱۶ دایمتیکون و کاپریلیک کاپریک تری گلیسرید، اتیل هگزیل پالمیتات، ۱- متیل هیدانتوین ۲- ایمید، پروپیلن گلیکول، ستئاره ۳۳، ایمیدازولیدینیل اوره، آسکوربیل متیل سیلانول پکتینات، سدیم بنزوآت، توکوفریل استات (ویتامین E)، پتاسیم سوربات، آب دیونیزه
روش مصرف شب‌ها پس از استحمام ابتدا پوست خود را خشک نموده و سپس به مقدار کافی از کرم بر روی نواحی تیره پوست بدن نظیر زیر بغل، آرنج، کشاله ران، ناحیه زانو و قوزک پا مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا خوب جذب گردد. مصرف این فرآورده به مدت ۶ تا ۸ هفته توصیه می‌گردد. در طی دوران مصرف این فرآورده از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور آفتاب خودداری نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در حین استفاده کرم از ضد آفتاب مصرف نمایید. این محصول تنها برای استعمال موضعی تولید شده است.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
شماره مجوز 38/11643
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید