داروتو
تصویر  کرم مرطوب کننده آکنس پوست‌های چرب و مختلط پریم SPF30 بی رنگ ۵۰ میلی لیتر
تصویر  کرم مرطوب کننده آکنس پوست‌های چرب و مختلط پریم SPF30 بی رنگ ۵۰ میلی لیتر

کرم مرطوب کننده آکنس پوست‌های چرب و مختلط پریم SPF30 بی رنگ ۵۰ میلی لیتر

Prime Moisturizing Cream Colorless SPF30 50ml

ویژگی ها

مناسب پوست‌های چرب و مختلط

بی رنگ و دارای SPF30

مات کننده پوست

مرطوب کننده و آبرسان

تنظیم کننده ترشح چربی

فاقد چربی و غیر کومدون زا

حاوی هیدروگواریتیک اسید، اولئانولیک اسید، عصاره بابونه و روغن بادام

در حال تامین

کرم مرطوب کننده آکنس پوست‌های چرب و مختلط پریم SPF30 فاقد رنگ و چربی بوده و با استفاده از کنترل ترشح بیش از حد سبوم و چربی‌های پوست از ایجاد آکنه‌های جدید بر روی پوست خودداری می‌کند. از مهم ترین عملکردهای این کرم سه کاره می‌توان قابلیت مرطوب کنندگی آن را نام برد. این محصول مانع خشک شدن پوست شده و پوست را نرم و لطیف می‌کند. مرطوب کننده پوست چرب پریم فاقد چربی و مات کننده پوست بوده و از براقیت حاصل از چربی زیاد روی پوست جلوگیری می‌کند. همچنین دارای فیلتر ضد آفتاب بوده و از پوست در برابر اشعه‌های مخرب آفتاب به خوبی محافظت می‌کند. با استفاده از این کرم مرطوب کننده، رشد باکتری‌های مولد آکنه متوقف شده و جوش‌های سر سیاه و سر سفید به تدریج از بین خواهند رفت. از ترکیبات مفید به کار رفته در این محصول می‌توان به هیدروگواریتیک اسید، اولئانولیک اسید، عصاره بابونه و روغن بادام اشاره کرد.

‌ویژگی‌های خاص:

-مات کننده پوست

-مرطوب کننده و آبرسان

-تنظیم کننده ترشح چربی

-پوشاننده لک و جای جوش

-فاقد چربی و غیر کومدون زا

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت، روزی ۲ بار، پس از تمیز نمودن پوست، مقداری از کرم را بر روی پوست صورت مالیده و با حرکت دورانی تا جذب کامل، به آرامی ماساژ دهید.

ترکیبات: آب دیونیزه، بوتیلن گلیکول، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، گلیسریل استئارات، سیلیکون، C۱۲-۱۵ آلکیل بنزوات، تیتانیوم دی اکساید، متیل بنزیلیدن کامفور، اکتوکریلن، امولسی فایر، بوتیلن گلایکول، روغن بادام اتوکسیله، کاپریلیل، گلایکول، گلیسرین، کربومر، NDGA، اولینولیک اسید، عصاره گلایکولی بابونه، رنگ مجاز آرایشی بهداشتی، نگهدارنده، اسانس

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در صورت عدم بروز حساسیت پس از ۲۴ ساعت محصول را مطابق دستور استفاده نمایید.

عنوان مشخصه
برند پریم - Prime
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول کرم
رنگ بی رنگ
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی هیدروگواریتیک اسید، اولئانولیک اسید، عصاره بابونه و روغن بادام
فاقد چربی و غیر کومدون زا
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های چرب و مختلط
موارد مصرف مرطوب کننده
SPF 30
ترکیبات آب دیونیزه، بوتیلن گلیکول، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، گلیسریل استئارات، سیلیکون، C۱۲-۱۵ آلکیل بنزوات، تیتانیوم دی اکساید، متیل بنزیلیدن کامفور، اکتوکریلن، امولسی فایر، بوتیلن گلایکول، روغن بادام اتوکسیله، کاپریلیل، گلایکول، گلیسرین، کربومر، NDGA، اولینولیک اسید، عصاره گلایکولی بابونه، رنگ مجاز آرایشی بهداشتی، نگهدارنده، اسانس
روش مصرف در صورت عدم حساسیت، روزی ۲ بار، پس از تمیز نمودن پوست، مقداری از کرم را بر روی پوست صورت مالیده و با حرکت دورانی تا جذب کامل، به آرامی ماساژ دهید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در صورت عدم بروز حساسیت پس از ۲۴ ساعت محصول را مطابق دستور استفاده نمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید