داروتو
تصویر  کرم ضد لک و روشن کننده قوی هیدروکینون ام کیو ۳۰ میلی لیتر
تصویر  کرم ضد لک و روشن کننده قوی هیدروکینون ام کیو ۳۰ میلی لیتر
تصویر  کرم ضد لک و روشن کننده قوی هیدروکینون ام کیو ۳۰ میلی لیتر

کرم ضد لک و روشن کننده قوی هیدروکینون ام کیو ۳۰ میلی لیتر

MQ Intense Whitening Cream 30ml

ویژگی ها

مناسب انواع پوست

حاوی هیدروکینون

دارای فیلتر ضد آفتاب

جلوگیری از بروز مجدد لک‌ها

درمان قوی و سریع انواع لک

بهبود روند تولید رنگدانه‌های پوستی

498,000 تومان

کرم ضد لک و روشن کننده قوی ام کیو به واسطه ترکیب موثر هیدروکینون همواره درمان قوی و سریع انواع لک محسوب می‌شود و در صورت استفاده صحیح از محصول، پس از دو هفته اثر گذاری قابل رویتی از خود نشان می‌دهد. از آنجایی که این کرم بسیار مناسب جهت از بین بردن لک‌های مقاوم به درمان است لذا درمانی موثر برای لک‌های ناشی از آفتاب، جای جوش، لیزر، پیلینگ، افزایش سن و بارداری است. از طرفی به دلیل داشتن فیلتر ضد آفتاب از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند. فرمولاسیون غنی کرم ضد لک قوی ام کیو به دلیل وجود عنصر هیدروکینون باعث نفوذ به عمیق ترین لایه‌های پوست و بهبود روند تولید رنگدانه‌های پوستی می‌شود و در نتیجه باعث متعادل سازی فعالیت‌های سلولی و رفع لک‌های پوستی می‌گردد. گاهی روی پوست با لک‌ها و تیرگی‌هایی مواجه می‌شوید که در برابر درمان مقاومت نشان می‌دهند و به سختی برطرف می‌شوند، از این رو این محصول با خاصیت ضد لک قوی با لکه‌های این چنین مقابله کرده و به رفع آن‌ها می‌پردازد.

ویژگی‌های خاص:

-جلوگیری از بروز مجدد لک‌ها

-درمان قوی و سریع انواع لک

-مناسب جهت از بین بردن لک‌های مقاوم به درمان

-اثر گذاری قابل رویت پس از دو هفته استفاده صحیح از محصول

-موثر در درمان لک‌های ناشی از آفتاب، جای جوش، لیزر، پیلینگ، افزایش سن و بارداری

نحوه مصرف: بجز دور چشم‌ و لب، فقط شب‌ها در تاریکی روی پوست تمیز مالیده شود و صبح شسته شود. در طول روز از کرم ضد آفتاب با SPF مناسب و محافظت قوی استفاده کنید.

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. بیشتر از ۴ ماه در سال مصرف نشود. مصرف این کرم در بارداری و شیردهی و بیماری ویتیلیگو ممنوع می‌باشد. برای کودکان و افراد با حساسیت به هیدروکینون منع مصرف دارد. پس از باز شدن درب کرم حداکثر تا ۲ ماه استفاده شود و در صورت تغییر رنگ، شکل یا بوی کرم از مصرف آن خودداری نمایید.

عنوان مشخصه
برند ام کیو - MQ
کشور سازنده فرانسه
شرکت سازنده Cosima
حجم 30 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی هیدروکینون
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد لک و روشن کننده قوی
روش مصرف بجز دور چشم‌ و لب، فقط شب‌ها در تاریکی روی پوست تمیز مالیده شود و صبح شسته شود. در طول روز از کرم ضد آفتاب با SPF مناسب و محافظت قوی استفاده کنید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. بیشتر از ۴ ماه در سال مصرف نشود. مصرف این کرم در بارداری و شیردهی و بیماری ویتیلیگو ممنوع می‌باشد. برای کودکان و افراد با حساسیت به هیدروکینون منع مصرف دارد. پس از باز شدن درب کرم حداکثر تا ۲ ماه استفاده شود و در صورت تغییر رنگ، شکل یا بوی کرم از مصرف آن خودداری نمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید