داروتو
تصویر  کرم موبر صورت و بدن سینره ۱۰۰ میلی لیتر
تصویر  کرم موبر صورت و بدن سینره ۱۰۰ میلی لیتر
تصویر  کرم موبر صورت و بدن سینره ۱۰۰ میلی لیتر
تصویر  کرم موبر صورت و بدن سینره ۱۰۰ میلی لیتر
تصویر  کرم موبر صورت و بدن سینره ۱۰۰ میلی لیتر

کرم موبر صورت و بدن سینره ۱۰۰ میلی لیتر

Cinere Depilatory Cream Fast Acting 100ml

ویژگی ها

استفاده آسان

مو زدایی کامل در ۵ دقیقه

حاوی عصاره پاپایا جهت تضعیف موهای زاید

دارای روغن گل همیشه بهار و آلوئه ورا جهت پیشگیری از التهاب

88,000 تومان

کرم موبر صورت و بدن سینره در عین کارایی بالا و موبری در حداقل زمان، بسیار ملایم بوده و باعث ایجاد سوزش و تحریک بر روی پوست نمی‌شود. فرمولاسیون منحصر بفرد این کرم به گونه‌ای است که موهای کلفت و نازک را از بین برده و به پوست صدمه‌ای نمی‌زند. در از بین بردن موهای زائد با استفاده از کرم موبر سینره موها از ناحیه‌ای عمیق تر از سطح پوست در قسمت فولیکول کنده می‌شوند و به همین علت مدت زمانی طول می‌کشد تا موها مجددا بلند شوند و سطح پوست زبر شود. مویی که رشد می‌کند و از پوست خارج می‌شود نیز نرم بوده و مشکلاتی مثل رویش مو زیر پوست و ایجاد جوش و التهاب نیز با این فرآورده به وجود نمی‌آید. 

‌ویژگی‌های خاص:

-دارای روغن گل همیشه بهار و آلوئه ورا جهت پیشگیری از التهاب

-تضعیف موهای زاید و به حداقل رسانیدن رشد آن‌ها

-نفوذ به داخل ریشه مو و کاهش فعالیت پیاز مو

-استفاده آسان

-ایجاد نرمی و لطافت در پوست پس از بین بردن موهای زائد

نحوه مصرف: جهت اطمینان بیشتر توصیه می‌شود قبل از مصرف تست گردد. کرم را بر روی پوست قرار داده به صورتی که کاملا روی موها را بپوشاند. کرم را بر روی پوست مالش ندهید. پس از گذشت ۳ الی ۵ دقیقه ابتدا یک منطقه کوچک را پاک نمایید، در صورت زدایش موها، به آرامی کرم را در خلاف جهت موها از روی پوست بردارید و سپس با آب سرد بشویید. همچنین می‌توان از یک پارچه نرم یا پنبه نم دار برای برداشتن کرم استفاده نمود. پس از استفاده، از شستشو با صابون خودداری نمایید. کرم موبر نباید بیش از ۱۰ دقیقه روی پوست باقی بماند.

ترکیبات: آب، روغن بادام، کربوکسی متیل سلولز، EDTA، اسید گلیکولیک،کلسیم هیدروکساید، سدیم هیدروکساید، سیلیکات آلومینیوم منیزیم، امولسی فایر، عصاره پاپایا، روغن گل همیشه بهار، آلفا بیزابولول، آلوئه ورا، تالک، عطر

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. مقداری از کرم را روی سطح کوچکی از ناحیه مورد نظر قرارداده و پس از ۵ دقیقه پاک کنید، اگر تا ۲۴ ساعت التهاب یا حساسیتی دیده نشد، با اطمینان می‌توانید مصرف کنید. از ۲ ساعت قبل و ۱۲ ساعت بعد از استفاده از کرم موبر بر روی سطح پوست صورت و بدن، از مواد آرایشی، دئودورانت، صابون و غیره استفاده ننمایید.

عنوان مشخصه
برند سینره - Cinere
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده
حجم 100 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی آلوئه ورا، روغن کالاندولا (گل همیشه بهار)، عصاره پاپایا (خربزه درختی)
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف موبر
ترکیبات آب، روغن بادام، کربوکسی متیل سلولز، EDTA، اسید گلیکولیک،کلسیم هیدروکساید، سدیم هیدروکساید، سیلیکات آلومینیوم منیزیم، امولسی فایر، عصاره پاپایا، روغن گل همیشه بهار، آلفا بیزابولول، آلوئه ورا، تالک، عطر
روش مصرف جهت اطمینان بیشتر توصیه می‌شود قبل از مصرف تست گردد. کرم را بر روی پوست قرار داده به صورتی که کاملا روی موها را بپوشاند. کرم را بر روی پوست مالش ندهید. پس از گذشت ۳ الی ۵ دقیقه ابتدا یک منطقه کوچک را پاک نمایید، در صورت زدایش موها، به آرامی کرم را در خلاف جهت موها از روی پوست بردارید و سپس با آب سرد بشویید. همچنین می‌توان از یک پارچه نرم یا پنبه نم دار برای برداشتن کرم استفاده نمود. پس از استفاده، از شستشو با صابون خودداری نمایید. کرم موبر نباید بیش از ۱۰ دقیقه روی پوست باقی بماند.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. مقداری از کرم را روی سطح کوچکی از ناحیه مورد نظر قرارداده و پس از ۵ دقیقه پاک کنید، اگر تا ۲۴ ساعت التهاب یا حساسیتی دیده نشد، با اطمینان می‌توانید مصرف کنید. از ۲ ساعت قبل و ۱۲ ساعت بعد از استفاده از کرم موبر بر روی سطح پوست صورت و بدن، از مواد آرایشی، دئودورانت، صابون و غیره استفاده ننمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید