داروتو
تصویر  کرم دکلره وینا ۱۲۵ میلی لیتر
تصویر  کرم دکلره وینا ۱۲۵ میلی لیتر

کرم دکلره وینا ۱۲۵ میلی لیتر

Vina Cream Bleaching 125ml

دسته بندی : آرایش مو
ویژگی ها

مناسب استفاده افراد با موهای حساس

کیفیت بالا

حاوی پروتئین گندم

درصد پایین آمونیاک

روشن کردن مو بدون ایجاد خشکی و شکنندگی

در حال تامین

در تولید کرم دکلره وینا از پروتئین هیدرولیز شده گندم استفاده شده که منبع غنی از ویتامین‌های گروه B و اسیدهای چرب ضروری می‌باشد. عدم ااستفاده از آمونیاک در ترکیبات این محصول سبب شده تا برای استفاده افراد با موهای حساس گزینه بسیار مناسبی باشد. پروتئین گندم موجود در این کرم، ضمن تقویت ریشه و ساقه مو، از ریزش آن پیشگیری می‌نماید.

‌ویژگی‌های خاص:

-حاوی پروتئین گندم

-درصد پایین آمونیاک

-قدرت روشن کنندگی بالا

-بدون آسیب به ساختار مو

نحوه مصرف: مقداری از کرم دکلره را با اکسیدان مخلوط کنید و سپس آن را بر روی موها بزنید و پس از گذشت چند دقیقه موهایتان را شستشو دهید.

ترکیبات: پتاسیم پرسولفات، آمونیوم پرسولفات، سدیم متاسیلیکات، سدیم استئارت، پارافین، منزیم استئارت، سدیم سیلیکات، کربنات منیزیم، سیلیکا

هشدار مصرف: توجه کنید که نوع و جنس موهای افراد با یکدیگر متفاوت است و مدت زمان استفاده از کرم دکلره وینا برای روشن کردن رنگ موها بستگی به همین موضوع دارد و به این دلیل توصیه می‌شود در هر مرحله تست مو را جهت جلوگیری از آسیب دیدن موها انجام دهید تا سلامت موهایتان حفظ شود.

عنوان مشخصه
برند وینا - Vina
کشور سازنده ایران
حجم 125 میلی لیتر
نوع محصول رنگ مو
جنسیت مصرف بانوان
سن مصرف بزرگسالان
حاوی پروتئین گندم
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
ترکیبات پتاسیم پرسولفات، آمونیوم پرسولفات، سدیم متاسیلیکات، سدیم استئارت، پارافین، منزیم استئارت، سدیم سیلیکات، کربنات منیزیم، سیلیکا
روش مصرف مقداری از کرم دکلره را با اکسیدان مخلوط کنید و سپس آن را بر روی موها بزنید و پس از گذشت چند دقیقه موهایتان را شستشو دهید.
هشدار مصرف توجه کنید که نوع و جنس موهای افراد با یکدیگر متفاوت است و مدت زمان استفاده از کرم دکلره وینا برای روشن کردن رنگ موها بستگی به همین موضوع دارد و به این دلیل توصیه می‌شود در هر مرحله تست مو را جهت جلوگیری از آسیب دیدن موها انجام دهید تا سلامت موهایتان حفظ شود.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از نور مستقیم آفتاب و در جای خشک و خنک نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید