داروتو
تصویر  اسپری خوشبو کننده هوا رایحه لاوندر کامفورت ۵۰۰ میلی لیتر
تصویر  اسپری خوشبو کننده هوا رایحه لاوندر کامفورت ۵۰۰ میلی لیتر

اسپری خوشبو کننده هوا رایحه لاوندر کامفورت ۵۰۰ میلی لیتر

Comfort Lavender Spray 500ml

دسته بندی : بهداشت محیط
ویژگی ها

با رایحه لاوندر

ماندگاری بالا

خوشبوکننده هوا

پخش بوی سریع و یکنواخت

قابلیت استفاده بر روی سطوح مختلف پارچه‌ای، چوبی، و …

در حال تامین

اهمیت به انرژی و روح موجود در خانه هم به اندازه جلوه زیبایی خانه اهمیت دارد. خانه‌ای با بوی خوش و رایحه مطبوع قطعا فضای بسیار بهتری نسبت به خانه‌ای پر از هوای گرفته‌ و بوی انواع مواد پختنی یا حتی هوای سنگین مانده در اتاق دارد. اسپری خوشبو کننده هوا رایحه لاوندر کامفورت، طراوت گیاهان دارویی را در محیطی که وقت خود را در آن می‌گذرانید خلق می‌کند، احساس آرامش را در شما افزایش می‌دهد و از ایجاد اضطراب و تنش جلوگیری می‌نماید. ماندگاری بالای آن، باعث کاهش مصرف خوشبوکننده می‌شود و با پخش سریع و یکنواخت در محیط، بوهای ناخوشایند چون بوی سیگار را از بین می‌برد و در هر نقطه از خانه یا محل کار از رایحه‌‌ی آن لذت خواهید برد.

ویژگی‌های خاص:

-ماندگاری بالا

-خوشبوکننده هوا

-پخش بوی سریع و یکنواخت

-قابلیت استفاده بر روی سطوح مختلف پارچه‌ای، چوبی، و …

نحوه مصرف: هنگام استفاده بطری را بصورت را بصورت عمودی در دست بگیرید. به طور مستقیم در فضا، بر روی لباس، مبل یا پرده اسپری شود.

ترکیبات: اتانول تقلیب شده، آب دیونیزه، اسانس و پلی اکسی اتیلن کستر اویل هیدروژنه PEG-40

هشدار مصرف: دستورالعمل‌ها را کامل و دقیق دنبال کنید. محصول و بخارات آن قابل اشتعال می‌باشند. دور از حرارت، سطوح داغ، جرقه، شعله و دیگر منابع افروزنده نگهداری و استفاده نمایید. در حضور بانوان باردار، نوزادان و بیماران تنفسی اسپری نکنید. در صورت اشتعال، از کف مقاوم به الکل یا اسپری آب، برای خاموش کردن شعله استفاده کنید. در هنگام استعمال دخانیات اسپری نکنید. ذرات اسپری می‌توانند خواب آلودگی یا سرگیجه خفیف ایجاد کنند. در صورت بلعیدن، دهان را آب بسیار بشویید (تنها زمانی که فرد هوشیار است) و سریعا به پزشک خود مراجعه کرده و محصول را به او نشان دهید. اسپری را در فضایی با تهویه مناسب استفاده و نگهداری کنید. دور از مواد غذایی و آشامیدنی نگهداری و اسپری کنید. اسپری را استنشاق نکنید. در صورت تماس با پوست فورا با آب بشویید یا دوش بگیرید. در صورت تماس با چشم، فورا با آب فراوان بشویید و سریعا به پزشک مراجعه کنید. سر افشانه را چرخانده و باز کنید و در پایان کار مجددا ببندید. به جای پاک کننده سطوح و یا به جای آب در اتو استفاده نکنید. بر روی داشبورد خودرو، سطوح پلاستیکی، الیاف ابریشمی، جیر، چرم و پوست اسپری نکنید. در صورت ریختن بر روی لباس، فورا لباس را از تن خارج کنید. غیر قابل نوشیدن.

عنوان مشخصه
برند کامفورت - Comfort
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آریان کیمیا تک
حجم 500 میلی لیتر
نوع محصول اسپری
موارد مصرف خوشبو کننده هوا
ترکیبات اتانول تقلیب شده، آب دیونیزه، اسانس و پلی اکسی اتیلن کستر اویل هیدروژنه PEG-40
روش مصرف هنگام استفاده بطری را بصورت را بصورت عمودی در دست بگیرید. به طور مستقیم در فضا، بر روی لباس، مبل یا پرده اسپری شود.
هشدار مصرف دستورالعمل‌ها را کامل و دقیق دنبال کنید. محصول و بخارات آن قابل اشتعال می‌باشند. دور از حرارت، سطوح داغ، جرقه، شعله و دیگر منابع افروزنده نگهداری و استفاده نمایید. در حضور بانوان باردار، نوزادان و بیماران تنفسی اسپری نکنید. در صورت اشتعال، از کف مقاوم به الکل یا اسپری آب، برای خاموش کردن شعله استفاده کنید. در هنگام استعمال دخانیات اسپری نکنید. ذرات اسپری می‌توانند خواب آلودگی یا سرگیجه خفیف ایجاد کنند. در صورت بلعیدن، دهان را آب بسیار بشویید (تنها زمانی که فرد هوشیار است) و سریعا به پزشک خود مراجعه کرده و محصول را به او نشان دهید. اسپری را در فضایی با تهویه مناسب استفاده و نگهداری کنید. دور از مواد غذایی و آشامیدنی نگهداری و اسپری کنید. اسپری را استنشاق نکنید. در صورت تماس با پوست فورا با آب بشویید یا دوش بگیرید. در صورت تماس با چشم، فورا با آب فراوان بشویید و سریعا به پزشک مراجعه کنید. سر افشانه را چرخانده و باز کنید و در پایان کار مجددا ببندید. به جای پاک کننده سطوح و یا به جای آب در اتو استفاده نکنید. بر روی داشبورد خودرو، سطوح پلاستیکی، الیاف ابریشمی، جیر، چرم و پوست اسپری نکنید. در صورت ریختن بر روی لباس، فورا لباس را از تن خارج کنید. غیر قابل نوشیدن.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری در محل خنک و دور از آفتاب نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید