داروتو
تصویر  کرم ضد چروک و سفت کننده صورت پرودرما ۴۰ میلی لیتر
تصویر  کرم ضد چروک و سفت کننده صورت پرودرما ۴۰ میلی لیتر
تصویر  کرم ضد چروک و سفت کننده صورت پرودرما ۴۰ میلی لیتر

کرم ضد چروک و سفت کننده صورت پرودرما ۴۰ میلی لیتر

Pro Derma Vitavest Lifting And Firming Face Cream 40ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

مناسب بانوان و آقایان

فاقد پارابن

تقویت کننده و نرم کننده

پیشگیری از افتادگی پوست

بهبود و رفع چین و چروک‌های سطحی و عمقی پوست

حاوی روغن آرگان، روغن بادام شیرین و روغن سویا و ویتامین C

در حال تامین

پوست انسان به سبب ارتباط مستقیم با نور خورشید، اشعه‌های مضر و افزایش سن به تدریج شل شده و حالت افتاده پیدا می‌کند. برای پیشگیری از شل و افتادگی پوست صورت و همچنین پیشگیری از ایجاد چین و چروک باید از کرم‌های ضد چروک و سفت کننده مخصوص نوع پوست خود استفاده نمود. برند محبوب و شناخته شده پرودرما که تمامی محصولاتش از کیفیت بالایی برخوردار هستند کرم ضد چروک و سفت کننده صورت را به شما پیشنهاد می‌دهد. این کرم فاقد اسانس و مواد مضر نگهدارنده بوده و با افزایش استحکام پوست از افتادگی و ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند. در فرمولاسیون فوق العاده این محصول از اسید‌های چرب ضروری پوست استفاده شده که به تغذیه پوست می‌پردازند. دارا بودن روغن بادام شیرین، روغن سویا و روغن آرگان در ترکیبات علاوه بر رفع چین و چروک‌های سطحی به کاهش چروک‌های عمقی پوست می‌پردازد. با استفاده صحیح از این کرم به بازسازی و احیا ساختار پوست کمک بسیاری می‌شود.

ویژگی‌های خاص:

-تقویت کننده و نرم کننده

-پیشگیری از افتادگی پوست

-حاوی روغن آرگان، روغن بادام شیرین و روغن سویا

-رفع افتادگی و افزایش استحکام و انعطاف پذیری پوست صورت

- تغذیه و محافظت از پوست با داشتن اسیدهای چرب ضروری

نحوه مصرف: صبح و شب، پس از تمیز کردن پوست، مقدار کافی از کرم ضد چروک و سفت کننده صورت پرودرما را بردارید و بر روی پوست کاملا تمیز و خشک صورت به صورت دورانی مالیده تا کاملا جذب شود.

ترکیبات: روغن بادام شیرین، سدیم آسکوربیل فسفات (ویتامین C)، مخلوط: گلیسیریل پلی متاکریلات، PEG-۸ و پالمیتویل الیگوپپتید، گلیسیرین، مخلوط: آراشیدیل الکل، بهنیل الکل و آراشیدیل گلوکوزاید، اسکوالن، پروتئین (کلاژن) هیدرولیز شده، ستئاریل الکل، ایزوهگزادگان، PPG-۱۸ استئاریل اتر، عصاره افیوپگن جاپنیکا، روغن هسته آرگان، فنوکسی اتانول، روغن سویا، مخلوط: PEG-۸ استئارات و گلیسیرین استئارات، سدیم PCA، دایمتیکون، پانتنول (پروویتامین B5)، بیوتین، آسکوربیل گلوکوزاید، توکوفریل استات (ویتامین E)، آسکوربیل پالمیتات، رتینل پالمیتات، اسانس، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند پرودرما - Pro Derma
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آراشیمی پارس
حجم 40 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن آرگان، روغن بادام شیرین و روغن سویا و ویتامین C
فاقد پارابن
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد چروک و سفت کننده
ترکیبات روغن بادام شیرین، سدیم آسکوربیل فسفات (ویتامین C)، مخلوط: گلیسیریل پلی متاکریلات، PEG-۸ و پالمیتویل الیگوپپتید، گلیسیرین، مخلوط: آراشیدیل الکل، بهنیل الکل و آراشیدیل گلوکوزاید، اسکوالن، پروتئین (کلاژن) هیدرولیز شده، ستئاریل الکل، ایزوهگزادگان، PPG-۱۸ استئاریل اتر، عصاره افیوپگن جاپنیکا، روغن هسته آرگان، فنوکسی اتانول، روغن سویا، مخلوط: PEG-۸ استئارات و گلیسیرین استئارات، سدیم PCA، دایمتیکون، پانتنول (پروویتامین B5)، بیوتین، آسکوربیل گلوکوزاید، توکوفریل استات (ویتامین E)، آسکوربیل پالمیتات، رتینل پالمیتات، اسانس، آب دیونیزه
روش مصرف صبح و شب، پس از تمیز کردن پوست، مقدار کافی از کرم ضد چروک و سفت کننده صورت پرودرما را بردارید و بر روی پوست کاملا تمیز و خشک صورت به صورت دورانی مالیده تا کاملا جذب شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید