داروتو
تصویر  کرم ضد آفتاب فاقد چربی انواع پوست‌ دکتر ژیلا  SPF30 رنگی ۶۵ گرم
تصویر  کرم ضد آفتاب فاقد چربی انواع پوست‌ دکتر ژیلا  SPF30 رنگی ۶۵ گرم
تصویر  کرم ضد آفتاب فاقد چربی انواع پوست‌ دکتر ژیلا  SPF30 رنگی ۶۵ گرم

کرم ضد آفتاب فاقد چربی انواع پوست‌ دکتر ژیلا SPF30 رنگی ۶۵ گرم

Doctor Jila Tinted Sunscreen Cream Oil Free SPF30 65gr

دسته بندی : ضد آفتاب صورت
ویژگی ها

مناسب انواع پوست به ویژه پوست‌های چرب

رنگی و دارای SPF30

محافظ کامل پوست در برابر آفتاب

کنترل تعریق با استفاده از ترکیبات جاذب رطوبت

با خواص آنتی اکسیدانی و پیشگیری از چین و چروک و پیری زودرس پوست

حاوی عصاره بید کانادایی، عصاره چای سبز، آلانتوئین، کریزانتیلیس، کمپلکس MDI

84,000 تومان

پوست نقش بسزایی در زیبایی افراد دارد بنابراین به ویژه خانم‌ها اهمیت ویژه‌ای به پوست خود می‌دهند. پوست صورت همچون سایر قسمت‌ها برای سالم و شاداب بودن نیاز به رسیدگی دارد اگر اکسیژن کافی به سطح پوست نرسد بافت و سلول‌های پوست نمی‌توانند در سالم و شاداب ماندن پوست کمکی نمایید. پس استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب امری بسیار مهم می‌باشد. پوست صورت روزانه در برابر عوامل خارجی متعددی نظیر اشعه‌های مضر قرار می‌گیرد اشعه‌هایی نظیر فرابنفش، نور خورشید، مواد شیمیایی، آلودگی هوا، باقی مانده مواد آرایشی و ... که اگر این عوامل با چربی پوست تماس برقرار کنند باعث به وجود آمدن لایه‌ای بر سطح پوست می‌شوند و باکتری‌ها را جذب خود می‌نمایند به گونه‌ای که سبب بسته شدن منافذ پوست می‌شوند. برای پیشگیری از این عوامل کرم ضد آفتاب فاقد چربی انواع پوست‌ دکتر ژیلا SPF30 رنگی می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برایتان باشد. این کرم سرشار از ویتامین، آنتی اکسیدان و عصاره‌های گیاهی است که از پیری زودرس و به وجود آمدن چروک جلوگیری می‌کند. از ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به خاصیت مرطوب کنندگی، نرم کنندگی، ضد حساسیت، التیام بخش و ضد قرمزی پوست اشاره کرد.

ویژگی‌های خاص:

-محافظ کامل پوست در برابر آفتاب

-کنترل تعریق با استفاده از ترکیبات جاذب رطوبت

-استفاده از جاذب‌های شیمیایی و بازتابنده‌های طبیعی موثر

-با خواص آنتی اکسیدانی و پیشگیری از چین و چروک و پیری زودرس پوست

-حاوی ویتامین‌های C ،E و پیش ساز ویتامین B5 با خواص مرطوب کننده، ضد التهاب و التیام بخش

نحوه مصرف: به اندازه یک بند انگشت از کرم ضد آفتاب را روی پوست تمیز صورت و گردن بمالید. بصورت دورانی روی تمام سطح آن مالش دهید تا جذب شود. بهتر است در مجاورت با پرتوهای UV مصرف کرم هر ۲ ساعت یک بار تجدید شود.

ترکیبات: آب، پارسول ۱۷۸۹، تیتانیوم دی اکساید سیکلومتیکون، د-پانتنول، EDTA، عصاره گیاه چای سبز، لاکتیل، عصاره کریزانتیلیس، گلیکوزامینو گلیکان، BHT، عصاره گیاه اپیلوبیوم انگوستی فولیوم، آلانتوئین، اولیوم ۱۰۰۰، ویتامین C پایدار، ویتامین E، افزودنی‌های مجاز

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند دکتر ژیلا - Doctor Jila
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ایران آوندفر
وزن 65 گرم
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره بید کانادایی، عصاره چای سبز، آلانتوئین، کریزانتیلیس، کمپلکس MDI ،ویتامین‌های C ،E و پیش ساز ویتامین B5
قابل استفاده برای صورت و گردن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد آفتاب و ضد چروک
SPF 30
ترکیبات آب، پارسول ۱۷۸۹، تیتانیوم دی اکساید سیکلومتیکون، د-پانتنول، EDTA، عصاره گیاه چای سبز، لاکتیل، عصاره کریزانتیلیس، گلیکوزامینو گلیکان، BHT، عصاره گیاه اپیلوبیوم انگوستی فولیوم، آلانتوئین، اولیوم ۱۰۰۰، ویتامین C پایدار، ویتامین E، افزودنی‌های مجاز
روش مصرف به اندازه یک بند انگشت از کرم ضد آفتاب را روی پوست تمیز صورت و گردن بمالید. بصورت دورانی روی تمام سطح آن مالش دهید تا جذب شود. بهتر است در مجاورت با پرتوهای UV مصرف کرم هر ۲ ساعت یک بار تجدید شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید