داروتو
تصویر  بی بی کرم پوست‌های چرب و جوش دار پرودرما SPF40 بژ طبیعی ۴۰ میلی لیتر
تصویر  بی بی کرم پوست‌های چرب و جوش دار پرودرما SPF40 بژ طبیعی ۴۰ میلی لیتر
تصویر  بی بی کرم پوست‌های چرب و جوش دار پرودرما SPF40 بژ طبیعی ۴۰ میلی لیتر

بی بی کرم پوست‌های چرب و جوش دار پرودرما SPF40 بژ طبیعی ۴۰ میلی لیتر

Pro Derma BBVest Blemish Balm Cream SPF40 40ml

دسته بندی : کرم BB و کرم CC
ویژگی ها

مناسب پوست‌های چرب و جوش دار

رنگ بژ طبیعی و دارای SPF40

مرطوب کننده و نرم کننده

حاوی عصاره جیسینگ، چای سبز و کتان

پیشگیری از ایجاد لک و آکنه بر روی پوست

فاقد اسانس، پارابن و هرگونه مواد مضر و نگهدارنده

در حال تامین

پوست صورت به دلیل تماس مستقیم با آفتاب، شرایط آب وهوایی و عوامل مختلف دیگر ممکن است به سرعت خشک شود و رطوبت خود را از دست بدهد در این زمان استفاده از کرم مرطوب کننده باکیفیت و متناسب با نوع پوست می‌تواند تاثیر بسزایی در سالم و شاداب ماندن پوست داشته باشد. برند محبوب پرودرما که تمام محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب وارد بازار می‌کند این بار بی بی کرم پوست‌های چرب و جوش دار پرودرما SPF40 را به بازار ارائه داده است. اگر به دنبال خرید یک کرم چند منظوره هستید برند پرودرما این محصول را به شما پیشنهاد می‌دهد. این کرم علاوه بر خاصیت مرطوب کنندگی به دلیل رنگی بودن می‌تواند برای زیرساز آرایش نیز مورد استفاده قرار بگیرد و پوستی یکنواخت و یکدست ایجاد کند. قدرت پوشانندگی این کرم به گونه‌ای می‌باشد که می‌تواند بسیاری از لک‌ها و جوش‌ها را بپوشاند. وجود عصاره جیسینگ در ترکیبات این محصول موجب کنترل میزان چربی پوست و پیشگیری از ایجاد جوش بر روی پوست می‌شود. از ویژگی‌های دیگر بی بی کرم پرودرما می‌توان به خاصیت آنتی اکسیدانی و و کاهش التهاب اشاره کرد که به سبب وجود عصاره چای سبز و کتان می‌باشد. این محصول فاقد اسانس، پارابن و هرگونه مواد مضر و نگهدارنده بوده و می‌تواند از پوست در برابر اشعه‌های مضر محافظت کند.

ویژگی‌های خاص:

-مرطوب کننده و نرم کننده

-مناسب برای زیر ساز آرایش

-یکدست و یکنواخت کننده پوست

-پیشگیری از ایجاد لک و آکنه بر روی پوست

-قدرت محافظتی بالا از پوست در برابر اشعه‌های مضر

نحوه مصرف: یک ربع قبل از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید مقدار کافی از بی بی کرم SPF۴۰ پرودرما را توسط نوک انگشتان به طور یکنواخت بر روی پوست مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا پخش شود. مصرف را در صورت نیاز تجدید فرمایید.

ترکیبات: اتیل هگزیل متوکسی سینامات، اکتوکرایان، متیلن بیس بنزوتریازولیل تترا متیل بوتیل فنل، بوتیل متوکسی دی بنزویل متان، اتیل هگزیل سالیسیلات، گلیسیرین، بوتیل گلیکول دی کاپریلات، دی کاپرات، دی اکسید تیتانیوم، اتیل هگزیل تریازون، ستیل فسفات، میکا، سدیم لاکتات، مخلوط دی اکسید تیتانیوم و تری متوکسی کاپریلیل سیلان، فنوکسی اتانول، عصاره کتان، گلیسریل استئارات، پلی متیل متاکریلات، سدیم PCA، عصاره چای سبز، پانتنول، عصاره جینسینگ، سدیم آسکوربیل فسفات، هیالورونیک اسید، توکوفریل استات، ستناریل الکل، آسکوربیل گلوکوزاید، دایمتیکون، سدیم پلی اکریلات، آسکوربیل پالمیتات، مخلوط PEG-۱۰۰ استئارات و گلیسیریل استئارات، تری اتانول آمین، دی سدیم ا.د.ت.آ.اکریلات/C۱۰-۳۰ آلکیل آکریلات کراس پلیمر، CI۷۷۴۹۱، CI۷۷۴۹۲،CI۷۷۴۹۹ ، اسانس، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند پرودرما - Pro Derma
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آراشیمی پارس
حجم 40 میلی لیتر
نوع محصول کرم
رنگ بژ طبیعی
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره جیسینگ، چای سبز و کتان
فاقد اسانس، پارابن و هرگونه مواد مضر و نگهدارنده
قابل استفاده برای صورت و گردن
مناسب برای پوست‌های چرب، دارای جوش‎ و آکنه‎
موارد مصرف ضد آفتاب و مرطوب کننده
SPF 40
ترکیبات اتیل هگزیل متوکسی سینامات، اکتوکرایان، متیلن بیس بنزوتریازولیل تترا متیل بوتیل فنل، بوتیل متوکسی دی بنزویل متان، اتیل هگزیل سالیسیلات، گلیسیرین، بوتیل گلیکول دی کاپریلات، دی کاپرات، دی اکسید تیتانیوم، اتیل هگزیل تریازون، ستیل فسفات، میکا، سدیم لاکتات، مخلوط دی اکسید تیتانیوم و تری متوکسی کاپریلیل سیلان، فنوکسی اتانول، عصاره کتان، گلیسریل استئارات، پلی متیل متاکریلات، سدیم PCA، عصاره چای سبز، پانتنول، عصاره جینسینگ، سدیم آسکوربیل فسفات، هیالورونیک اسید، توکوفریل استات، ستناریل الکل، آسکوربیل گلوکوزاید، دایمتیکون، سدیم پلی اکریلات، آسکوربیل پالمیتات، مخلوط PEG-۱۰۰ استئارات و گلیسیریل استئارات، تری اتانول آمین، دی سدیم ا.د.ت.آ.اکریلات/C۱۰-۳۰ آلکیل آکریلات کراس پلیمر، CI۷۷۴۹۱، CI۷۷۴۹۲،CI۷۷۴۹۹ ، اسانس، آب دیونیزه
روش مصرف یک ربع قبل از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید مقدار کافی از بی بی کرم SPF۴۰ پرودرما را توسط نوک انگشتان به طور یکنواخت بر روی پوست مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا پخش شود. مصرف را در صورت نیاز تجدید فرمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید