داروتو
تصویر  کرم لایه بردار آلفاسید ۱۵ درصد انواع پوست سی گل ۴۰ میلی لیتر
تصویر  کرم لایه بردار آلفاسید ۱۵ درصد انواع پوست سی گل ۴۰ میلی لیتر
تصویر  کرم لایه بردار آلفاسید ۱۵ درصد انواع پوست سی گل ۴۰ میلی لیتر

کرم لایه بردار آلفاسید ۱۵ درصد انواع پوست سی گل ۴۰ میلی لیتر

Seagull Anti Wrinkle AHA 10% Cream 40ml

دسته بندی : لایه بردار پوست
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

رطوبت رسان قوی

فعال نمودن چرخه نوسازی پوست

شفاف، درخشان و لطیف نمودن پوست

حاوی ویتامین‌های A ،C ،E و سرامید

افزایش قابلیت ارتجاعی پوست و صاف تر شدن آن

لایه بردار ملایم و موثر بدون ایجاد عوارض لایه برداری

کاهش چروک‌های سطحی پوست در صورت استفاده صحیح و مداوم

110,000 تومان

کرم لایه بردار آلفاسید ۱۵ درصد انواع پوست سی گل، منبع غنی از اسیدهای میوه بوده و قادر است سلول‌های کدر پوست را از بین ببرد و به جوانسازی پوست نیز کمک کند. اگر به طور صحیح و مداوم از این کرم استفاده شود چین و چروک‌های سطحی پوست از بین رفته و پوست صاف و شاداب خواهد شد. این کرم لایه برداری ملایم بوده و بدون ایجاد حساسیت و عوارض با هر بار استفاده لایه‌ای بسیار نازک را از روی پوست برمی‌دارد. کرم لایه بردار آلفاسید ۱۵ درصد انواع پوست سی گل، قابلیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و به صاف و یکدست شدن پوست نیز کمک می‌کند. پس از استفاده از این محصول پوست شفاف، لطیف و درخشان شده و سلامت آن نیز تضمین می‌گردد. همچنین کرم مرطوب کننده و لایه‌بردار آلفاسید  ۱۵٪  سی‌ گل حاوی ویتامین‌های A ،C و E و سرامید بوده و پوست را به خوبی تغذیه خواهد کرد. با استفاده از این کرم پوست جوان و شاداب شده و چهره افراد زیبا تر به نظر خواهد آمد. به علاوه این کرم رطوبت رسانی قوی است و از خشکی پوست برای مدت زمان زیادی جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-فعال نمودن چرخه نوسازی پوست

-شفاف، درخشان و لطیف نمودن پوست

-حاوی ویتامین‌های A ،C ،E و سرامید

-افزایش قابلیت ارتجاعی پوست و صاف تر شدن آن

-لایه بردار ملایم و موثر بدون ایجاد عوارض لایه برداری

-سرشار از اسید‌های میوه با تاثیر فوق العاده در برطرف کردن سلول‌های کدر پوست و جوانسازی آن

نحوه مصرف: کرم را روزی یک بار، ترجیحا عصرها یا شب‌ها روی پوست تمیز شده صورت و گردن ماساژ داده تا کاملا جذب شود و صبح روز بعد پوست را با آب سرد بشویید.

ترکیبات: آب مقطر، اسید استئاریک، گلیسریل منو استئارات، ویتامین کنسانتره، ستئاریل گلوکوزاید، عصاره میوه(آلفا هیدروکسی اسید)، سرامید، کاربومر، سیلیکون، تیتان دی اکساید، نگهدارنده، اسانس

هشدار مصرف: مقداری از کرم را روی پوست پشت لاله گوش بمالید، در صورت عدم بروز حساسیت پس از ۲۴ ساعت، کرم را مطابق دستورالعمل مصرف کنید. احساس سوزش خفیف اولیه طبیعی است. این کرم را در زمانی که منافذ پوست باز می‌باشد (بعد از استحمام یا سونا) استفاده ننمایید. در صورت بروز التهاب یا قرمزی پوست استفاده از کرم را متوقف کنید. از تماس مستقیم کرم با چشم‌ها و غشاهای مخاطی پرهیز شود. این کرم برای استفاده موضعی است. بهتر است هنگام مصرف این فرآورده، در معرض لامپ‌های کم مصرف و سایر منابع نور، ماورا بنفش قرار نگیرید.

عنوان مشخصه
برند سی گل - Seagull
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 40 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ویتامین‌های A ،C ،E و سرامید
قابل استفاده برای صورت و گردن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد چروک، شفاف، درخشان و لطیف نمودن پوست
ترکیبات آب مقطر، اسید استئاریک، گلیسریل منو استئارات، ویتامین کنسانتره، ستئاریل گلوکوزاید، عصاره میوه(آلفا هیدروکسی اسید)، سرامید، کاربومر، سیلیکون، تیتان دی اکساید، نگهدارنده، اسانس
روش مصرف کرم را روزی یک بار، ترجیحا عصرها یا شب‌ها روی پوست تمیز شده صورت و گردن ماساژ داده تا کاملا جذب شود و صبح روز بعد پوست را با آب سرد بشویید.
هشدار مصرف مقداری از کرم را روی پوست پشت لاله گوش بمالید، در صورت عدم بروز حساسیت پس از ۲۴ ساعت، کرم را مطابق دستورالعمل مصرف کنید. احساس سوزش خفیف اولیه طبیعی است. این کرم را در زمانی که منافذ پوست باز می‌باشد (بعد از استحمام یا سونا) استفاده ننمایید. در صورت بروز التهاب یا قرمزی پوست استفاده از کرم را متوقف کنید. از تماس مستقیم کرم با چشم‌ها و غشاهای مخاطی پرهیز شود. این کرم برای استفاده موضعی است. بهتر است هنگام مصرف این فرآورده، در معرض لامپ‌های کم مصرف و سایر منابع نور، ماورا بنفش قرار نگیرید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید