داروتو
تصویر  محلول پوست دمودکسیلین ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  محلول پوست دمودکسیلین ۲۰۰ میلی لیتر

محلول پوست دمودکسیلین ۲۰۰ میلی لیتر

Demodexcillin Skin Lotion 200ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

کاهش دهنده تراکم دمودکس

التیام دهنده

حاوی عصاره گیاهی

تقویت کننده و ترمیم کننده

رفع قرمزی و التهابات پوستی

ضد خارش پوست سر و صورت

459,000 تومان

محلول پوست دمودکسیلین یک لوسیون تقویت کننده و پاک کننده با نقش مستقیم و حداکثری در کاهش تراکم دمودکس انواع پوست است. انسان می‌تواند میزبان مناسبی برای بسیاری از جانداران ریز میکروسکوپی باشد و یک نمونه از این مهمان‌های ناخوانده در پوست انسان، انگلی است به نام دمودکس. تقریبا هیچ انسان بزرگسالی وجود ندارد که روی پوستش انگل‌های دمودکس درحال زندگی نباشد اما زمانی که تراکم جمعیت این انگل‌ها زیاد می‌شود، بسیاری از مشکلات پوست و مو نیز شدت می‌یابد. این جانداران تمامی مواد زائدی که در طول زندگیشان در بدنشان تولید می‌شود درون بدن نگه می‌دارند تا زمانی که بمیرند و همین امر می‌تواند باعث تشدید عفونت‌های پوست و مو مانند آکنه، روزاسه، جوش، خارش، ریزش مو، کم پشت و نازک شدن مو، خارش پوست، چین و چروک پوست، پیری زودرس پوست، خشک و خشن شدن پوست، جوش‌های سر سیاه، تغییر رنگ پوست صورت، کک و مک، آتوپیک، رماتوز، تغییر رنگ بر روی صورت و دیگر بیماری‌های پوستی و جلدی و بسیاری از مشکلات پوست و مو شود. این محصول با برخورداری از مواد موثره دارای منشا گیاهی با گرید دارویی و فرمولاسیون منحصر به فرد نه تنها با اثر بخشی بالا تراکم انگل‌ها را در سطح پوست و مو کاهش می‌دهد، بلکه بر خلاف نمونه‌های خارجی موجود در بازار بدون بروز هیچگونه حساسیت، عوارض جانبی و خشکی پوست به نرمی و شادابی پوست نیز کمک می‌کند. لوسیون دمودکسیلین با فرم محلول به صورت اسپری با ذرات بسیار ریز با پیشرفته ترین دستگاه‌ها تولید شده است تا قابلیت نفوذ و جذب بالایی در پوست داشته باشد و به صورت اثر بخش در سطح پوست صورت توزیع شود.

ویژگی‌های خاص:

-تقویت کننده و ترمیم کننده

-حاوی عصاره گیاهی

-رفع خشکی پوست و شاداب کننده

-ضد خارش پوست سر و صورت

-ضد انگل دمودکس، ضد باکتری و ضد قارچ

نحوه مصرف:  لوسیون دمودکسیلین را می­‌توانید در دو نوبت صبح و شب استفاده کنید، در صورت استفاده در یک نوبت حتما شب‌ها مصرف شود. محلول را در فاصله مناسب از پوست روی سطح پوست تمیز به صورت یکنواخت اسپری کنید و به آرامی ماساژ دهید.

ترکیبات: آب دیونیزه، گلیسیرین، شی باتر، پروپیلن گلیکول، پلی سوربات ۲۰، سدیم سیترات، روغن نارگیل، سیتریک اسید، روغن درخت چای، ژرانیول

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند دمودکسیلین - Demodexcilin
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده مهان سپهر تابان
به سفارش نیکچهر گستر آریا فارمد
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول محلول
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره گیاهی
قابل استفاده برای سر و صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد انگل دمودکس، ضد باکتری و ضد قارچ
ترکیبات آب دیونیزه، گلیسیرین، شی باتر، پروپیلن گلیکول، پلی سوربات ۲۰، سدیم سیترات، روغن نارگیل، سیتریک اسید، روغن درخت چای، ژرانیول
روش مصرف این لوسیون را ، می­‌توانید در ۲ نوبت صبح و شب استفاده نموده و در صورت استفاده در یک نوبت ، حتماً شب‌ ها مصرف گردد. این لوسیون را در فاصله مناسب از پوست روی سطح پوست تمیز به صورت یکنواخت اسپری نموده و به آرامی ماساژ دهید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید