داروتو
تصویر  کپسول لیورپاور قائم دارو ۳۰ عددی
تصویر  کپسول لیورپاور قائم دارو ۳۰ عددی
تصویر  کپسول لیورپاور قائم دارو ۳۰ عددی

کپسول لیورپاور قائم دارو ۳۰ عددی

Ghaem Darou Liver Power 30Caps

دسته بندی : کبد
ویژگی ها

آنتی‌ اکسیدان

تقویت عملکرد کبد

تقویت‌ کننده و محافظ کبد

کمک به درمان مشکلات کبدی و کیسه صفرا

در حال تامین

ذخیره انرژی و حذف سموم از جمله وظایف کبد می‌باشند. این عضو همچنین در فرآیند گوارش، دستگاه هاضمه و متابولیسم مواد غذائی نقش مهمی داشته و به عنوان تصفیه کننده خون نیز عمل می‌کند. کپسول لیورپاور قائم دارو از جمله محصولات گیاهی محافظ و تقویت کننده کبد می‌باشد که برای بیماری‌های کبدی، کیسه صفرا و مشکلات ناشی از آن‌ها درمان کمکی به شمار می رود. این فرآورده با استفاده از مواد موثره دو گیاه خار مریم و آرتیشو تهیه شده است که در طب سنتی تاثیرات مصرف آن‌ها بر تقویت کبد ثابت شده است.

‌ویژگی‌های خاص: 

-آنتی‌ اکسیدان

-تقویت عملکرد کبد

-تقویت‌ کننده و محافظ کبد

-کمک به درمان مشکلات کبدی و کیسه صفرا

نحوه مصرف: روزی سه بار و هر بار یک کپسول. از این مکمل دارویی در حالت سلامت کبد هم می‌توان استفاده کرد تا به بهبود عملکرد کبد و تضمین سلامت آن اطمینان حاصل کنیم. مصرف آن در دراز مدت خالی از هرگونه عوارض جانبی می‌باشد.

ترکیبات: عصاره خشک گیاه خارمریم و آرتیشو

هشدار مصرف: چنانچه نسبت به هر یک از ترکیبات به کار رفته در کپسول لیورپاور قائم دارو حساسیت دارید لازم است تا پیش از شروع به مصرف آن با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. همچنین در صورتی که استفاده از این محصول منجر به بروز هر نوع حساسیت و یا واکنش خاص شد مصرف محصول را متوقف کرده و با پزشک مشورت نمایید. این محصول تنها یک مکمل دارویی بوده و به همین دلیل نمی‌توان با هدف تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری‌ها از این محصول استفاده نمایید. دوز توصیه شده برای مصرف محصول را بدون توصیه و صلاحدید پزشک افزایش ندهید. بانوان باردار یا شیرده، مصرف کنندگان داروهای خاص و نیز افراد مبتلا به بیماری‌های خاص لازم است تا پیش از مصرف این محصول با پزشک با داروساز مشورت نمایند.

عوارض جانبی: عوارض جانبی خاصی از هیچ کدام از اجزای تشکیل دهنده این دارو گزارش نشده است.

عنوان مشخصه
برند قائم دارو - Ghaem Darou
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده قائم دارو
نوع محصول کپسول
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف کمک به درمان مشکلات کبدی و کیسه صفرا
عوارض جانبی عوارض جانبی خاصی از هیچ کدام از اجزای تشکیل دهنده این دارو گزارش نشده است.
ترکیبات عصاره خشک گیاه خارمریم و آرتیشو
روش مصرف روزی سه بار و هر بار یک کپسول. از این مکمل دارویی در حالت سلامت کبد هم می‌توان استفاده کرد تا به بهبود عملکرد کبد و تضمین سلامت آن اطمینان حاصل کنیم. مصرف آن در دراز مدت خالی از هرگونه عوارض جانبی می‌باشد.
هشدار مصرف چنانچه نسبت به هر یک از ترکیبات به کار رفته در کپسول لیورپاور قائم دارو حساسیت دارید لازم است تا پیش از شروع به مصرف آن با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. همچنین در صورتی که استفاده از این محصول منجر به بروز هر نوع حساسیت و یا واکنش خاص شد مصرف محصول را متوقف کرده و با پزشک مشورت نمایید. این محصول تنها یک مکمل دارویی بوده و به همین دلیل نمی‌توان با هدف تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری‌ها از این محصول استفاده نمایید. دوز توصیه شده برای مصرف محصول را بدون توصیه و صلاحدید پزشک افزایش ندهید. بانوان باردار یا شیرده، مصرف کنندگان داروهای خاص و نیز افراد مبتلا به بیماری‌های خاص لازم است تا پیش از مصرف این محصول با پزشک با داروساز مشورت نمایند.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از نور مستقیم و در جای خشک وخنک نگهداری شود. دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید