داروتو
تصویر  کرم پاک کننده و ساینده پوست آقایان آردن ۷۵ گرم
تصویر  کرم پاک کننده و ساینده پوست آقایان آردن ۷۵ گرم

کرم پاک کننده و ساینده پوست آقایان آردن ۷۵ گرم

Ardene Men Removing Black Pores Scrub Cream 75gr

دسته بندی : اسکراب صورت
ویژگی ها

مناسب انواع پوست آقایان

تامین رطوبت مورد نیاز‌ پوست

فاقد چربی و غیر کومدون زا

از بین برنده لایه شاخی پوست

کاهش دهنده ترشح چربی اضافه پوست

جلوگیری از تشدید آکنه‌های التهابی پوست

بدون باقی گذاشتن هیچگونه اثر چربی بر روی پوست

48,700 تومان

کرم پاک کننده و ساینده پوست آقایان آردن مانند یک سمباده عمل می‌کند و می‌تواند اتصالات بین سلول‌های مرده و لایه‌های خارجی پوست را از بین ببرد. دانه‌های سر سیاه روی پوست فقط با اسکراب اصولی پوست از بین می‌روند. کرم مذکور از برند آردن به دلیل اینکه می‌تواند با فرمولاسیون قوی خود لایه‌های شاخی و فرسوده را از سطح پوست جدا کند، قطعا جزو لایه‌ بردارهای باکیفیت موجود در بازار محسوب می‌شود. به منظور تسریع روند پوسته ریزی پوست در این کرم از اسید سالیسیلیک استفاده شده است. این اسید می‌تواند به طور موثری لایه شاخی پوست را از بین ببرد و آن را از لایه‌های سطحی پوست جدا کند. با انجام عمل جداسازی لایه شاخی پوست، تنفس سلولی در سطح پوست افزایش پیدا می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-از بین برنده لایه شاخی پوست

-ضد التهاب و التیام دهنده پوست

-کاهش دهنده ترشح چربی اضافه پوست

-جلوگیری از تشدید آکنه‌های التهابی پوست

-افزایش خواص الاستیسیته و کشسانی پوست

نحوه مصرف: در طی هفته ۲ تا ۳ بار، به مقدار کافی از کرم ساینده و پاک کننده آردن را پس از شستشوی پوست، بر روی پوست مرطوب مالیده و به کمک انگشتان دست به مدت ۱ تا ۲ دقیقه با حرکات دورانی و به آرامی ماساژ دهید تا سطح پوست پاک گردد، سپس با آب ولرم کاملا شستشو نمائید.

ترکیبات: دی سدیم کوکو آمفو دی استات، پودر پلی اتیلن، پلی آکریلامید، ایزوپارافین، لورت-۷، گلیسریل استئارات، PEG-100 استئارات، گلیسرین، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسرید، پروپیلن گلیکول، مخلوط پارابن‌ها در فنوکسی اتانول، پلی سوربات-۲۰، دایمتیکون، روغن برگ درخت چای، ستئاریل الکل، کربومر، آلانتوئین، عصاره برگ هاماملیس، تری اتانول آمین، گزانتن گام، اسانس، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک خود مشورت نمائید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمائید.

عنوان مشخصه
برند آردن - Ardene
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار پارس حیان
وزن 75 گرم
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف آقایان
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
فاقد چربی و غیر کومدون زا
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف پاک کننده و ساینده پوست
ترکیبات دی سدیم کوکو آمفو دی استات، پودر پلی اتیلن، پلی آکریلامید، ایزوپارافین، لورت-۷، گلیسریل استئارات، PEG-100 استئارات، گلیسرین، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسرید، پروپیلن گلیکول، مخلوط پارابن‌ها در فنوکسی اتانول، پلی سوربات-۲۰، دایمتیکون، روغن برگ درخت چای، ستئاریل الکل، کربومر، آلانتوئین، عصاره برگ هاماملیس، تری اتانول آمین، گزانتن گام، اسانس، آب دیونیزه
روش مصرف در طی هفته ۲ تا ۳ بار، به مقدار کافی از کرم ساینده و پاک کننده آردن را پس از شستشوی پوست، بر روی پوست مرطوب مالیده و به کمک انگشتان دست به مدت ۱ تا ۲ دقیقه با حرکات دورانی و به آرامی ماساژ دهید تا سطح پوست پاک گردد، سپس با آب ولرم کاملا شستشو نمائید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید