داروتو
تصویر  کرم ضد چروک آمیلی ایج دکتر ژیلا ۵۰ گرم
تصویر  کرم ضد چروک آمیلی ایج دکتر ژیلا ۵۰ گرم
تصویر  کرم ضد چروک آمیلی ایج دکتر ژیلا ۵۰ گرم
تصویر  کرم ضد چروک آمیلی ایج دکتر ژیلا ۵۰ گرم

کرم ضد چروک آمیلی ایج دکتر ژیلا ۵۰ گرم

Doctor Jila Amelia Age Cream 50gr

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

مناسب سنین بالای ۳۰ سال

ضد چروک قوی

صاف کننده و ضد افتادگی پوست

افزایش قابلیت ارتجاعی پوست و استحکام آن به میزان ۲۰٪

کاهش خطوط پیشانی تا ۲۴٪ و خطوط پنجه کلاغی پای چشم تا ۲۷٪

در حال تامین

پیر شدن یک فرآیند طبیعی است و بدون هیچ استثنایی، برای همه ما دیر یا زود رخ می‌دهد. دیدن اولین چروک‌ها در اطراف چشم، اطراف لب و روی پیشانی، حس ناامید کننده‌ای خواهد داشت. احتمالا بعد از چند ثانیه به فکر فرو رفتن و بررسی مسیر پر فراز و نشیب زندگی، یک سوال مهم برای شما ایجاد می‌شود، برای از بین ‌بردن این چروک‌ها چه باید کرد؟ کرم ضد چروک آمیلی ایج دکتر ژیلا با استفاده از جدید ترین ترکیبات ضد چروک که بسیاری از آن‌ها مواد طبیعی و گیاهی هستند، می‌تواند جوانی و شادابی پوست را بازگردانده و تشکیل چروک و خطوط چهره را به تعویق اندازد. ترکیبات موثر آملیوکس، کمپلکسی برگرفته از آنتی اکسیدان‌های طبیعی شامل انواع ویتامین E‌ و عصاره گیاه سیلی مارین است که هر دو از قوی ترین مهار کننده‌های رادیکال‌های آزاد هستند و اثر فوق‌العاده‌ای در پیشگیری از آسیب‌های ناشی از پرتو UV و سرطان پوست دارند. هم چنین ترکیب ارزشمند کارنوزین با دو مکانیزم متفاوت از پیری زودرس جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-مناسب سنین بالای ۳۰ سال

-ضد چروک قوی

-صاف کننده و ضد افتادگی پوست

-افزایش قابلیت ارتجاعی پوست و استحکام آن به میزان ۲۰٪

-کاهش خطوط پیشانی تا ۲۴٪ و خطوط پنجه کلاغی پای چشم تا ۲۷٪

نحوه مصرف: مصرف این کرم برای سنین ۳۰ سال به بالا توصیه می‌شود. برای رسیدن به بهترین اثر باید کرم سه بار در روز به صورت و گردن مالیده شود و مصرف آن تا حداقل دو ماه ادامه یابد. این کرم در زیر آرایش نیز قابل استفاده است.

ترکیبات: آب دیونیزه، عصاره مارین گلیکوزآمینو گلیکان، عصاره برگ زیتون، گلیکوزآمینوگلایسین، کوآنزیم Q10 و توکوفریل استات، آملیوکس، عصاره چای سبز و کریزانتلیس، عصاره آلوئه ورا، ستئاریل اولیوات، سوربیتان اولیوات، تری سدیم اسکوربیل فسفات، بخش غیر صابونی شونده روغن زیتون، فنوکسی اتانول، سدیم هیدروکساید، د-پانتنول، آلفا توکوفوفریل استات، روغن جوانه گندم، دی کاپریلیل اتر، کلاژن هیدرولیز شده، اسانس، آلانتوئین، BHT، ایزوتیازولین ۱/۵٪، کربومر

هشدار مصرف: امکان ایجاد آلرژی و حساسیت پوستی به علت کیفیت بالای ترکیبات، به حداقل رسیده است. با این وجود در صورت بروز حساسیت، مصرف کرم را قطع کرده با پزشک یا داروساز مورد اعتماد خود تماس بگیرید. این محصول تنها برای استعمال موضعی طراحی و تولید شده است. از استفاده کرم بر روی زخم‌های باز و دارای ترشحات، سطوح مخاطی و پوست اطراف چشم پرهیز گردد. در صورت تغییر رنگ، شکل یا بوی کرم از مصرف آن خودداری نمایید.

عنوان مشخصه
برند دکتر ژیلا - Doctor Jila
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ایران آوندفر
وزن 50 گرم
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بالای ۳۰ سال
قابل استفاده برای صورت و گردن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد چروک قوی
ترکیبات آب دیونیزه، عصاره مارین گلیکوزآمینو گلیکان، عصاره برگ زیتون، گلیکوزآمینوگلایسین، کوآنزیم Q10 و توکوفریل استات، آملیوکس، عصاره چای سبز و کریزانتلیس، عصاره آلوئه ورا، ستئاریل اولیوات، سوربیتان اولیوات، تری سدیم اسکوربیل فسفات، بخش غیر صابونی شونده روغن زیتون، فنوکسی اتانول، سدیم هیدروکساید، د-پانتنول، آلفا توکوفوفریل استات، روغن جوانه گندم، دی کاپریلیل اتر، کلاژن هیدرولیز شده، اسانس، آلانتوئین، BHT، ایزوتیازولین ۱/۵٪، کربومر
روش مصرف مصرف این کرم برای سنین ۳۰ سال به بالا توصیه می‌شود. برای رسیدن به بهترین اثر باید کرم سه بار در روز به صورت و گردن مالیده شود و مصرف آن تا حداقل دو ماه ادامه یابد. این کرم در زیر آرایش نیز قابل استفاده است.
هشدار مصرف امکان ایجاد آلرژی و حساسیت پوستی به علت کیفیت بالای ترکیبات، به حداقل رسیده است. با این وجود در صورت بروز حساسیت، مصرف کرم را قطع کرده با پزشک یا داروساز مورد اعتماد خود تماس بگیرید. این محصول تنها برای استعمال موضعی طراحی و تولید شده است. از استفاده کرم بر روی زخم‌های باز و دارای ترشحات، سطوح مخاطی و پوست اطراف چشم پرهیز گردد. در صورت تغییر رنگ، شکل یا بوی کرم از مصرف آن خودداری نمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید