داروتو
تصویر  اسپری حالت دهنده موی سر Extra Strong بیول ۵۰۰ میلی لیتر

اسپری حالت دهنده موی سر Extra Strong بیول ۵۰۰ میلی لیتر

Biol Hair Spray Extra Strong Model 500ml

ویژگی ها

ماندگاری ۲۴ ساعته

بدون ایجاد سفیدک

مقاوم در برابر آب و رطوبت

بازسازی مو

حاوی کراتین

حالت دهنده قوی

حاوی پرو ویتامین B5

در حال تامین

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که موهای خود را به کمک ابزار حالت دهنده مو مثل سشوار، اتوی مو، بابلیس و غیره حالت داده اید اما به دلیل عدم استفاده از اسپری‌های نگهدارنده، پس از مدت زمان بسیار کوتاهی، موهای شما دوباره به حالت اول برگشته‌اند. اسپری مو دقیقا حکم تثبیت کننده را دارد و برای اینکه موهای شما تا ساعت‌ها به مدل دلخواه باقی بمانند، باید از نوع با کیفیت آن‌ها استفاده کنید. اسپری حالت دهنده موی سر Extra Strong بیول دارای بالاترین میزان نگه داشتن حالت مو در بین محصولات مشابه است. این اسپری تاثیر بسیار زیادی برای زمان طولانی یعنی ماندگاری واقعی در ۲۴ ساعت را دارد. همچنین خشک شدن سریع، حجم دهندگی فوق العاده قوی و براقیت بی نظیر از دیگر مزیت‌های استفاده از این اسپری مو به شمار می‌آید. حالت دهنده مو اولترا استرانگ بیول با بهره‌مندی از پرو ویتامین B5 قابلیتی جهت ایجاد بالاترین حد انعطاف، نهایت استحکام و حجم دهندگی ممکن به تارهای مو را دارد. کراتین هیدرولیز شده در این محصول غشا مو را در برابر آلودگی‌های محیطی حفظ می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-دارای بالاترین میزان نگهدارندگی حالت مو

-دارای تاثیر بسیار ماندگار برای زمان طولانی روی مو

-دارای خاصیت حجم دهندگی به مو و خشک شدن سریع

-ایجاد بالاترین حد انعطاف به دلیل بهره گیری از پرو ویتامین B5

-ایجاد حالت براق و درخشان در موها

نحوه مصرف: از فاصله حدوداً ۳۰ سانتی متری بر روی موها اسپری نمایید. بهترین روش مصرف به صورت نگهداشتن سر به سمت پائین و از عقب به سمت جلو اسپری کردن است. اگر می‌خواهید میزان ماندگاری حالت دهنده کم باشد، قبل از اسپری سرتان را نم دار نمایید. اگر می‌خواهید ماندگاری زیاد باشد، سرتان را قبل از استفاده از اسپری کاملا خشک کنید.

ترکیبات: آکریلات اکتی، آکریل آمید کوپلیمر، ایزوپروپیل میرستات، اتانول، اسانس، پروپان، بوتان، ویتامین B5، آمینو متیل، پروپانول، دایمتیکون

هشدار مصرف: از تماس محصول با ریشه مو و پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند بیول - Biol
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده اوژن اشتهارد
به سفارش شکوفا منش
حجم 500 میلی لیتر
نوع محصول اسپری
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی پرو ویتامین B5
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف حالت دهنده مو
ترکیبات آکریلات اکتی، آکریل آمید کوپلیمر، ایزوپروپیل میرستات، اتانول، اسانس، پروپان، بوتان، ویتامین B5، آمینو متیل، پروپانول، دایمتیکون
روش مصرف از فاصله حدوداً ۳۰ سانتی متری بر روی موها اسپری نمایید. بهترین روش مصرف به صورت نگهداشتن سر به سمت پائین و از عقب به سمت جلو اسپری کردن است. اگر می‌خواهید میزان ماندگاری حالت دهنده کم باشد، قبل از اسپری سرتان را نم دار نمایید. اگر می‌خواهید ماندگاری زیاد باشد، سرتان را قبل از استفاده از اسپری کاملا خشک کنید.
هشدار مصرف از تماس محصول با ریشه مو و پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید