داروتو
تصویر  کرم محافظ پای کودک سینره ۷۵ میلی لیتر
تصویر  کرم محافظ پای کودک سینره ۷۵ میلی لیتر

کرم محافظ پای کودک سینره ۷۵ میلی لیتر

Cinere Baby Barrier Cream 75ml

دسته بندی : کرم پای کودک
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

مناسب پوست حساس کودکان

سازگار با pH طبیعی پوست کودک

فاقد پارابن، فنوکسی اتانول و الکل

رفع التهابات ناشی از ادرار سوختگی

التیام ‌بخش، ضد التهاب، نرم کننده و مرطوب کننده

جهت رطوبت ‌رسانی و تسکین پوست‌های خشک و حساس

حاوی عصاره‌های آلوئه ورا، بابونه، آلانتوئین و روغن کالاندولا

90,000 تومان

ادرار سوختگی یکی از مشکلات رایجی است که معمولا برای کودکانی رخ می‌دهد که از پوشک استفاده می‌کنند. در این مشکل پوست ملتهب و خشک می‌شود و همین امر باعث بی قراری و گریه‌های مدام کودک می‌گردد. بهتر است بدانید این مشکل به سرعت قابل کنترل است، اما اگر به آن توجه نشود خطر بروز مشکلات دیگری از جمله عفونت را در پی دارد و می‌تواند تهدیدی برای سلامتی به شمار رود. مهم ‌ترین عاملی که منجر به ادرار سوختگی در ناحیه پای نوزاد می‌شود، تماس طولانی مدت پای نوزاد با پوشک خیس است. وجود عصاره‌های گیاهی مثل آلوئه ورا، بابونه، کره کاکائو، روغن هسته زردآلو و روغن کالاندولا در کرم محافظ پای کودک سینره این کرم را تبدیل به یکی از بهترین محصولات برای رفع ادرار سوختگی پای کودکان می‌کند. این فرآورده با خواص التیام ‌بخش و ضد التهاب بهترین راهکار برای ادرار سوختگی بوده و به تسکین پوست‌های خشک و حساس کمک می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-التیام ‌بخش و ضد التهاب

-نرم کننده و مرطوب کننده

-فاقد پارابن، فنوکسی اتانول و الکل

-رفع التهابات ناشی از ادرار سوختگی

-دارای کره کاکائو، روغن هسته زرد آلو، زینک اکساید

-جهت رطوبت ‌رسانی و تسکین پوست‌های خشک و حساس

نحوه مصرف: پس از تعویض پوشک، پای کودک را تمیز کرده و اجازه دهید خشک شود، سپس روی قسمت‌هایی از پوست که در تماس مستقیم با پوشک است، مقدار مناسبی از کرم را بمالید.

ترکیبات: آب دیونیزه، گلیسیرین، زینک اکساید، روغن کالاندولا، روغن گل بابونه، دایمتیکون، روغن هسته زردآلو، روغن زردآلوی هیدروژنه، توکوفرول، کره کاکائو، پلی گلیسیرل-۳ دی ایزو استئارات، گلیسریل بهنات، آلوئه ورا، پنتنول، منیزیم سولفات، آلانتوئین، آلفا بیزابولول، سدیم بنزوات، پتاسیم سوربات، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند سینره - Cinere
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده
حجم 75 میلی‌ لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان
حاوی عصاره‌های آلوئه ورا، بابونه، آلانتوئین، روغن کالاندولا، کره کاکائو، روغن هسته زرد آلو و زینک اکساید
فاقد پارابن، فنوکسی اتانول و الکل
قابل استفاده برای پا
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف پیشگیری از ادرار سوختگی
ترکیبات آب دیونیزه، گلیسیرین، زینک اکساید، روغن کالاندولا، روغن گل بابونه، دایمتیکون، روغن هسته زردآلو، روغن زردآلوی هیدروژنه، توکوفرول، کره کاکائو، پلی گلیسیرل-۳ دی ایزو استئارات، گلیسریل بهنات، آلوئه ورا، پنتنول، منیزیم سولفات، آلانتوئین، آلفا بیزابولول، سدیم بنزوات، پتاسیم سوربات، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی
روش مصرف پس از تعویض پوشک، پای کودک را تمیز کرده و اجازه دهید خشک شود، سپس روی قسمت‌هایی از پوست که در تماس مستقیم با پوشک است، مقدار مناسبی از کرم را بمالید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید