داروتو
تصویر  بطری شیر خوری پیرکس کد ۴۳۶ بی بی لند ۱۲۰ میلی لیتر
تصویر  بطری شیر خوری پیرکس کد ۴۳۶ بی بی لند ۱۲۰ میلی لیتر
تصویر  بطری شیر خوری پیرکس کد ۴۳۶ بی بی لند ۱۲۰ میلی لیتر

بطری شیر خوری پیرکس کد ۴۳۶ بی بی لند ۱۲۰ میلی لیتر

Baby Land Pyrex Milking Bottle Code 436 120ml

دسته بندی : شیشه شیر
ویژگی ها

مناسب کودکان از بدو تولد تا ۶ ماه

فاقد BPA

آنتی کولیک

قابل استفاده در مایکرویو

دارای درپوش محافظ سرشیشه

انتقال آسان بین بطری و سر بطری

بطری تهیه شده از مواد شفاف و سبک و مقاوم در برابر شوک حرارتی

در حال تامین

سلامت و ایمنی کودک مهم ترین مسئله والدین می‌باشد. بطری شیر خوری پیرکس کد ۴۳۶ بی بی لند به علت استفاده از مواد اولیه کاملاً طبیعی و فاقد هرگونه ماده شیمیایی مضر، این اطمینان را به شما می‌دهد که تغذیه کودک شما به بهداشتی ‌ترین شکل ممکن انجام خواهد شد. پیرکس به علت ماهیت ساختاری آن هیچگونه واکنشی با مواد در تماس با خود نمی‌دهد که این امر به تغذیه کودک به ایده‌آل ترین شکل ممکن منجر می‌گردد. این محصول دارای قابلیت حفظ دمای غذا برای مدت طولانی و مقاوم در برابر دمای بالا بوده و قابلیت استفاده در مایکروویو را نیز دارا می‌باشد.

‌ویژگی‌های خاص:

-آنتی کولیک

-قابل استفاده در مایکرویو

-دارای درپوش محافظ سرشیشه

-انتقال آسان بین بطری و سر بطری

-بطری تهیه شده از مواد شفاف و سبک و مقاوم در برابر شوک حرارتی

نحوه مصرف: قبل از هر بار استفاده سرشیشه را بررسی کرده و در صورت وجود هر نوع پارگی آن را تعویض نمایید. قبل و بعد از استفاده سرشیشه و بطری شیرخوری را با برس مخصوص و مواد ضدعفونی کننده تمیز کرده و شستشو دهید. قبل از استفاده سرشیشه را به مدت ۵ دقیقه در آب جوش بجوشانید و استریل نمایید. بهترین روش ضدعفونی کننده و تمیز کردن بطری شیرخوری، استفاده از بخار آب است. در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی بطری شیرخوری را تعویض نمایید. چگونگی آماده سازی شیر؛ حجم مورد نظر از آب جوشیده را در داخل بطری شیرخوری ریخته و تا زمانی که مواد حل شود آن را تکان دهید.

ترکیبات: پیرکس، سیلیکون، پلی پروپیلن، رنگدانه پلیمری

هشدار مصرف: بطری این محصول از مواد بسیار شفاف و سبک که در مقابل شوک حرارتی مقاوم است تولید شده و قابلیت استفاده در ماکروویو را دارا می‌باشد. همواره این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید. هرگز از سرشیشه به عنوان پستانک استفاده نکنید. مکیدن ممتد و طولانی مایعات سبب پوسیدگی دندان خواهد شد. همواره دمای خوراک را قبل از تغذیه بررسی کنید. سرشیشه و بطری شیرخوری را در معرض نور مستقیم خورشید و یا حرارت و یا مواد ضدعفونی کننده رها نکنید زیرا باعث پوسیدگی سرشیشه و آسیب محصول می‌شود. سرشیشه را در ماکروویو قرار ندهید. تمامی اجزای بطری شیرخوری را به جز در هنگام استفاده از دسترس کودکان دور نگه دارید. سرشیشه دارای سوراخ با اندازه تخصصی بر اساس سن و میزان تغذیه کودک است، از تغییر و دستکاری در آن اجتناب فرمایید. طراحی صفحه درپوش با هدف جلوگیری از نشتی و ریزش محتویات شیرخوری در زمان حمل آن در کیف و ... می‌باشد. در صورت عدم وجود جریان یکنواخت در مایع خروجی سرشیشه، زائده‌های (راه هوای) پایین سرشیشه را به آهستگی فشار دهید.

عنوان مشخصه
برند بی بی لند - Baby Land
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کالا کودک توس
حجم 120 میلی لیتر
نوع محصول شیشه شیر
جنسیت مصرف عمومی
فاقد BPA
موارد مصرف شیشه شیر ضد نفخ
ترکیبات پیرکس، سیلیکون، پلی پروپیلن، رنگدانه پلیمری
روش مصرف قبل از هر بار استفاده سرشیشه را بررسی کرده و در صورت وجود هر نوع پارگی آن را تعویض نمایید. قبل و بعد از استفاده سرشیشه و بطری شیرخوری را با برس مخصوص و مواد ضدعفونی کننده تمیز کرده و شستشو دهید. قبل از استفاده سرشیشه را به مدت ۵ دقیقه در آب جوش بجوشانید و استریل نمایید. بهترین روش ضدعفونی کننده و تمیز کردن بطری شیرخوری، استفاده از بخار آب است. در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی بطری شیرخوری را تعویض نمایید. چگونگی آماده سازی شیر؛ حجم مورد نظر از آب جوشیده را در داخل بطری شیرخوری ریخته و تا زمانی که مواد حل شود آن را تکان دهید.
هشدار مصرف بطری این محصول از مواد بسیار شفاف و سبک که در مقابل شوک حرارتی مقاوم است تولید شده و قابلیت استفاده در ماکروویو را دارا می‌باشد. همواره این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید. هرگز از سرشیشه به عنوان پستانک استفاده نکنید. مکیدن ممتد و طولانی مایعات سبب پوسیدگی دندان خواهد شد. همواره دمای خوراک را قبل از تغذیه بررسی کنید. سرشیشه و بطری شیرخوری را در معرض نور مستقیم خورشید و یا حرارت و یا مواد ضدعفونی کننده رها نکنید زیرا باعث پوسیدگی سرشیشه و آسیب محصول می‌شود. سرشیشه را در ماکروویو قرار ندهید. تمامی اجزای بطری شیرخوری را به جز در هنگام استفاده از دسترس کودکان دور نگه دارید. سرشیشه دارای سوراخ با اندازه تخصصی بر اساس سن و میزان تغذیه کودک است، از تغییر و دستکاری در آن اجتناب فرمایید. طراحی صفحه درپوش با هدف جلوگیری از نشتی و ریزش محتویات شیرخوری در زمان حمل آن در کیف و ... می‌باشد. در صورت عدم وجود جریان یکنواخت در مایع خروجی سرشیشه، زائده‌های (راه هوای) پایین سرشیشه را به آهستگی فشار دهید.
شرایط نگهداری در هنگام عدم استفاده سرشیشه را در ظرف دربسته و در جای خشک و دور از نور خورشید نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید