داروتو
تصویر  اسپری نرم کننده و گره باز کن انواع مو سریتا ۲۳۰ میلی لیتر
تصویر  اسپری نرم کننده و گره باز کن انواع مو سریتا ۲۳۰ میلی لیتر

اسپری نرم کننده و گره باز کن انواع مو سریتا ۲۳۰ میلی لیتر

Cerita Hair Detangler Spray For All Types Of Hair 230ml

دسته بندی : مو
ویژگی ها

مناسب انواع مو

نرم کننده مو

باز کننده گره مو

بدون نیاز به آبکشی

جلوگیری از ایجاد موخوره

افزایش انعطاف ‌پذیری موها

افزایش حالت پذیری موهای فر

حاوی عصاره گندم، روغن کاملیا و عصاره سویا

در حال تامین

گره خوردن مو یکی از اتفاقات شایعی است که خیلی از خانم‌ها با آن درگیر هستند. در این حالت صدای پاره شدن تارهای مو و حرکت نکردن شانه و برس در میان تارهای مو به وفور شنیده می‌شود. اسپری نرم کننده و گره باز کن انواع مو سریتا بدون نیاز به آبکشی موهای شما را نرم و لطیف می‌کند. این اسپری سرشار از ترکیبات مغذی و آبرسان است. با تامین مواد مورد نیاز فولیکول‌ها با این نرم کننده لطافت و نرمی به موها بازمی‌گردد. یکی از مشکلات بزرگی که اکثر افراد با آن مواجه می‌شوند موخوره است. این عارضه به دلیل خشکی بیش از حد موها به وجود می‌آید. اسپری نرم کننده موی سریتا با آبرسانی عمقی، خشکی ساقه مو را برطرف کرده و مانع از ایجاد موخوره می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-باز کننده گره مو

-بدون نیاز به آبکشی

-جلوگیری از ایجاد موخوره

-افزایش انعطاف ‌پذیری موها

-افزایش حالت پذیری موهای فر

نحوه مصرف: سرم را بر روی ساقه موی مرطوب یا خشک اسپری کرده سپس موها را به حالت دلخواه در آورید. این محصول پس از استفاده نیازی به آبکشی ندارد.

ترکیبات: سیلیکون کوانترنیوم ۱۸ و تری دست ۶ و تری دست ۱۲، ستریمونیوم کلراید، پروپیلن گلایکول، عصاره گلایسین سویا، ستئاریل نانوات، عصاره سبوس گندم، اتیل هگزیل ایزونونوآنات، اسید لینولئیک، روغن دانه کاملیا، بهنتریمونیوم کلراید، پلی سوربات ۲۰، پانتنول، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلایکول، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، عصاره آلوئه ورا، دی سدیم ا.د.ت.ا، اسید لاکتیک، آب دیونیزه

هشدار مصرف: از تماس محصول با پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از مصرف سرم پس از تاریخ انقضاء خودداری شود.

عنوان مشخصه
برند سریتا - Cerita
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس آزمای طب
حجم 230 میلی لیتر
نوع محصول سرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی عصاره گندم، روغن کاملیا و عصاره سویا
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف نرم کننده و گره باز کن
ترکیبات سیلیکون کوانترنیوم ۱۸ و تری دست ۶ و تری دست ۱۲، ستریمونیوم کلراید، پروپیلن گلایکول، عصاره گلایسین سویا، ستئاریل نانوات، عصاره سبوس گندم، اتیل هگزیل ایزونونوآنات، اسید لینولئیک، روغن دانه کاملیا، بهنتریمونیوم کلراید، پلی سوربات ۲۰، پانتنول، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلایکول، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، عصاره آلوئه ورا، دی سدیم ا.د.ت.ا، اسید لاکتیک، آب دیونیزه
روش مصرف سرم را بر روی ساقه موی مرطوب یا خشک اسپری کرده سپس موها را به حالت دلخواه در آورید. این محصول پس از استفاده نیازی به آبکشی ندارد.
هشدار مصرف از تماس محصول با پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از مصرف سرم پس از تاریخ انقضاء خودداری شود.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان باشد. در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید