داروتو
تصویر  کرم نرم کننده پوست ۱۰ درصد اوره اورلین ۱۰۰ میلی لیتر
تصویر  کرم نرم کننده پوست ۱۰ درصد اوره اورلین ۱۰۰ میلی لیتر
تصویر  کرم نرم کننده پوست ۱۰ درصد اوره اورلین ۱۰۰ میلی لیتر
تصویر  کرم نرم کننده پوست ۱۰ درصد اوره اورلین ۱۰۰ میلی لیتر

کرم نرم کننده پوست ۱۰ درصد اوره اورلین ۱۰۰ میلی لیتر

Urelin Emollient Cream 10% Uream 100ml

ویژگی ها

مناسب پوست‌های خشک و آسیب دیده

رفع ترک پا

نرم کننده پوست

حاوی ۱۰٪ اوره، اوسرین و سراميد

فاقد پارابن، پارافین، اسانس و رنگ

در حال تامین

کرم نرم کننده پوست ۱۰ درصد اوره اورلین دارای مواد موثره طبیعی اوسرین، اوره و سرامید است که برای رفع خشکی شدید، آسیب دیدگی و ترک‌های پوستی و حفظ رطوبت طولانی مدت در پوست فرموله شده است. اوسرین نزدیک ترین چربی طبیعی به پوست انسان است و با ایجاد لایه‌ای محافظ در سطح پوست مانع تبخیر آب شده و لطافت را به پوست باز می‌گرداند. اوره موجود در کرم اورلین به عمق لایه شاخی پوست نفوذ کرده و قادر است مولکول‌های آب را به خود جذب کرده و برای مدت طولانی نگهداری نماید. سرامید ماده اصلی لایه شاخی اپیدرم پوست بدن است. سرامید همراه با چربی‌های دیگر یک لایه غیرقابل نفوذ برای آب ایجاد کرده و مانع از تبخیر آب از سطح پوست و از دست دادن شدید آب می‌شود، در ضمن از ورود میکروب‌ها به پوست نیز جلوگیری می‌نماید. با افزایش سن، میزان سرامید در لایه اپیدرم پوست کاهش می‌یابد.

ویژگی‌های خاص:

-مناسب پوست‌های خشک و آسیب دیده

-رفع ترک پا

-نرم کننده پوست

-حاوی ۱۰٪ اوره، اوسرین و سراميد

-فاقد پارابن، پارافین، اسانس و رنگ

نحوه مصرف: کرم اورلین ۱۰٪ را به دفعات و بر حسب نیاز و یا طبق دستور پزشک روی پوست نواحی مورد نظر قرار داده و ماساژ دهید تا کاملاً جذب شود. مصرف را هر چند بار در روز که نیاز بود تکرار کنید.

ترکیبات: آب دیونیزه، کاپریلیک کاپریک تری گلیسرید، اوره، گلیسرین، اتیل هگزیل پالمیتات، اوسرین، سدیم لاکتات، پلی گلیسیریل ۴ ایزواستئارات و ستیل ۱۰/۱ - PEG/PPG دایمتیکون و هگزیل لائورات، منیزیم سولفات، لاکتیک اسید، استئاریک اسید، فنوکسی اتانول، موم زنبور عسل، بنزیل الکل، کستر اویل هیدروژنه، سرامید، تری اتانول آمین

هشدار مصرف: در صورت مشاهده حساسیت، مصرف را قطع کرده و با پزشک مشورت نمایید. فقط برای استعمال خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. برای اطلاعات بیشتر به بروشور داخل جعبه مراجعه نمایید.

عنوان مشخصه
برند اورلین - Urelin
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده سبز گلسار
به سفارش فارمد سلامت سینا
حجم 100 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ۱۰٪ اوره، اوسرین و سراميد
فاقد پارابن، پارافین، اسانس و رنگ
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های آسیب دیده و خشک
موارد مصرف نرم کننده
ترکیبات آب دیونیزه، کاپریلیک کاپریک تری گلیسرید، اوره، گلیسرین، اتیل هگزیل پالمیتات، اوسرین، سدیم لاکتات، پلی گلیسیریل ۴ ایزواستئارات و ستیل ۱۰/۱ - PEG/PPG دایمتیکون و هگزیل لائورات، منیزیم سولفات، لاکتیک اسید، استئاریک اسید، فنوکسی اتانول، موم زنبور عسل، بنزیل الکل، کستر اویل هیدروژنه، سرامید، تری اتانول آمین
روش مصرف کرم اورلین ۱۰٪ را به دفعات و بر حسب نیاز و یا طبق دستور پزشک روی پوست نواحی مورد نظر قرار داده و ماساژ دهید تا کاملاً جذب شود. مصرف را هر چند بار در روز که نیاز بود تکرار کنید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده حساسیت، مصرف را قطع کرده و با پزشک مشورت نمایید. فقط برای استعمال خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. برای اطلاعات بیشتر به بروشور داخل جعبه مراجعه نمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید