داروتو
تصویر  اسپری بینی کلداماریس پروفیلاکتیک سیگمافارم ۲۰ میلی لیتر
تصویر  اسپری بینی کلداماریس پروفیلاکتیک سیگمافارم ۲۰ میلی لیتر

اسپری بینی کلداماریس پروفیلاکتیک سیگمافارم ۲۰ میلی لیتر

Sigma Pharm Coldamaris Prophylactic Nasal Spray 20ml

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

مرطوب کننده مخاط بینی

جلوگیری از عفونت‌های ویروسی مجاری تنفسی

مقابله با انتشار و تکثیر ویروس‌های سرماخوردگی

جلوگیری و تخفیف علایم عفونت‌های ویروسی مجاری تنفسی

جلوگیری از خشکی و رطوبت رسانی به مخاط بینی در صورت خشکی و تحریک آن

در حال تامین

آلودگی هوا یا توقف مکرر در مکان‌هایی با رطوبت کم هوا مانند فضاهای بسته، داخل اتوموبیل، قطار یا هواپیما باعث خشکی و تحریک مخاط بینی می‌شوند. عملکرد محافظتی بینی که از ورود ذرات غبار، گرده، مواد آلرژن و … به سیستم تنفسی جلوگیری می‌کند، تنها در صورت سلامت سلول‌های اپیتلیال مخاط  بینی به صورت صحیح انجام می‌شود. بینی اصلی ترین عامل ورود عوامل عفونت‌های ویروسی ایجاد کننده سرماخوردگی به بدن است. ویروس‌های سرماخوردگی پس از ورود به بدن به مخاط بینی متصل شده و در آنجا تکثیر و انتشار می‌یابند. این امر باعث بروز علائم سرماخوردگی شامل آبریزش بینی، گرفتگی بینی، گلو درد، سردرد، سرفه و غیره می‌شود. اسپری بینی کلداماریس پروفیلاکتیک سیگمافارم، بر روی مخاط بینی یک غشاء مرطوب ایجاد می‌کند و این لایه بدون آسیب رساندن به عملکرد طبیعی مخاط بینی مانند یک سد فیزیکی در مقابل ذرات خارجی عمل می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-درمان خشکی مخاط بینی پس از عمل جراحی بینی

-پیشگیری از خشکی شدید مخاط بینی

-جلوگیری از عفونت‌های ویروسی مجاری تنفسی

-مقابله با انتشار و تکثیر ویروس‌های سرماخوردگی

-جلوگیری از مشکلات ناشی از خشکی و تحریک مخاط بینی

-موثر در بهبود بیماری‌های رینیت حاد، سینوزیت حاد و سندرم سیکا

نحوه مصرف: در آغاز استفاده از کلداماریس ابتدا سرپوش محافظ آن را خارج نمایید. چند بار خارج از بینی اسپری نمائید تا فرآورده به صورت اسپری خارج شود، در این صورت اسپری آماده مصرف است. در صورت بروز اختلال پمپ اسپری، آن را به صورت عمودی در هوا نگه داشته و چندین بار اسپری نمایید. جهت جلوگیری از سرماخوردگی، روزانه ۳ بار و هر بار یک پاف داخل هریک از مجاری بینی اسپری شود. به محض مشاهده اولین علائم سرماخوردگی، دفعات مصرف و تعداد پاف‌ها در هر بار مصرف افزایش یابد. جهت استفاده صحیح نازل اسپری را با دقت داخل مجرای بینی و به صورت عمود نگهدارید. پس از استفاده در اسپری را بگذارید.

ترکیبات: هر سی سی از محلول حاوی ۱.۲ میلی‌گرم کاراژنیان

هشدار مصرف: این اسپری یک محصول دارویی نیست لذا در صورت تداوم علائم بیماری با پزشک خود مشورت نمائید. پس از استفاده در اسپری را بگذارید. در صورت داشتن سابقه حساسیت به هر یک از اجزای فرآورده از مصرف آن خودداری نمایید. اسپری بینی کلداماریس پروفیلاکتیک سیگمافارم، در دوران بارداری و شیردهی نیز قابل استفاده است. 

عنوان مشخصه
برند سیگمافارم - Sigma Pharm
کشور سازنده اتریش
شرکت سازنده مونوکوفارم
شرکت وارد کننده تچرا دارو
حجم 20 میلی لیتر
نوع محصول اسپری
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
موارد مصرف رفع گرفتگی بینی
ترکیبات هر سی سی از محلول حاوی ۱.۲ میلی‌گرم کاراژنیان
روش مصرف در آغاز استفاده از کلداماریس ابتدا سرپوش محافظ آن را خارج نمایید. چند بار خارج از بینی اسپری نمائید تا فرآورده به صورت اسپری خارج شود، در این صورت اسپری آماده مصرف است. در صورت بروز اختلال پمپ اسپری، آن را به صورت عمودی در هوا نگه داشته و چندین بار اسپری نمایید. جهت جلوگیری از سرماخوردگی، روزانه ۳ بار و هر بار یک پاف داخل هریک از مجاری بینی اسپری شود. به محض مشاهده اولین علائم سرماخوردگی، دفعات مصرف و تعداد پاف‌ها در هر بار مصرف افزایش یابد. جهت استفاده صحیح نازل اسپری را با دقت داخل مجرای بینی و به صورت عمود نگهدارید. پس از استفاده در اسپری را بگذارید.
هشدار مصرف این اسپری یک محصول دارویی نیست لذا در صورت تداوم علائم بیماری با پزشک خود مشورت نمائید. پس از استفاده در اسپری را بگذارید. در صورت داشتن سابقه حساسیت به هر یک از اجزای فرآورده از مصرف آن خودداری نمایید. اسپری بینی کلداماریس پروفیلاکتیک سیگمافارم، در دوران بارداری و شیردهی نیز قابل استفاده است. 
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری دور از دسترس و دور از نور و در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید