داروتو
تصویر  کرم ضد آفتاب فاقد چربی پوست‌های چرب درماتیپیک SPF50 بژ طلایی ۵۰ میلی لیتر
تصویر  کرم ضد آفتاب فاقد چربی پوست‌های چرب درماتیپیک SPF50 بژ طلایی ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب فاقد چربی پوست‌های چرب درماتیپیک SPF50 بژ طلایی ۵۰ میلی لیتر

Dermatypique SPF50+ Sunscreen Fluid Mat 50ml

دسته بندی : ضد آفتاب صورت
ویژگی ها

مناسب پوست‌های چرب و مستعد جوش و آکنه

رنگ بژ طلایی و دارای SPF50

مناسب پوست صورت و گردن

فاقد چربی

ضد براقی پوست

مقاوم در برابر آب

پیشگیری از ایجاد خطوط ریز و سایر علائم پیری

289,800 تومان

آفتاب سوختگی و ایجاد لک‌های پوستی از عوارض نور خورشید است. شدت نور آفتاب و نیز عوارض آن در ساعت‌های بین ۱۰ صبح تا ۳ بعد از ظهر بیشتر است. از عوارض دیگر آفتاب پیری زودرس و سرطان پوست است. کرم ضد آفتاب فاقد چربی پوست‌های چرب درماتیپیک SPF50 با استفاده از تازه ترین فیلترهای نوآورانه ارگانیک (تینوزورب M و S) محافظت وسیعی برای صورت و گردن فراهم می‌کند. این کرم به کمک یک ترکیب آنتی اکسیدان بی نظیر، آسیب ناشی از UV به DNA را کاهش می‌دهد. این محصول همچنین به پیشگیری از ایجاد خطوط ریز و سایر علائم پیری کمک می‌نماید و حداکثر حفاظت در برابر اشعه آفتاب را بدون تشدید مشکلات برای پوست‌های چرب فراهم می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-ضد براقی پوست

-مقاوم در برابر آب

-ساختاری بسیار سبک

-بدون اثر سفیدی روی پوست

-محافظت بالا در برابر تاثیرات مخرب اشعه‌های مضر UVA و UVB

نحوه مصرف: نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب به میزان کافی بر روی تمام سطح پوست مالیده شود و هر دو ساعت یکبار و نیز پس از شنا و فعالیت‌های ورزشی مجددا تکرار شود.

ترکیبات: بیس-اتیل هگزیل اکسی فنول متوکسی فنیل تریازین، متیلن بیس-بنزوتریازولیل تترا متیل بوتیل فنول و آکوا و دسیل گلوکوزاید و پروپیلن گلایکول و زانتان گام، پلی آکریلامید و سی ۱۳-۱۴ ایزوپارافین و لورت-۷، کربومر و سوربیتان اولئات و پارافینیوم لیکوئیدیوم و پلی سوربات ۸۰ و کاپریلیک/کاپریک تری گلیسیرید و تری دست ۶، ستیل الکل، ایزوپروپیل میریستات، آکوا، لسیتین، اکلل، سدیم لاکتات، عصاره پورفیراآمبیلیکالیس، فنوکسی اتانل، کاپریلیل گلایکول، بیزابولول، نیاسینامید، دی سدیم آ.د.ت.آ، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، آلومینیوم هیدروکساید و دایمتیکون/متیکون کوپلیمر، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند درماتیپیک - Dermatypique
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آرایشی و بهداشتی الهی
به سفارش شرکت پوبر
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول کرم
رنگ بژ طلایی
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
فاقد چربی
قابل استفاده برای صورت و گردن
مناسب برای پوست‌های چرب، دارای جوش‎ و آکنه‎
موارد مصرف ضد آفتاب
SPF +50
ترکیبات بیس-اتیل هگزیل اکسی فنول متوکسی فنیل تریازین، متیلن بیس-بنزوتریازولیل تترا متیل بوتیل فنول و آکوا و دسیل گلوکوزاید و پروپیلن گلایکول و زانتان گام، پلی آکریلامید و سی ۱۳-۱۴ ایزوپارافین و لورت-۷، کربومر و سوربیتان اولئات و پارافینیوم لیکوئیدیوم و پلی سوربات ۸۰ و کاپریلیک/کاپریک تری گلیسیرید و تری دست ۶، ستیل الکل، ایزوپروپیل میریستات، آکوا، لسیتین، اکلل، سدیم لاکتات، عصاره پورفیراآمبیلیکالیس، فنوکسی اتانل، کاپریلیل گلایکول، بیزابولول، نیاسینامید، دی سدیم آ.د.ت.آ، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، آلومینیوم هیدروکساید و دایمتیکون/متیکون کوپلیمر، آب دیونیزه
روش مصرف نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب به میزان کافی بر روی تمام سطح پوست مالیده شود و هر دو ساعت یکبار و نیز پس از شنا و فعالیت‌های ورزشی مجددا تکرار شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید