داروتو
تصویر  تونر دو فاز پاک کننده آرایش چشم و صورت سیلکر ۱۲۰ میلی لیتر
تصویر  تونر دو فاز پاک کننده آرایش چشم و صورت سیلکر ۱۲۰ میلی لیتر

تونر دو فاز پاک کننده آرایش چشم و صورت سیلکر ۱۲۰ میلی لیتر

Silcare Facial 2 Phase Toner 120ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

مناسب مصرف روزانه

پاک کننده آرایش چشم و صورت

آبرسان و کوچک کننده منافذ پوست

تسکین دهنده و آرامش بخش پوست

حاوی آلوئه ورا، آلانتویین و روغن دانه کنجد

در حال تامین

همان اندازه که زیبا آرایش کردن اهمیت دارد، انتخاب درست از بین انواع پاک ‌کننده آرایش نیز بسیار مهم است تا کمترین آسیبی به پوست حساس صورت و اطراف چشم‌ها وارد نشود. وظیفه اصلی تونر، تمیز کردن صورت و تنظیم pH پوست بعد از پاک کردن آرایش و شستن صورت با شوینده مناسب است. وقتی شما صورت خود را با شوینده می‌شویید، پوست آن از حالت اسیدی خود خارج می‌شود. تونر پوست را به حالت طبیعی خود برمی‌گرداند و باعث رطوبت آن می‌شود. تونر دو فاز پاک کننده آرایش چشم و صورت سیلکر، یکی از مناسب ‌ترین گزینه‌ها برای پاکسازی روزانه صورت از آلودگی‌ها و چربی اضافی آن است که باید پس از شستشوی کامل پوست توسط شوینده و پاک کننده آرایش، در روتین پوستی افراد قرار بگیرد. شما می‌توانید با استفاده از تونر دو فاز صورت سیلکر آلودگی‌ها و آرایش را از پوست پاک کنید و پوست را آماده شستشو کنید. این تونر به کوچک شدن منافذ نیز کمک خواهد کرد.

‌ویژگی‌های خاص:

-مناسب مصرف روزانه

-پاک کننده آلودگی‌های پوست

-حاوی عصاره هیدرولیز شده بنفشه

-آبرسان و کوچک کننده منافذ پوست

-تسکین دهنده و آرامش بخش پوست

نحوه مصرف: قبل از استفاده تکان دهید و مقدار لازم را روی پنبه بریزید. با پنبه صورت و چشم را پاک کنید، پس از مصرف به صورت دلخواه آبکشی نمایید.

ترکیبات: پروپیلن گلایکول، سدیم پی سی  ای، پی ای جی 12 دایمتیکون، آلانتویین، گلیسیرین، آب و عصاره پالماریا پالمات، عصاره آلوئه ورا، روغن دانه کنجد، عصاره هیدرولیز شده بنفشه، آکواکسی، سیلیکون دی اکسید، فنوکسی اتانول، ویتامین ای استات، منتول، زینک پی سی ای، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، رنگ مجاز آرایشی و بهداشتی، آب

هشدار مصرف: قبل از مصرف هر نوع محصول بر روی صورت، ابتدا بر روی پوست تست شود. در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. پس از هر بار مصرف در محصول را کاملا ببندید.

عنوان مشخصه
برند سیلکر - Silcare
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده دلتا دارو
به سفارش شفاتاب دارو
حجم 120 میلی لیتر
نوع محصول تونر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی آلوئه ورا، آلانتویین، روغن دانه کنجد و عصاره هیدرولیز شده بنفشه
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف پاک کننده آرایش و آلودگی‌ها
ترکیبات پروپیلن گلایکول، سدیم پی سی  ای، پی ای جی 12 دایمتیکون، آلانتویین، گلیسیرین، آب و عصاره پالماریا پالمات، عصاره آلوئه ورا، روغن دانه کنجد، عصاره هیدرولیز شده بنفشه، آکواکسی، سیلیکون دی اکسید، فنوکسی اتانول، ویتامین ای استات، منتول، زینک پی سی ای، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، رنگ مجاز آرایشی و بهداشتی، آب
روش مصرف قبل از استفاده تکان دهید و مقدار لازم را روی پنبه بریزید. با پنبه صورت و چشم را پاک کنید، پس از مصرف به صورت دلخواه آبکشی نمایید.
هشدار مصرف قبل از مصرف هر نوع محصول بر روی صورت، ابتدا بر روی پوست تست شود. در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. پس از هر بار مصرف در محصول را کاملا ببندید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید