داروتو
تصویر  قطره دهانشویه پرسیکا پورسینا ۳۰ میلی لیتر

قطره دهانشویه پرسیکا پورسینا ۳۰ میلی لیتر

Pursina Mouth Wash Persica Drop 30ml

دسته بندی : بهداشتی
ویژگی ها

مسکن دندان درد

درمان آفت‌های دهانی

جلوگیری از امراض لثه

جلوگیری از افزایش جرم دندان و پوسیدگی دندان

جلوگیری از خونریزی لثه و خونریزی پس از کشیدن دندان

29,000 تومان

گیاه مسواک تاثیر بسزایی در پیشگیری از پوسیدگی دندان و بهداشت دهان و دندان دارد و این تاثیرات به مراتب بیشتر از خمیر دندان و دهانشویه‌های شیمیایی می‌باشد. قطره دهانشویه پرسیکا پورسینا، دهانشویه‌ای گیاهی حاوی گیاه مسواک، نعناع، بومادران است که نقش موثری در جلوگیری از پوسیدگی دندان، افزایش جرم دندان و جلوگیری از امراض لثه دارد. دهانشویه پرسیکا در درمان آماس و جلوگیری از خونریزی لثه و خونریزی پس از کشیدن دندان نقش موثری دارد.

‌ویژگی‌های خاص:

-جلوگیری از امراض لثه

-درمان آفت‌های دهانی

-جلوگیری از پوسیدگی دندان

-ضد عفونی کننده قوی دهان

-جلوگیری از افزایش جرم دندان

-جلوگیری از خونریزی لثه و خونریزی پس از کشیدن دندان

نحوه مصرف: در صورتیکه فرد بیماری‌های دهان و دندان نداشته و از این قطره جهت جلوگیری از پوسیدگی دندان و بیماری‌های دهان و دندان استفاده می‌نماید، روزی ۲ نوبت هر بار ۱۰ تا ۱۵ قطره در ۱۵ میلی لیتر (۲ تا ۳ قاشق غذاخوری) آب ریخته شده و به مدت ۲۰ ثانیه در دهان گردش داده و دور ریخته شود. در صورتیکه فرد از این قطره به منظور درمان ناراحتی‌های دهان و دندان، جلوگیری از خونریزی لثه و درمان آفت مصرف می‌نمایند، روزی ۳ تا ۵ نوبت، هر بار ۱۰ تا ۱۵ قطره در ۱۵ میلی لیتر (۲ تا ۳ قاشق غذاخوری) آب ریخته شده و به مدت ۲۰ ثانیه در دهان گردش داده و سپس دور ریخته شود. در صورتیکه فرد از این قطره به منظور جلوگیری از خونریزی و عفونت بعد از کشیدن دندان و جراحی‌ها استفاده می‌نمایند، به مدت ۲ تا ۴ چهار روز، هر روز ۴ الی ۵ نوبت و هر بار ۳۰ الی ۴۰ قطره در ۱۵ میلی لیتر (۲ تا ۳ قاشق غذاخوری) آب ریخته شده و به مدت ۲۰ ثانیه در دهان گردش داده و سپس دور ریخته شود.

ترکیبات: گیاه مسواک، نعناع، بومادران

هشدار مصرف: برای افزایش طول عمر و سفید شدن دندان‌ها، جلوگیری از خونریزی لثه، پیوره و آفت دهان هر روز حداقل یک نوبت (ترجیحا بعد از مسواک شب) از قطره دهانشویه پرسیکا، استفاده و حتی المقدور دهان شسته نشود. از رقیق کردن بیش از حد قطره خودداری گردد. پس از مصرف در شیشه را محکم ببندید. حداقل ۱۰ تا ۲۰ دقیقه پس از هر بار مصرف، چیزی خورده نشود و دهان شسته نشود. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی‌باشد.

عنوان مشخصه
برند پورسینا - Pursina
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پورسینا
حجم 30 میلی لیتر
نوع محصول قطره
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف پیشگیری از پوسیدگی دندان، جرم گیر، درمان آفت‌های دهانی
ترکیبات گیاه مسواک، نعناع، بومادران
روش مصرف در صورتیکه فرد بیماری‌های دهان و دندان نداشته و از این قطره جهت جلوگیری از پوسیدگی دندان و بیماری‌های دهان و دندان استفاده می‌نماید، روزی ۲ نوبت هر بار ۱۰ تا ۱۵ قطره در ۱۵ میلی لیتر (۲ تا ۳ قاشق غذاخوری) آب ریخته شده و به مدت ۲۰ ثانیه در دهان گردش داده و دور ریخته شود. در صورتیکه فرد از این قطره به منظور درمان ناراحتی‌های دهان و دندان، جلوگیری از خونریزی لثه و درمان آفت مصرف می‌نمایند، روزی ۳ تا ۵ نوبت، هر بار ۱۰ تا ۱۵ قطره در ۱۵ میلی لیتر (۲ تا ۳ قاشق غذاخوری) آب ریخته شده و به مدت ۲۰ ثانیه در دهان گردش داده و سپس دور ریخته شود. در صورتیکه فرد از این قطره به منظور جلوگیری از خونریزی و عفونت بعد از کشیدن دندان و جراحی‌ها استفاده می‌نمایند، به مدت ۲ تا ۴ چهار روز، هر روز ۴ الی ۵ نوبت و هر بار ۳۰ الی ۴۰ قطره در ۱۵ میلی لیتر (۲ تا ۳ قاشق غذاخوری) آب ریخته شده و به مدت ۲۰ ثانیه در دهان گردش داده و سپس دور ریخته شود.
هشدار مصرف برای افزایش طول عمر و سفید شدن دندان‌ها، جلوگیری از خونریزی لثه، پیوره و آفت دهان هر روز حداقل یک نوبت (ترجیحا بعد از مسواک شب) از قطره دهانشویه پرسیکا، استفاده و حتی المقدور دهان شسته نشود. از رقیق کردن بیش از حد قطره خودداری گردد. پس از مصرف در شیشه را محکم ببندید. حداقل ۱۰ تا ۲۰ دقیقه پس از هر بار مصرف، چیزی خورده نشود و دهان شسته نشود. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی‌باشد.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای قطره چکان دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان در جای خشک نگهداری شود. در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید