داروتو
تصویر  کرم مرطوب کننده روغن زیتون و آووکادو آی پلاس ۱۵۰ گرم
تصویر  کرم مرطوب کننده روغن زیتون و آووکادو آی پلاس ۱۵۰ گرم

کرم مرطوب کننده روغن زیتون و آووکادو آی پلاس ۱۵۰ گرم

Iplus Olive & Avocado Oil Moisturizing Cream 150gr

ویژگی ها

مناسب انواع پوست

مناسب دست و صورت

تامین رطوبت پوست

حاوی روغن زیتون و روغن آووکادو

حفظ استحکام و انعطاف پذیری پوست

نرم و لطیف کننده پوست به مدت طولانی

رفع سوزش، قرمزی و التهاب ناشی از خشکی

در حال تامین

کرم مرطوب کننده رطوبت پوست را تامین می‌کند. آب برای پوست و مخصوصا لایه اپیدرم بسیار حیاتی است. آب لازم برای سطح پوست به طور مداوم از طریق بافت میانی تامین می‌شود و به سطح پوست می‌رسد. چربی ترشح شده روی اپیدرم در واقع برای جلوگیری از تبخیر آب به صورت لایه محافظتی عمل می‌کند. اگر این چربی کمتر از میزان مناسب ترشح شود ممکن است مشکلاتی از قبیل خشکی پوشت و پوسته پوسته شدن پوست به وجود بیاورد. هم چنین اگر چربی اضافی صورت با شوینده‌های نامناسب شسته شود، پوست برای جبران آن چربی بیشتری ترشح می‌کند که بصورت چربی پوست نمایان می‌شود. به همین دلیل بهتر است همه افراد با هر نوع پوست از کرم مرطوب کننده استفاده کنند. کرم مرطوب کننده روغن زیتون و آووکادو آی پلاس، یک مرطوب کننده فوق العاده برای جلوگیری از خشک شدن پوست دست و صورت می‌باشد. این کرم حاوی روغن زیتون و آووکادو است که این ترکیبات رطوبت مورد نیاز پوست را تامین و آن را برای مدت زمان طولانی داخل پوست حفظ می‌کند، بنابرانین جلوی ترک خوردگی پوست را می‌گیرد و باعث رفع قرمزی، سوزش و التهابات ناشی از خشکی پوست می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-تامین رطوبت پوست

-جلوگیری از ترک خوردگی

-حاوی روغن زیتون و روغن آووکادو

-حفظ استحکام و انعطاف پذیری پوست

-رفع سوزش، قرمزی و التهاب ناشی از خشکی

نحوه مصرف: مقدار دلخواه از کرم مرطوب کننده آی پلاس را بصورت یکنواخت بر روی پوست دست یا صورت بمالید، به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود.

ترکیبات: کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید، ستئاریل الکل، گلیسیرین، گلیسیریل مونو استئارات، پارافین مایع، استئاریک اسید، دایمتیکون، بیزابولول، مخلوط پارابن‌ها در فنوکسی اتانول، سدیم آسکوربیل فسفات، پروویتامین B5، روغن زیتون، روغن آووکادو، کربومر، توکوفریل استات، تری اتانول آمین، رنگ کد ۴۷۰۰۵، رنگ کد ۴۲۰۹۰، اسانس، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند آی پلاس - Iplus
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آراشیمی پارس
وزن 150 گرم
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن زیتون و روغن آووکادو
قابل استفاده برای صورت و دست
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف مرطوب کننده و آبرسان
ترکیبات کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید، ستئاریل الکل، گلیسیرین، گلیسیریل مونو استئارات، پارافین مایع، استئاریک اسید، دایمتیکون، بیزابولول، مخلوط پارابن‌ها در فنوکسی اتانول، سدیم آسکوربیل فسفات، پروویتامین B5، روغن زیتون، روغن آووکادو، کربومر، توکوفریل استات، تری اتانول آمین، رنگ کد ۴۷۰۰۵، رنگ کد ۴۲۰۹۰، اسانس، آب دیونیزه
روش مصرف مقدار دلخواه از کرم مرطوب کننده آی پلاس را بصورت یکنواخت بر روی پوست دست یا صورت بمالید، به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده کاسه‌ایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید