داروتو
تصویر  کرم مرطوب کننده اپتیمال هیدروسنس پوست‌های معمولی و خشک نئودرم ۵۰ میلی لیتر

کرم مرطوب کننده اپتیمال هیدروسنس پوست‌های معمولی و خشک نئودرم ۵۰ میلی لیتر

Neuderm Optimal Hydrosense Cream For Normal & Dry Skins 50ml

ویژگی ها

مناسب پوست‌های معمولی و خشک

مرطوب کنندگی قوی و پایدار

فاقد مواد نگهدارنده و پارابن

پایه مناسب برای آرایش

ایجاد رطوبت مناسب و با دوام در لایه‌های پوست

حاوی ویتامین E و B5، اسید هیالورونیک و گلیسرین

در حال تامین

پوست بدون آب و رطوبت زودتر پیر می‌شود. بدین معنا که ایجاد چین و چروک و خطوط بر روی پوست ارتباط مستقیمی با کم آبی آن دارد. در حقیقت مرطوب کردن پوست باعث حفظ جوانی و شادابی پوست می‌گردد. بهتر است هر شب بعد از شستن صورت، زمانی که پوست هنوز رطوبت دارد و خشک نشده از مرطوب کننده استفاده کنید. به یاد داشته باشید یکی از راهکارهای مقابله با چین و چروک و شاداب نگه داشتن پوست، استفاده از کرم مرطوب کننده‌ باکیفیت در روتین مراقبتی پوستتان است. کرم مرطوب کننده اپتیمال هیدروسنس پوست‌های معمولی و خشک نئودرم، با بهره گیری از مواد ارزشمندی مانند گلیسرین، اسید هیالورونیک، کلسترول، لانوسترول استر، ویتامین E و ویتامین B5 رطوبت مورد نیاز پوست را بدون بر جای گذاشتن احساس چربی و سنگینی بر روی پوست تأمین می‌نماید. این محصول با ایجاد یک لایه هیدرولیپیدی بر روی پوست، علاوه بر تأمین رطوبت آن، مانع از تبخیر آب از سطح پوست شده و آب را درون لایه‌های پوست حفظ می‌کند و علاوه بر ویژگی مرطوب کنندگی، این کرم به دلیل داشتن ویژگی آنتی اکسیدانی، از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد ایجاد شده در آن محافظت می‌نماید.

ویژگی‌های خاص:

-احیاء پوست و کند کردن روند پیری

-مرطوب کنندگی قوی و پایدار

-تقویت لایه‌های دفاعی پوست

-فاقد مواد نگهدارنده و پارابن

-پایه مناسب برای آرایش

-افزایش شفافیت و کاهش چین و چروک‌های پوست

نحوه مصرف: روزانه مقدار مناسب از کرم را بر روی پوست تمیز صورت و گردن بمالید. سپس با استفاده از حرکات دورانی و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود. استفاده مداوم از کرم مرطوب کننده منجر به افزایش میزان آب پوست شده و حس نرمی و لطافت را به پوست شما هدیه می‌کند.

ترکیبات: آب، پارافین مایع، گلیسرین، سیکلومتیکون، استئاریک اسید، ستیل الکل، پنتا اریتریتیل تترا آکریلات/آکریلات کاپریلیک /کاپریک تری گلیسرید، PEG-۸، موم زنبور عسل، C۱۰-۳۰ کلسترول/ لانسترول استرس، تری اتانول آمین، توکوفریل استات (ویتامین E)، سدیم هیولورونات، پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، کاپریلیل گلیکول، فنوکسی اتانول، کلروفنسین، عطر

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند نئودرم - Neuderm
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آریان کیمیا تک
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ویتامین E و B5، اسید هیالورونیک و گلیسرین
فاقد مواد نگهدارنده و پارابن
قابل استفاده برای صورت و گردن
مناسب برای پوست‌های خشک و معمولی
موارد مصرف مرطوب کنندگی قوی و پایدار
ترکیبات آب، پارافین مایع، گلیسرین، سیکلومتیکون، استئاریک اسید، ستیل الکل، پنتا اریتریتیل تترا آکریلات/آکریلات کاپریلیک /کاپریک تری گلیسرید، PEG-۸، موم زنبور عسل، C۱۰-۳۰ کلسترول/ لانسترول استرس، تری اتانول آمین، توکوفریل استات (ویتامین E)، سدیم هیولورونات، پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، کاپریلیل گلیکول، فنوکسی اتانول، کلروفنسین، عطر
روش مصرف روزانه مقدار مناسب از کرم را بر روی پوست تمیز صورت و گردن بمالید. سپس با استفاده از حرکات دورانی و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود. استفاده مداوم از کرم مرطوب کننده منجر به افزایش میزان آب پوست شده و حس نرمی و لطافت را به پوست شما هدیه می‌کند.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید