داروتو
تصویر  اسپری ضد عفونی کننده الکل ۷۰ درصد پرفکت ۲۵۰ میلی لیتر

اسپری ضد عفونی کننده الکل ۷۰ درصد پرفکت ۲۵۰ میلی لیتر

Perfect Disinfectant 70% Active Ethanol 250ml

ویژگی ها

حاوی الکل ۷۰٪

بدون نیاز به شستن با آب

اثر بخشی سریع و قدرتمند

حاوی گلیسیرین و ویتامین E

اثر ضد باکتریایی و ضد ویروسی

از بین برنده ویروس، قارچ و باکتری

در حال تامین

اسپری ضد عفونی کننده پرفکت دو منظوره است. در واقع از این محصول می‌توان برای از بین بردن میکروب‌ها و باکتری‌های دست و سطوح استفاده نمود. این اسپری می‌تواند با نابود سازی ویروس‌ها و باکتری‌ها از انتقال بیماری‌های ویروسی مانند آنفولانزا جلوگیری کند و سلامتی را به افراد هدیه دهد. در بسیاری از مواقع که دسترسی به آب و صابون وجود ندارد به همراه داشتن این اسپری می‌تواند بسیار مفید عمل کرده و به ضدعفونی کردن دست و سطوح بسیار کمک کند. این اسپری حاوی ۷۰ درصد اتانول بوده و می‌تواند قوی ترین ویروس‌ها را از پای در بیاورد. به علاوه حاوی گلیسیرین و ویتامین E بوده تا موجب نرمی و لطافت پوست شده و پوست را دچار خشکی و آسیب نگرداند.

ویژگی‌های خاص:

-حاوی ۷۰ درصد اتانول

-حاوی گلیسیرین و ویتامین E

-لطافت بخش پوست دست

-ضد عفونی کننده‌ای پرقدرت

-مناسب برای ضد عفونی کردن دست و سطوح

-کمک به نابودی انواع ویروس، میکروب و باکتری

-کمک به جلوگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی مانند سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا

نحوه مصرف: ابتدا اسپری ضد عفونی کننده را بر روی دست‌ها اسپری کنید. سپس به مدت ۳۰ ثانیه دست‌ها را به روی هم مالش دهید تا اسپری خشک شود. پس از استفاده نیازی به آبکشی نمی‌باشد. در صورت استفاده برای سطوح نیز ابتدا اسپری را به روی سطح مورد نظر اسپری کنید و به مدت ۳۰ ثانیه به آن زمان دهید تا کاملا خشک شود.

ترکیبات: اتانول طبی ۷۰%، پروپیلن گلیکول، ایزوپروپانول، اسانس گیاهی مجاز، گلیسیرین، ویتامین E، بنزالکانیوم کلراید، آب دیونیزه، متیل ویوله

هشدار مصرف: دور از شعله نگهداری شود. از تماس با چشم خودداری شود و در صورت تماس با چشم، با آب پاکیزه بشویید. فقط برای استعمال خارجی استفاده شود. از استفاده این محصول بر روی پوست‌های حساس، خانم‌های باردار و زخم باز خودداری کنید.

عنوان مشخصه
برند پرفکت - Perfect
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده دارو و درمان سلفچگان
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول اسپری
موارد مصرف ضد عفونی کننده دست و سطوح
ترکیبات اتانول طبی ۷۰%، پروپیلن گلیکول، ایزوپروپانول، اسانس گیاهی مجاز، گلیسیرین، ویتامین E، بنزالکانیوم کلراید، آب دیونیزه، متیل ویوله
روش مصرف ابتدا اسپری ضد عفونی کننده را بر روی دست‌ها اسپری کنید. سپس به مدت ۳۰ ثانیه دست‌ها را به روی هم مالش دهید تا اسپری خشک شود. پس از استفاده نیازی به آبکشی نمی‌باشد. در صورت استفاده برای سطوح نیز ابتدا اسپری را به روی سطح مورد نظر اسپری کنید و به مدت ۳۰ ثانیه به آن زمان دهید تا کاملا خشک شود.
هشدار مصرف دور از شعله نگهداری شود. از تماس با چشم خودداری شود و در صورت تماس با چشم، با آب پاکیزه بشویید. فقط برای استعمال خارجی استفاده شود. از استفاده این محصول بر روی پوست‌های حساس، خانم‌های باردار و زخم باز خودداری کنید.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دید و دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید