داروتو
تصویر  کرم مرطوب کننده قوی دست و صورت اورلین ۷۵ میلی لیتر
تصویر  کرم مرطوب کننده قوی دست و صورت اورلین ۷۵ میلی لیتر
تصویر  کرم مرطوب کننده قوی دست و صورت اورلین ۷۵ میلی لیتر

کرم مرطوب کننده قوی دست و صورت اورلین ۷۵ میلی لیتر

Urelin Comfort Ultra Hydrating Cream 75ml

ویژگی ها

مناسب پوست‌های خشک

مناسب مصرف روزانه

جذب سریع

بدون حساسیت

فاقد پارابن، پارافین و رنگ

بافت سبک و فرمول غیر چرب

حاوی اوره، ویتامین E و شی باتر

ایمن برای کودکان، مادران باردار و شیرده

رطوبت رسانی به پوست خشک، حساس و ظریف

230,100 تومان

کرم مرطوب کننده قوی دست و صورت اورلین محتوی عناصر طبیعی آبرسان و مرطوب کننده قوی شامل اوره، ویتامین E و شی باتر است که پوست را عمیقا و به سرعت آبرسانی می‌کند. بافت سبک و غیر چرب کرم اورلین کامفورت به سهولت جذب پوست شده، رطوبت مناسب را تامین می‌کند و در عین حال بقایای چربی به جا نمی‌گذارد. اوره موجود در این کرم به عمق لایه شاخی پوست نفوذ کرده و قادر است مقادیر زیادی مولکول‌های آب را به خود جذب کرده و برای مدت طولانی نگهداری نماید. شی باتر نوعی چربی طبیعی گیاهی است که دانه‌های میوه درخت شی استخراج می‌شود. وجود مقادیر فراوانی از چربی‌ها و ویتامین‌های مفید در شی باتر، این ماده را به ترکیب ایده‌آلی جهت نرمی و لطافت پوست مبدل کرده است. بعلاوه شی باتر خاصیت ضد التهابی و ترمیم کنندگی نیز دارد.  استفاده روزانه از این ماده مفید، می‌تواند سبب راحتی،  تسکین و قوام پوست شود.

ویژگی‌های خاص:

-pH متعادل

-آنتی اکسیدان

-بدون حساسیت

-بافت سبک و فرمول غیر چرب

-حاوی اوره، ویتامین E و شی باتر

-ایمن برای کودکان، مادران باردار و شیرده

نحوه مصرف: هر روز صبح و عصر پس از تمیز و خشک کردن پوست، مقدار مناسبی از کرم را روی پوست صورت، گردن و دست‌ها قرار داده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود. در صورت نیاز و پس از شستشو یا پاک کردن پوست، مصرف را تکرار کنید.

ترکیبات: آب دیونیزه، کاپریلیک کاپریک تری گلیسرید و ۱۳- پلی آکریلات و سدیم استئارول گلوتامات، اوره، ویتامین E، شی باتر، سیکلوپنتا سیلوکسان، گلیسریل استئارات و پی  ای جی ۱۰۰ استئارات، گلیسرین، فنوکسی اتانول و اتیل هگزیل گلیسرین، زانتان گام، اسانس مجاز محصولات آرایشی و بهداشتی

هشدار مصرف: در صورت مشاهده حساسیت، مصرف را قطع کرده و با پزشک مشورت نمایید. فقط برای استعمال خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند اورلین - Urelin
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده سبز گلسار
به سفارش فارمد سلامت سینا
حجم 75 میلی‌ لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی اوره، ویتامین E و شی باتر
فاقد پارابن، پارافین و رنگ
قابل استفاده برای صورت و دست
مناسب برای پوست‌های خشک
موارد مصرف مرطوب کننده قوی
ترکیبات آب دیونیزه، کاپریلیک کاپریک تری گلیسرید و ۱۳- پلی آکریلات و سدیم استئارول گلوتامات، اوره، ویتامین E، شی باتر، سیکلوپنتا سیلوکسان، گلیسریل استئارات و پی  ای جی ۱۰۰ استئارات، گلیسرین، فنوکسی اتانول و اتیل هگزیل گلیسرین، زانتان گام، اسانس مجاز محصولات آرایشی و بهداشتی
روش مصرف هر روز صبح و عصر پس از تمیز و خشک کردن پوست، مقدار مناسبی از کرم را روی پوست صورت، گردن و دست‌ها قرار داده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود. در صورت نیاز و پس از شستشو یا پاک کردن پوست، مصرف را تکرار کنید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده حساسیت، مصرف را قطع کرده و با پزشک مشورت نمایید. فقط برای استعمال خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید