داروتو
تصویر  ژل کرم ضد جوش بی اس بیوتی اسکین 40 میلی لیتر
تصویر  ژل کرم ضد جوش بی اس بیوتی اسکین 40 میلی لیتر

ژل کرم ضد جوش بی اس بیوتی اسکین 40 میلی لیتر

Beauty Skin BS Anti Acne Gel Cream 40ml

دسته بندی : ضد جوش بدن
ویژگی ها

مناسب برای پوست‌های چرب

مناسب برای پوست‌های مستعد آکنه

دارای خواص آنتی‌باکتریال

پاکسازی عمیق لایه‌های پوست

کمک به کاهش منافذ باز

تنظیم فعالیت غدد چربی پوست

کاهش براقی پوست و مات کننده

در حال تامین

پوست انسان یکی از حساس‌ترین اعضا بدن است و جوش و آکنه شایع‌ترین بیماری‌های پوستی هستند که خاطر هر انسانی را مکدر خواهند کرد اما خوشبختانه امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و علم میتوان با روش‌های درست از آنها جلوگیری نموده و با آنها مبارزه کرد. پس از برطرف شدن جوش ها علایمی که از آنها بر جای میمانند زیبایی و شادابی پوست را کاهش میدهند به همین دلیل اکثر افراد دارای پوست چرب به دنبال راهی برای این مشکل هستند و ترجیح میدهند از محصولات و کرم های ضد جوش و آکنه استفاده کنند. کرم ضد جوش بیوتی‌اسکین با دارا بودن ترکیبات آنتی‌باکتریال و کنترل سطح چربی پوست مانع از بروز التهابات پوستی می‌شود و همچنین با لایه برداری و نفوذ ب لایه های مختلف اثرات بر جای مانده از مشکلات پوستی را کاهش میدهد  . طبق بیانات بالا کرم ضد‌جوش بیوتی‌اسکین برای استفاده بعد از شیو و اصلاح صورت پیشنهاد می‌شود. پس از استفاده به هیچ وجه خشکی و کشش در پوست احساس نخواهید کرد به این دلیل که محصولات بیوتی‌اسکین با ترکیبات اسید هیالورونیک پوست را آبرسانی کرده، منافذ باز را کوچک و زیبایی را به شما هدیه می‌دهد.

ویژگی‌های‌ خاص:

 -کمک به کاهش جوش و آکنه

-تنظیم چربی پوست و کاهش براقی ناشی از چربی

-پاکسازی عمقی لایه های پوستی

-رفع اثرات بر‌جای مانده از جوش و التهابات

روش مصرف: برای اثر بخشی محصول به صورت روزانه 2 مرتبه ترجیحا صبح و شب کرم را بر روی سطح پوست خصوصا نواحی آسیب‌دیده از جوش بمالید. بهتر است از ضد آفتاب فاقد چربی استفاده کنید

هشدار مصرف: در زمان شستشو از برخورد با چشم و زخم‌های باز جلوگیری کنید و در‌صورت هر گونه حساسیت یا آلرژی برای ادامه مصرف با پزشک مشورت نمایید.

عنوان مشخصه
برند بیوتی اسکین - Beauty Skin
کشور صاحب برند ایران
شرکت سازنده افرا زیبای قشم
حجم 40 میلی لیتر
نوع محصول ژل کرم
جنسیت مصرف عمومی
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های چرب و آکنه دار
ترکیبات سالیسیلیک اسید: یک ترکیب قوی ضد جوش است که از چوب درخت بید استخراج می شود، دارای خواص آنتی باکتریالی قدرتمندی است، پوست را کاملا ضد عفونی می کند و به حذف میکرو ارگانیسم های بیماری زا از روی پوست کمک می نماید.
روش مصرف برای اثر بخشی محصول به صورت روزانه 2 مرتبه ترجیحا صبح و شب کرم را بر روی سطح پوست خصوصا نواحی آسیب‌دیده از جوش بمالید. بهتر است از ضد آفتاب فاقد چربی استفاده کنید
هشدار مصرف در زمان شستشو از برخورد با چشم و زخم‌های باز جلوگیری کنید و در‌صورت هر گونه حساسیت یا آلرژی برای ادامه مصرف با پزشک مشورت نمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک به دور از نور مستقیم آفتاب
شماره مجوز ۶۱۳۲/ظ/۵۶
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید