داروتو
بطری سرلاک و سوپ خوری بی بی لند کد 377
بطری سرلاک و سوپ خوری بی بی لند کد 377

بطری سرلاک و سوپ خوری کد ۳۷۷ بی بی لند ۱۵۰ میلی لیتر

Baby Land Cereal Feeder Code 377 150ml

دسته بندی : شیشه شیر
ویژگی ها

دارای درجه بندی

دارای درپوش

قابلیت شستشو به صورت دستی

قابل استفاده برای دادن سوپ به کودک

وجود سری قاشق جهت تغذیه راحت کودک

ساخته شده از مواد سیلیکونی بدون ضرر برای کودک

در حال تامین

سرلاک یک غذای کمکی سالم و قابل هضم برای نوزاد است. این محصول بصورت وسیع و برای هر سن نوزاد تولید می‌شود. همچنین سرلاک از نظر طعم و قوام دارای تنوع بسیار زیادی است. در تعریف علمی می‌توانیم سرلاک را یک غلات مخصوص نوزاد بنامیم که دارای پروبیوتیک مفید بیفیدوس است که این پروبیوتیک باعث تقویت سیستم ایمنی و گوارشی نوزاد شما می‌شود. غذای کمکی کودک یا همان سرلاک، یک مکمل و همینطور اولین غذا پس از ۶ الی ۷ ماه شیر خوردن است که باید در تغذیه‌ی کودک لحاظ گردد. بطری سرلاک و سوپ خوری کد ۳۷۷ بی بی لند ۱۵۰ میلی لیتر با داشتن سری قاشقی، ابزار خوبی برای سرلاک خوردن راحت تر کودک و همچنین آشنایی او با قاشق است. این بطری دارای درجه بندی و اندازه‌ای مناسب جهت کنترل و قرار گرفتن بهتر در دستان کودک می‌باشدو هیچ گونه مواد سمی در فرمولاسیون ساخت آن وجود ندارد. همچنین قابل شستن در ماشین ظرفشویی نیز می‌باشد. بطری سرلاک بیبی لند برای سوپ خوری کودک نیز مناسب است.

‌ویژگی‌های خاص:

-استفاده آسان 

-دارای درپوش

-قابلیت شستشو به صورت دستی

-قابل استفاده برای دادن سوپ به کودک

-وجود سری قاشق جهت تغذیه راحت کودک

-ساخته شده از مواد سیلیکونی بدون ضرر برای کودک

نحوه مصرف: قبل از هر بار استفاده به منظور ضد عفونی و تمیز کردن بطری آن را حدود ۳ الی ۵ دقیقه در آب بجوشانید. قبل از آن که بطری را به سرپیچی که حاوی قاشق است متصل کنید، از وجود نداشتن هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت بر روی محصول مطمئن شوید سپس بطری را با آب میوه و سوپ و هرگونه غذای کمکی کودک پر کنید. به منظور تسهیل هدایت جریان محتویات بطری به سمت قاشق، آن را به آرامی بفشارید، این روش مادر را قادر می‌سازد که به آسانی و در مدت زمان کوتاه و مناسبی به تغذیه نوزاد خود بپردازد. بعد از استفاده بطری را با آب بشویید و سپس خشک نمایید.

ترکیبات: پلی پروپیلن، سیلیکون

هشدار مصرف: بهترین روش ضد عفونی و تمیز کردن بطری استفاده از بخار آب است. قبل از هر استفاده بطری را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. قبل و بعد از هر استفاده سریعا بطری را شستشو دهید و استریل نمایید. ترجیحا بطری سرلاک خوری را در مایکروفر قرار ندهید. همیشه این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید.

عنوان مشخصه
برند بی بی لند - Baby Land
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کالا کودک توس
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول بطری
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان ۶ ماه به بالا
موارد مصرف سرلاک و سوپ خوری
ترکیبات پلی پروپیلن، سیلیکون
روش مصرف قبل از هر بار استفاده به منظور ضد عفونی و تمیز کردن بطری آن را حدود ۳ الی ۵ دقیقه در آب بجوشانید. قبل از آن که بطری را به سرپیچی که حاوی قاشق است متصل کنید، از وجود نداشتن هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت بر روی محصول مطمئن شوید سپس بطری را با آب میوه و سوپ و هرگونه غذای کمکی کودک پر کنید. به منظور تسهیل هدایت جریان محتویات بطری به سمت قاشق، آن را به آرامی بفشارید، این روش مادر را قادر می‌سازد که به آسانی و در مدت زمان کوتاه و مناسبی به تغذیه نوزاد خود بپردازد. بعد از استفاده بطری را با آب بشویید و سپس خشک نمایید.
هشدار مصرف بهترین روش ضد عفونی و تمیز کردن بطری استفاده از بخار آب است. قبل از هر استفاده بطری را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. قبل و بعد از هر استفاده سریعا بطری را شستشو دهید و استریل نمایید. ترجیحا بطری سرلاک خوری را در مایکروفر قرار ندهید. همیشه این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید.
شرایط نگهداری بطری را در معرض نور مستقیم خورشید و یا حرارت و یا مواد ضد عفونی کننده رها نکنید زیرا باعث پوسیدگی مخزن می‌شود. تمامی اجزاء بطری سرلاک خوری را بجز در هنگام مصرف از دسترس کودکان دور نگه‌ دارید. زمانی‌که به استفاده از این وسیله نیازی ندارید، به منظور جلوگیری از آلوده شدن آن بوسیله ذرات گرد و خاک بهتر است که قاشق را در داخل بطری قرار دهید و آن را بپوشانید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید