داروتو
شامپوی فورت دی نوپریت
شامپوی فورت دی نوپریت
شامپوی فورت دی نوپریت
شامپوی فورت دی نوپریت

شامپو تقویت کننده نوپری فورت دی نوپریت ۲۰۰ میلی لیتر

Noprit Fortifying Shampoo For Dry & Damaged or Dyed Hair 200ml

دسته بندی : شامپو
ویژگی ها

مناسب موهای خشک یا رنگ شده

کمپلکس مرطوب کننده و بازسازی کننده قوی

افزایش لطافت و رطوبت و اسکالپ خشک

تقویت کننده و ترمیم کننده ساقه مو

محافظت کننده از مو و پوست در برابر خشکی و کم آبی

حاوی عصاره‌های آرنیکا مونتانا، جینکو بیلوبا، فلفل شیرین، رزماری و آلوئه ورا

در حال تامین

وسایل حرارتی از اصلی ترین علل خشک شدن موها هستند. بهتر است بگذارید موها به شکل طبیعی خشک شوند. حرارت دادن رطوبت طبیعی مو را از بین می‌برد. شامپو تقویت کننده نوپری فورت دی نوپریت علاوه بر اینکه دارای شوینده‌های بسیار ملایم است، حاوی عصاره‌های مختلفی مانند آرنیکا مونتانا، جینکو بیلوبا، فلفل شیرین و رزماری می‌باشد که موجب کنترل و مهار ریزش مو می‌شود. علاوه بر این، ترکیب ارزشمند ویتامین F که در این محصول استفاده شده است، به افزایش روند تکثیر و ترمیم سلول‌های آسیب دیده کمک می‌کند. همچنین ترکیبات مرطوب کننده و نرم کننده‌ی موجود در این شامپو، علاوه بر حفظ طراوت و شادابی مو، به آن حالت و درخشندگی داده، مو را در مقابل حرارت محافظت کرده و رنگ مو را تثبیت می‌کند. سیلیکون‌هایی که در شامپوی نوپری فورت دی استفاده شده است، قابل شستشو بوده و روی ساقه مو باقی نمی‌ماند و موجب کدر شدن، سنگینی تار مو و ریزش آن نمی‌شود. عصاره فلفل شیرین موجود در محصول سبب بالا بردن جریان خون پوست شده و تغذیه و تنفس پیاز مو را بیشتر می‌کند. عصاره آلوئه ورای بکار گرفته شده در این محصول نیز، مرطوب کننده و نرم کننده قوی اسکالپ و مو است و از ریزش موی سر پیشگیری می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-حالت دهنده مو

-کمپلکس مرطوب کننده و بازسازی کننده قوی

-افزایش لطافت و رطوبت و اسکالپ خشک

-تقویت کننده و ترمیم کننده ساقه مو

-محرک سنتز چربی‌های اصلی سبوم و پروتئین‌ها در اپیدرم

نحوه مصرف: مقداری از شامپو را به آرامی روی موی مرطوب ماساژ دهید و بعد از چند دقیقه به خوبی آبکشی نموده و در صورت نیاز شستشو را تکرار نمایید.

ترکیبات: آب دیونیزه، دی سدیم لورت سولفوسوکسینات، کوکامیدو پروپیل بتایین، سدیم کوکوئیل گلوتامات، کوکوگلوکوزید، عصاره رزماری، دی‌های کورات ۸۱ H، کمپلکس سیلیکونی، گلیسرین، آرلیپون TT، سوربیتول، PEG ۱۲ دایمتیکون، عصاره آرنیکا مونتانا، عصاره بابونه، عصاره آلوئه ورا، عصاره جینکو بیلوبا، آنتیل سی ام ۹۰، عصاره فلفل، ویتامین F، پلی کواترنیوم ۱۰، اسید لاکتیک، آلانتوئین، EDTA، ماده محافظ و دیگر افزودنی‌های مجاز

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند نوپریت - Noprit
شرکت سازنده مهلران
کشور سازنده ایران
به سفارش نگارین پرنیان رخشنده توس
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره‌های آرنیکا مونتانا، جینکو بیلوبا، فلفل شیرین، رزماری و آلوئه ورا
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای آسیب دیده و رنگ شده
موارد مصرف تقویت کننده، کنترل ریزش مو
ترکیبات آب دیونیزه، دی سدیم لورت سولفوسوکسینات، کوکامیدو پروپیل بتایین، سدیم کوکوئیل گلوتامات، کوکوگلوکوزید، عصاره رزماری، دی‌های کورات ۸۱ H، کمپلکس سیلیکونی، گلیسرین، آرلیپون TT، سوربیتول، PEG ۱۲ دایمتیکون، عصاره آرنیکا مونتانا، عصاره بابونه، عصاره آلوئه ورا، عصاره جینکو بیلوبا، آنتیل سی ام ۹۰، عصاره فلفل، ویتامین F، پلی کواترنیوم ۱۰، اسید لاکتیک، آلانتوئین، EDTA
روش مصرف ابتدا موها را به صورت کامل خیس کرده و سپس مقدار کمی از شامپو را به آرامی رو آن ماساژ دهید. پس از چند دقیقه به خوبی آبکشی کنید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
شماره مجوز ۱۰۲۵/ظ/۴۸
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید