داروتو
تصویر  کرم مرطوب کننده ویتامین E راسن ۵۰ میلی لیتر

کرم مرطوب کننده ویتامین E راسن ۵۰ میلی لیتر

Rassan Vitamin E Skin Moisturizing Cream 50ml

ویژگی ها

مناسب پوست‌های معمولی تا چرب

حاوی ویتامین E

ایجاد کننده نرمی

ایجاد کننده لطافت و شادابی پوست

در حال تامین

پوست دارای بافتی بسیار حساس و تأثیر پذیر می‌باشد. عوامل طبیعی محیطی از قبیل تغییرات درجه هوا، رطوبت، خشکی یا نور خورشید و دیگر عوامل نامطلوب خارجی مانند شوینده‌ها موجب ناپایداری تعادل فیزیولوژی بین آب و چربی پوست می‌گردد و در نتیجه تحریک، سوزش و در نهایت خشکی و پیر پوستی را به همراه می‌آورد. ویتامین E موجود در این کرم به فرم روغنی با جذب زیاد است و با داشتن این فرم از ویتامین در فرمولاسیون خود می‌تواند با پیر پوستی مقابله کرده و از ایجاد چین و چروک‌های غیر طبیعی که به علت جذب رادیکال‌های آزاد تشکیل شده بر روی پوست به وجود می‌آیند جلوگیری می‌کند. کرم مرطوب کننده ویتامین E راسن برای مصرف در زیر آرایش خانم‌ها بسیار مناسب می‌باشد. استفاده از این محصول برای پوست دست و صورت آقایان مخصوصاً بعد از اصلاح صورت نیز توصیه می‌گردد.

ویژگی‌های خاص:

-مناسب پوست‌های معمولی تا چرب

-حاوی ویتامین E

-ایجاد کننده نرمی

-ایجاد کننده لطافت و شادابی پوست

نحوه مصرف: در طول روز پس از تمیز کردن سطح پوست مقداری از کرم مرطوب کننده ویتامین E راسن را به صورت و گردن خود بمالید و ماساژ دهید. در آب و هوای مختلف و حالات مختلف پوست در صورت نیاز طی روز این عمل را تکرار نمایید.

ترکیبات: ستیل الکل، سوربیتول مایع ۷۰%، مینرال اویل، اسانس، مواد نرم کننده، مواد امولوسیون کننده، مواد محافظت کننده و آب دیونیزه

هشدار مصرف:  در صورت مشاهده هر نوع آلرژی مصرف را متوقف و به پزشک مراجعه فرمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، زخم باز خودداری گردد. در صورت تماس با چشم‌ها، بلافاصله با آب فراوان شستشو دهید. قبل از مصرف محصول بروشور داخل جعبه را به دقت مطالعه کنید.

عنوان مشخصه
برند راسن - Rassan
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار فیسا
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
حاوی ویتامین E
قابل استفاده برای صورت و دست
مناسب برای پوست‌های معمولی و چرب
موارد مصرف مرطوب کننده پوست
ترکیبات ستیل الکل، سوربیتول مایع ۷۰%، مینرال اویل، اسانس، مواد نرم کننده، مواد امولوسیون کننده، مواد محافظت کننده و آب دیونیزه
روش مصرف در طول روز پس از تمیز کردن سطح پوست مقداری از کرم مرطوب کننده ویتامین E راسن را به صورت و گردن خود بمالید و ماساژ دهید. در آب و هوای مختلف و حالات مختلف پوست در صورت نیاز طی روز این عمل را تکرار نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع آلرژی مصرف را متوقف و به پزشک مراجعه فرمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، زخم باز خودداری گردد. در صورت تماس با چشم‌ها، بلافاصله با آب فراوان شستشو دهید. قبل از مصرف محصول بروشور داخل جعبه را به دقت مطالعه کنید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید