داروتو
تصویر  اسپلینت هالوکس والگوس سخت پای راست کد 035 پاک سمن سایز لارج
تصویر  اسپلینت هالوکس والگوس سخت پای راست کد 035 پاک سمن سایز لارج

اسپلینت هالوکس والگوس سخت پای راست کد 035 پاک سمن سایز لارج

Paksaman Hallux Valgus Hard Splint Right Foot Code 035 Large

دسته بندی : تجهیزات ضد درد
ویژگی ها

اصلاح‌کننده انحراف شست پا

جلوگیری از شدت گرفتن بیماری هالوکس والگوس (شست کج)

جلویگری از تشدید بیماری بونیون (برجستگی خارج از پنجه‌ها، کنار انگشت شست)

کاهش انحراف انگشت شست به سمت داخل

وارد نمودن فشار ملایم به انگشت شست

دارای بند ولکرو به منظور تنظیم نمودن اسپلینت

قابلیت تنظیم فشار وارده بر انگشت شست و قوز پا

101,300 تومان

ناهنجاری هالوکس والگوس یا بنیون یک برجستگی ایجاد شده کنار شست پا هست که با کمک اسپلینت هالوکس والگوس سخت پاک سمن قابل درمان خواهد بود. در این بیماری انگشت شست پای فرد  به سمت داخل منحرف شده و باعث به وجود آمدن برجستگی خواهد شد. این عارضه میتواند ناشی از صافی کف پا و انعطاف زیاد لیگامانت‌های پا بوده و پوشیدن کفش نامناسب آن را تشدید بخشد یا شاید فرد این بیماری را به ارث برده باشد. این برجستگی در واقع همان بیرون زدگی مفصل متصل کننده انگشت شست به کف پا است. به مرور زمان انگشت شست به سمت انگشت کناری خود کاملا کج شده و فرم نامناسبی به پا میدهد . شاید در ابتدا هیچ گونه دردی را حس نکرده و تنها از فرم ناجور پای خود رنج ببرید اما پس از مدتی درد‌ها شروع شده و راه رفتن را برای شما دشوار خواهد کرد. با استفاده از اسپلینت هالوکس والگوس سخت پاک سمن میتوان به مرور انحراف ایجاد شده را تحت کنترل درآورد به گونه ای که این اصلاح کننده را بین انگشت شست پا و انگشت کناری آن قرار میدهید و به کمک بند‌های تنظیم کننده، فشار مورد نیاز را به قسمت‌های مورد نظر وارد میکنید. این اسپلینت از انحراف بیشتر جلوگیری کرده و به مرور درمان را انجام میدهد . به علاوه قسمت‌های پنبه ای قرار گرفته برروی قوز پا بر آن فشار وارد کرده و انحراف آن را کاهش میدهد. برای استفاده اولیه بهتر است با یک فیزیوتراپیست مشورت کنید و سپس استفاده را ادامه دهید. اسپلینت هالوکس والگوس سخت پاک سمن قابل استفاده در کفش نبوده و تنها در زمان خواب، استراحت و حضور در منزل کاربرد دارد. به مرور زمان انگشت شست به سمت انگشت کناری خود کاملا کج شده و فرم نامناسبی به پا میدهد. شاید در ابتدا هیچ‌گونه دردی را حس نکرده و تنها از فرم ناجور پای خود رنج ببرید اما پس از مدتی درد‌ها شروع شده و راه رفتن را برای شما دشوار خواهد کرد.

ویژگی‌های خاص:

-جلوگیری از افزایش انحراف شست پا

-جلوگیری از ساییدگی مفصل

-پیشگیری از راه رفتن دشوار

-دارای سگک جهت محکم‌کردن اسپلنت برروی پا

-قابلیت استفاده در زمان خواب و استراحت

-دارای پد بسیار نرم در قسمت شست پا، سگک و بند استرپ

- دارای لولای حرکت دینامیکی

روش مصرف: در ابتدا و قبل از مصرف از تمیز بودن پوست خود اطمینان حاصل کنید سپس بند‌ها را باز کرده و اسپلینت را بین انگشتان خود قرار داده و انگشت شست را داخل آن جایگذاری کنید. توجه داشته باشید که انگشت شست را به درستی در قسمت طراحی شده برای قوزک پا جای دهید. سپس بندها را به درستی تنظیم کرده و اسپلینت را برروی پا ثابت نگه دارید.

هشدار مصرف: در زمان استفاده از اسپلینت به هیچ وجه پا را در داخل کفش قرار ندهید. پیشنهاد میکنیم در زمان‌های اجبار به پوشش کفش و به منظور حفظ درمان از لا انگشتي PVC پاک‌سمن استفاده کنید. به منظور شست‌و‌شو از مواد شوینده سفید‌کننده استفاده نکنید.

عنوان مشخصه
برند پاک‌سمن - Paksaman
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده سمن آسا
نوع محصول لا‎ انگشتی
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
سایز L
قابل استفاده برای انگشت شست پا
موارد مصرف درمان بونین، درمان هالوکس والگوس، جلوگیری از انحراف انگشت شست
عملکرد اصلاح انحراف انگشت شست پا، جلوگیری از پیشرفت بیماری های مربوط ب شست پا، تسکین درد،جلوگیری از راه رفتن دشوار در دراز مدت؛ جلوگیری از ساییدگی مفصل
روش مصرف در ابتدا و قبل از مصرف از تمیز بودن پوست خود اطمینان حاصل کنید سپس بند ها را باز کرده و اسپلینت را بین انگشتان خود قرار داده و انگشت شست را داخل آن جایگذاری کنید. توجه داشته باشید که انگشت شست را به درستی در قسمت طراحی شده برای قوزک پا جای دهید. سپس بند ها را به درستی تنظیم کرده و اسپلینت را برروی پا ثابت نگه دارید.
هشدار مصرف در زمان استفاده از اسپلینت به هیچ وجه پا را در داخل کفش قرار ندهید. پیشنهاد میکنیم در زمان‌های اجبار به پوشش کفش و به منظور حفظ درمان از لا انگشتي PVC پاک سمن استفاده کنید. به منظور شست‌و‌شو از مواد شوینده سفید‌کننده استفاده نکنید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری محصول را با آب سرد و صابون شسته و از فشردن و چنگ زدن آن اجتناب کنید. جهت خشک شدن، محصول را در مکانی ثابت و در سایه قرار دهید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید