داروتو
تصویر  اسپری نرم کننده مو کودک بیبی فرست سی گل ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  اسپری نرم کننده مو کودک بیبی فرست سی گل ۱۵۰ میلی لیتر

اسپری نرم کننده مو کودک بیبی فرست سی گل ۱۵۰ میلی لیتر

Seagull Kids Detangling Spray 150ml

ویژگی ها

مناسب موهای کودکان

بدون نیاز به آبکشی

نرم کننده مو

شانه پذیری آسان

حاوی روغن آووکادو

فاقد پارابن، رنگ و الکل

باز کننده سریع گره موی کودک

در حال تامین

گره خوردن موها مشکلی رایج در میان کودکان است. یکی از راه‌های جلوگیری از گره خوردن موها استفاده از نرم کننده مخصوص موی کودک می‌باشد.اسپری نرم کننده مو کودک بیبی فرست سی گل باز کننده سریع گره موی کودک با خاصیت شانه پذیری آسان و سریع است. این اسپری مو قابل استفاده برای داخل حمام و یا بعد از حمام بوده که موجب شانه پذیری بهتر موها و افزایش نرمی و شادابی تار مو می‎گردد. این محصول حس چربی و یا سنگینی بر روی مو ایجاد نکرده و الکتریسیته مو را از بین می‎برد. این امر به جلوگیری از ایجاد موخوره کمک زیادی خواهد کرد. در ترکیبات این محصول از روغن آووکادو و ویتامین B5 نیز استفاده شده است. روغن آووکادو از شکستگی موها جلوگیری نموده و با ایجاد یک لایه نازک بر روی مو باعث افزایش انعطاف پذیری خواهد شد.

‌ویژگی‌های خاص:

-نرم کننده مو

-ضد الکتریسیته

-شانه پذیری آسان

-حاوی روغن آووکادو

-بدون ایجاد حس چربی

نحوه مصرف: داخل یا خارج از حمام روی موی مرطوب یا خشک اسپری نموده و سپس شانه نمایید. نیاز به آبکشی ندارد و از تماس با ریشه مو اجتناب شود.

ترکیبات: آب، بوتیلن گلیکول، ستریمونیوم کلرید، پی ای جی-12، دایمتیکون، گلیسرین، دکسپانتنول، بهنتریمونیوم کلرید، پی ای جی-40، روغن کرچک هیدروژنه، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسرین، روغن آووکادو، ا.د.ت.آ، گوار، اسانس

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید. از تماس با ریشه مو اجتناب شود.

عنوان مشخصه
برند سی گل - Seagull
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول اسپری
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان
حاوی روغن آووکادو
فاقد پارابن، رنگ و الکل
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف نرم کننده
ترکیبات آب، بوتیلن گلیکول، ستریمونیوم کلرید، پی ای جی-12، دایمتیکون، گلیسرین، دکسپانتنول، بهنتریمونیوم کلرید، پی ای جی-40، روغن کرچک هیدروژنه، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسرین، روغن آووکادو، ا.د.ت.آ، گوار، اسانس
روش مصرف داخل یا خارج از حمام روی موی مرطوب یا خشک اسپری نموده و سپس شانه نمایید. نیاز به آبکشی ندارد و از تماس با ریشه مو اجتناب شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید. از تماس با ریشه مو اجتناب شود.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید