داروتو
تصویر  کرم نرم و مرطوب کننده اوره ۳ درصد کودک اورلین ۱۰۰ میلی لیتر
تصویر  کرم نرم و مرطوب کننده اوره ۳ درصد کودک اورلین ۱۰۰ میلی لیتر

کرم نرم و مرطوب کننده اوره ۳ درصد کودک اورلین ۱۰۰ میلی لیتر

Urelin Emollient Cream 3% Urea 100ml

دسته بندی : ضد سوختگی
ویژگی ها

ویژه پوست خشک و حساس کودک

نرم و مرطوب کننده

دارای اوسرین و اوره

حفظ pH نرمال پوست

غنی شده با لاکتیک اسید و زینک

فاقد پارابن، پارافین، اسانس و رنگ

248,200 تومان

پوست لطیف و حساس کودکان زمانی که در معرض عوامل خارجی مانند آب و هوا، نور خورشید، شوینده‌ها و آلاینده‌های محیطی قرار می‌گیرد، رطوبت خود را به سرعت از دست می‌دهد و خشک می‌شود. علت خشکی پوست، از دست دادن رطوبت در لایه شاخی پوست است که در پی آن انعطاف پذیری پوست کاهش می‌یابد. تعداد و عملکرد غدد چربی که نقش حفظ رطوبت و جلوگیری از خشکی پوست بدن را دارند، در پوست نوزادان و کودکان به مراتب کمتر از بالغین است که سبب میذشود پوست کودک سریع تر دچار خشکی شود. کرم نرم و مرطوب کننده اوره ۳ درصد کودک اورلین حاوی اوسرین طبیعی غنی شده با هیالورونیک اسید و الاکتیک اسید و زینک است. این محصول یک نرم کننده و مرطوب کننده طبیعی برای پوست خشک و حساس کودکان است که باعث رفع ترک می‌شود. کرم اورلین ۳ درصد فاقد پارابن، پارافین، اسانس و رنگ است. کرم اورلین کودک با حفظ pH نرمال پوست، از پوست حساس کودکان محافظت می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-نرم و مرطوب کننده

-دارای اوسرین و اوره

-حفظ pH نرمال پوست

-غنی شده با لاکتیک اسید و زینک

-فاقد پارابن، پارافین، اسانس و رنگ

نحوه مصرف: از تمیز و خشک بودن پوست کودک مطمئن شوید، مقدار کمی از کرم اورلین ۳٪ را بر روی پوست قرار داده و ماساژ دهید تا کاملا جذب شود. مصرف را هر چند بار در روز که نیاز بود تکرار کنید.

ترکیبات: آب دیونیزه، کاپریک کاپریلیک تری گلیسرید، اوره، گلیسرین، اوسرین، زینک اکساید، ستئارات-۲۰ و ستئاریل الکل، جی ام اس و پی ای جی ۱۰۰ استئارات، فنوکسی اتانول، زانتان گام، لاکتیک اسید

هشدار مصرف: فقط برای استعمال خارجی، در صورت مشاهده حساسیت، مصرف را قطع کرده و با پزشک مشورت نمایید. از تماس محصول به داخل چشم خودداری شود. برای اطلاعات بیشتر به بروشور داخل جعبه مراجعه نمایید.

عنوان مشخصه
برند اورلین - Urelin
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده سبز گلسار
به سفارش آرین سلامت سینا
حجم 100 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان، کودکان
حاوی لاکتیک اسید، زینک، اوسرین و اوره
فاقد پارابن، پارافین، اسانس و رنگ
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های خشک و حساس
موارد مصرف نرم و مرطوب کننده
ترکیبات آب دیونیزه، کاپریک کاپریلیک تری گلیسرید، اوره، گلیسرین، اوسرین، زینک اکساید، ستئارات-۲۰ و ستئاریل الکل، جی ام اس و پی ای جی ۱۰۰ استئارات، فنوکسی اتانول، زانتان گام، لاکتیک اسید
روش مصرف از تمیز و خشک بودن پوست کودک مطمئن شوید، مقدار کمی از کرم اورلین ۳٪ را بر روی پوست قرار داده و ماساژ دهید تا کاملا جذب شود. مصرف را هر چند بار در روز که نیاز بود تکرار کنید.
هشدار مصرف فقط برای استعمال خارجی، در صورت مشاهده حساسیت، مصرف را قطع کرده و با پزشک مشورت نمایید. از تماس محصول به داخل چشم خودداری شود. برای اطلاعات بیشتر به بروشور داخل جعبه مراجعه نمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید