داروتو
تصویر  کرم ضد لک و روشن کننده هیدروکینون ۴ درصد سانیورا ۳۰ میلی لیتر
تصویر  کرم ضد لک و روشن کننده هیدروکینون ۴ درصد سانیورا ۳۰ میلی لیتر

کرم ضد لک و روشن کننده هیدروکینون ۴ درصد سانیورا ۳۰ میلی لیتر

Sunivera Suniderm Spot Anti-Taches Cream 30ml

ویژگی ها

مناسب انواع پوست

از بین بردن لک‌های پوستی

جلوگیری از ایجاد لکه‌های جدید

جوانسازی و شفاف کردن پوست

حاوی آربوتین، ویتامین C و هیدروکینون

در حال تامین

کرم‌های ضد لک که بر اساس استاندارهای جهانی ساخته می‌شوند با ترکیبات گیاهی تهیه و تولید می‌شوند تا عوارضی پس از قطع به مصرف کننده وارد نشود. این سری از کرم‌ها علاوه بر رفع لک‌های بسیار پر رنگ که در عمق پوست نفوذ کرده‌اند سبب می‌شوند رنگ پوست نیز شفاف تر از قبل شود. برخی از افراد که حتی لکی روی صورت ندارند از این سری از کرم‌ها به جهت روشن تر شدن پوست خود بهره می‌گیرند. به شکلی که پوست شروع به نوسازی و ترمیم خود می‌کند. ویتامین‌ها و مواد مغذی که در پوست شما بسیار کم است با استفاده از کرم‌های ضد لک قوی به راحتی تامین می‌شوند. کرم ضد لک و روشن کننده هیدروکینون ۴ درصد سانیورا با ﻓﺮﻣﻮﻻسیوﻧﯽ ﺧﺎص از ﻣﻮﺛﺮ ﺗﺮﯾﻦ ﻣﻮاد ﺿﺪ ﻟﮏ ﮐﻪ ﺑﺮای درﻣﺎن اﻧﻮاع ﻟﮏ‌ﻫﺎ (ﻟﮏ‌ﻫﺎی ﺑﺎرداری، ﻫﻮرﻣﻮﻧﯽ، ﭘﯿﺮی، ﻟﮏ‌ﻫﺎی ﺑﻌﺪ از اﻟﺘﻬﺎب، ﻟﮏ‌ﻫﺎی ﻧﺎشی از آﻓﺘﺎب و …) ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻣﯽ‌ﺑﺎﺷﺪ. وجود هیدروکینون در ترکیب این کرم باعث مهار آنزیم تیروزیناز و کاهش سنتز ملانین شده و علاوه بر رفع لک‌های موحود به ترمیم بافت پوست و بسته شدن منافذ باز کمک کرده و از بروز لک‌های جدید پیشگیری می‌کند. از دیگر تاثیرات این کرم بر روی پوست می‌توان به خاصیت جوانسازی، ضد چروک و لایه برداری پوست اشاره کرد که پس از یک دوره استفاده منظم و صحیح از این کرم، پوستی به مراتب روشن تر، یکدست تر و عاری از لک‌های پوستی خواهید داشت.

ویژگی‌های خاص:

-تغذیه کننده

-ایجاد آبرسانی

-جوان کننده

-شاداب کننده

-حاوی ویتامین C

-رفع لکه‌های پوست

-درخشان کننده و شفاف کننده

نحوه مصرف: ضروریست پیش از استفاده به خوبی پوست خود را تمیز و خشک کنید. سپس به میزان مناسب بصورت دوار روی پوست خود ماساژ دهید تا بخوبی جذب شود. به دلیل داشتن هیدروکینون حتما این کرم فقط شب‌ها به پوست زده شود.

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند سانیورا - Sunivera
کشور سازنده فرانسه
شرکت وارد کننده آرایش افزون غرب
حجم 30 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی آربوتین، ویتامین C و هیدروکینون
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف از بین بردن لک‌های پوستی
روش مصرف ضروریست پیش از استفاده به خوبی پوست خود را تمیز و خشک کنید. سپس به میزان مناسب به صورت دوار روی پوست خود ماساژ دهید تا بخوبی جذب شود. به دلیل داشتن هیدروکینون حتما این کرم فقط شب‌ها به پوست زده شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید