داروتو
تصویر  بالم محافظ و ترمیم کننده لب نئودرم ۱۵ میلی لیتر
تصویر  بالم محافظ و ترمیم کننده لب نئودرم ۱۵ میلی لیتر
تصویر  بالم محافظ و ترمیم کننده لب نئودرم ۱۵ میلی لیتر
تصویر  بالم محافظ و ترمیم کننده لب نئودرم ۱۵ میلی لیتر

بالم محافظ و ترمیم کننده لب نئودرم ۱۵ میلی لیتر

Neuderm Soothing Repair Lip Balm 15ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب لب‌های خشک و ترک خورده

بهبود خشکی و زبری لب

تامین رطوبت و نرمی لب

جلوگیری از پوسته پوسته شدن لب

فاقد پارابن، اسانس و مواد نگهدارنده

حاوی موم زنبور عسل، شی باتر و آلوئه ورا

در حال تامین

بالم لب‌ها نوعی موم یا پماد هستند که با ترکیبات نرم و مرطوب کننده ای همچون وازلین، روغن نارگیل، روغن دانه آفتابگردان، پارافین، لانولین و موم زنبور عسل باعث نرم و مرطوب شدن پوست لب می‌شوند. در نمونه‌های دیگر بالم لب که فرمولاسیون قوی تری دارند، مقادیری از ویتامین C، ویتامین E و Q10 نیز یافت می‌شود. آن دسته از بالم لب‌هایی که به کاهش چین و چروک لب‌ها کمک می‌کنند و قدرت فوق‌العاده‌ای در مقابله با پیری پوست دارند، سرشار از موادی همچون کلاژن، دی پالمیتول هیدروکسی و هیالورونیک اسید هستند. بالم محافظ و ترمیم کننده لب نئودرم، یک محصول دوست داشتنی با بافتی سبک و غنی شده با عصاره گیاهان دارویی و ترکیبات ارزشمندی مثل شی باتر، موم زنبور عسل، آلوئه ورا، ويتامين E و استرهای كلسترول/لانسترول با عملکرد دوگانه است که بعد از استفاده پوست خشک و ترک خورده لب را کاملا بازسازی و ترمیم کرده و احساس فوق العاده خوشایندی روی پوست لب ایجاد می‌کند. این بالم لب فاقد رنگ و پارابن می‌باشد بنابراین برای پوست لبی که خشک شده یا ترک خورده و بسیار حساس تر پوست‌های دیگر است هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-بهبود خشکی و زبری لب

-تامین رطوبت و نرمی لب

-جلوگیری از پوسته پوسته شدن لب

-ترميم خشكی و آسيب لب بر اثر مصرف داروهای قوی ضد آكنه

-فاقد پارابن، اسانس و مواد نگهدارنده

نحوه مصرف: مقداری از بالم را به آرامی بر روی لب‌های خود بمالید تا کاملا پخش شود. این بالم را می‌توان روزانه دو بار و یا هر زمان که مورد نیاز است استفاده کرد.

ترکیبات: روغن کرچک، پترولاتوم، شی باتر، پنتا اریتریل استئارات/کاپرات/کاپریلات آدیپات، سرا آلبا، کلسترول/لانوسترول استرز، تری گلیسیرید، کاندلیا سرا، موم زنبور عسل، الکیل دایمتیکون، اوزوکریت، بی اچ تی، عصاره برگ آلوئه ورا، توکوفریل استات (ویتامین E)

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند نئودرم - Neuderm
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آریان کیمیا تک
حجم 15 میلی لیتر
نوع محصول بالم لب
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی موم زنبور عسل، شی باتر و آلوئه ورا
فاقد پارابن، اسانس و مواد نگهدارنده
قابل استفاده برای لب
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف رفع خشکی لب و مرطوب کننده
ترکیبات روغن کرچک، پترولاتوم، شی باتر، پنتا اریتریل استئارات/کاپرات/کاپریلات آدیپات، سرا آلبا، کلسترول/لانوسترول استرز، تری گلیسیرید، کاندلیا سرا، موم زنبور عسل، الکیل دایمتیکون، اوزوکریت، بی اچ تی، عصاره برگ آلوئه ورا، توکوفریل استات (ویتامین E)
روش مصرف مقداری از بالم را به آرامی بر روی لب‌های خود بمالید تا کاملا پخش شود. این بالم را می‌توان روزانه دو بار و یا هر زمان که مورد نیاز است استفاده کرد.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید