داروتو
تصویر  اسپری نرم کننده مو ۱۰ در ۱ بدون آبکشی بیول ۴۰۰ میلی لیتر

اسپری نرم کننده مو ۱۰ در ۱ بدون آبکشی بیول ۴۰۰ میلی لیتر

Biol Hair Spray Miracle Model 10 in 1 400ml

دسته بندی : ماسک مو
ویژگی ها

مناسب انواع مو

بدون آبکشی

رطوبت رسان

فاقد چربی و پارابن

حاوی ویتامین B5

کنترل آسیب‌های وارده مو

محافظت از مو در برابر حرارت

باز کننده گره مو (بهبود شانه پذیری)

در حال تامین

اسپری نرم کننده مو ۱۰ در ۱ بدون آبکشی بیول، بستر حفاظتی مناسبی برای سلامت موهای حالت دار، آسیب دیده و خشک فراهم می‌کند و بنابراین آراستگی موهای شما را تضمین می‌کند. این محصول برای ایجاد نرم کنندگی، جلوگیری از الکتریسیته ساکن، درخشندگی تارهای مو، یکدستی و استقامت تارهای مو، از ویتامین B5 بهره می‌برد. گلوکزیدهای گیاهی موجود در اسپری نرم کننده مو بیول مدل ۱۰ در ۱ علاوه بر صاف و یکدست کردن گیسوان، آسیب‌های ایجاد شده بر روی مو را از بین برده و به جلای واقعی تارهای مو کمک شایانی می‌کند. همچنین این اسپری همانطور که از نام آن بر می‌آید، می‌تواند ۱۰ وظیفه را به صورت همزمان انجام دهد. این محصول بدون ایجاد چربی می‌تواند رطوبت رسانی موها را انجام دهد و موهای سر را یکدست و براق کند. مصرف روزانه این محصول برای بهره­ گیری از ۱۰ درصد کارایی آن بسیار مفید است.

‌ویژگی‌های خاص:

-استحکام تارهای مو

-یکدست کننده مو

-باز کننده گره مو

-نرم کننده و براق کننده مو

-خنثی کننده الکتریسیته ساکن

-کاملا گیاهی و سازگار با طبیعت

نحوه مصرف: قبل از سشوار یا اتوکشی موهای سر، به صورت مستقیم بر روی موهای نمدار یا خشک استفاده شود و قبل از مصرف حتما تکان دهید.

ترکیبات: آب دیونیزه، الکل گلیکوزید، ستریمونیوم کلراید، بهنتریمونیوم کلراید، پانتنول، اسید سیتریک، مخلوط C 14-22 الکل و C 12-20 الکیل گلیکوزید، مخلوط دیازولیدینیل اوره و سدیم بنزوات و پتاسیم سوربات، اسانس مجاز آرایشی، روغن جوجوبا، روغن کرچک، گلیسیرین، پروپیلن گلیکول

هشدار مصرف: از تماس محصول با ریشه مو و پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند بیول - Biol
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ژاله نور
به سفارش شکوفا منش
حجم 400 میلی لیتر
نوع محصول لوسیون مو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ویتامین B5
فاقد چربی و پارابن
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای آسیب دیده و رنگ شده
موارد مصرف تقویت و مرطوب کردن موها
ترکیبات آب دیونیزه، الکل گلیکوزید، ستریمونیوم کلراید، بهنتریمونیوم کلراید، پانتنول، اسید سیتریک، مخلوط C 14-22 الکل و C 12-20 الکیل گلیکوزید، مخلوط دیازولیدینیل اوره و سدیم بنزوات و پتاسیم سوربات، اسانس مجاز آرایشی، روغن جوجوبا، روغن کرچک، گلیسیرین، پروپیلن گلیکول
روش مصرف قبل از سشوار یا اتوکشی موهای سر، به صورت مستقیم بر روی موهای نمدار یا خشک استفاده شود و قبل از مصرف حتما تکان دهید.
هشدار مصرف از تماس محصول با ریشه مو و پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید