داروتو
تصویر  گردنبند نرم مدل ۳۰۰۱ پین مد سايز اسمال
تصویر  گردنبند نرم مدل ۳۰۰۱ پین مد سايز اسمال

گردنبند نرم مدل ۳۰۰۱ پین مد سايز اسمال

Pin Med Collar Soft Code 3001 Small

دسته بندی : گردنبند طبی
ویژگی ها

ضد حساسیت

قابل شستشو

دارای پوشش نرم و راحت

قابل تنظیم و باز و بسته کردن

ایجاد محدودیت حرکتی و حفظ وضعیت صحیح

206,200 تومان

گردنبندهای طبی می‌توانند درد ناشی از آرتروز گردن و دیسک گردن را تسکین بخشند. این گردن بندها شامل گردنبند بادی، نرم، سخت، اسفنجی هستند، هر کدام روش بستن، طرز استفاده‌ی خاص و مدت استفاده خود را دارند و با هم تفاوت دارند. برای استفاده از آن‌ها حتما از پزشک راهنمایی بخواهید تا دچار عوارض ناخواسته‌ی آن‌ها نشوید. گردنبندهای طبی عموما توسط بیمارانی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به منظور بی حرکت کردن گردن، در قسمت ستون فقرات گردنی مداخله جراحی داشته‌اند. گردنبند نرم مدل ۳۰۰۱ پین مد برای صاف نگه داشتن گردن شما به منظور کاهش درد و ناراحتی تا زمان بهبودی کامل طراحی شده است. این گردنبند با پوشش نرم و راحت و در سایز بندی متنوع به حفظ و نگهداری گردن بعد از عمل جراحی و آسیب کمک می‌کند. جنس آن از فوم با کیفیت و ضد حساسیت بوده و بعد از استفاده به راحتی می‌توانید آن را بشویید.

ویژگی‌های خاص:

-ضد حساسیت

-قابل شستشو

-دارای پوشش نرم و راحت

-قابل تنظیم و باز و بسته کردن

-ایجاد محدودیت حرکتی و حفظ وضعیت صحیح

نحوه مصرف: با اندازه گیری دور گردن سایز مناسبی از گردنبند را انتخاب کنید. گردن بند را دور گردن بیاندازید و ابتدا چسب پشت گردن را به اندازه‌ای که فشار مناسبی ایجاد کرده باشد ببندید. پس از انجام این مرحله، چسب جلوی گردن را نیز ببندید.

هشدار مصرف: در صورتی که این وسیله توسط افراد دارای بیماری‌های پوستی استفاده گردیده است، نباید توسط فرد دیگری مورد استفاده مجدد قرار بگیرد.

سایزها: سایز اسمال= اندازه دور گردن ۲۲ تا ۲۶ سانتی متر، سایز مدیوم= اندازه دور گردن ۲۶ تا ۳۰ سانتی متر، سایز لارج= اندازه دور گردن ۳۰ تا ۳۴ سانتی متر، سایز ایکس لارج= اندازه دور گردن بالای ۳۴ سانتی متر

عنوان مشخصه
برند پین مد - Pin Med
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده جهان طب گستر مبنا
تحت لیسانس آلمان
نوع محصول گردنبند
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
سایز S
قابل استفاده برای گردن
موارد مصرف ایجاد محدودیت حرکتی و حفظ وضعیت صحیح
روش مصرف با اندازه گیری دور گردن سایز مناسبی از گردنبند را انتخاب کنید. گردن بند را دور گردن بیاندازید و ابتدا چسب پشت گردن را به اندازه‌ای که فشار مناسبی ایجاد کرده باشد ببندید. پس از انجام این مرحله، چسب جلوی گردن را نیز ببندید.
هشدار مصرف در صورتی که این وسیله توسط افراد دارای بیماری‌های پوستی استفاده گردیده است، نباید توسط فرد دیگری مورد استفاده مجدد قرار بگیرد.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری جهت تمیز کردن محصول، آن را با آب سرد و صابون شسته و روی سطح صاف پهن کنید. از چلاندن محصول و قرار دادن آن در ماشین لباسشوئی خودداری کنید. محصول را در هوای آزاد و در درجه دمای نرمال نگهداری کنید. از قرار دادن محصول در برابر حرارت خودداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید