داروتو
تصویر  تونر پاک کننده صورت Pureline آردن بیوتی ۲۵۰ میلی لیتر

تونر پاک کننده صورت Pureline آردن بیوتی ۲۵۰ میلی لیتر

Ardene Beauty Pureline Cleansing Toner 250ml

دسته بندی : تونر
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

بدون ایجاد التهاب یا خشکی در پوست

تامین رطوبت مورد نیاز پوست

فاقد مواد صابونی

پاک کننده گرد و غبار و آلودگی‌های سطحی پوست

58,500 تومان

تونر محلولی است که pH پوست را تنظیم می‌کند و در نتیجه آن میزان خشکی و چربی پوست تنظیم می‌شود. علاوه بر آن آلودگی‌های باقی مانده درون منافذ را پاک می‌کند. تونرها بعد از شستشوی صورت و خشک کردن پوست استفاده می‌شوند و اصلی ترین کار آن‌ها تنظیم pH پوست و پاکسازی منافذ می‌باشد، اما می‌تواند علاوه بر آن دارای خواص درمانی نیز باشد، مانند کنترل جوش، کوچک کننده منافذ و آبرسانی پوست. تونر پاک کننده صورت Pureline آردن مناسب برای انواع پوست است و منافذ پوست صورت را از گرد و غبار و آلودگی‌های سطحی پاکسازی و آماده اکسیژن‌ گیری می‌کند. پوست افراد در طول روز در معرض آلودگی و محصولات آرایشی و ... قرار می‌گیرد، این عوامل با گذشت زمان باعث مسدود شدن راه تنفس پوست و در نتیجه کدر شدن پوست می‌شوند. برای جلوگیری از این موضوع پوست نیاز به پاکسازی عمقی دارد. شوینده‌ پوست صورت به تنهایی قادر به پاک کردن کامل و عمقی آرایش، آلودگی و چربی از روی پوست نیست و مقداری از آلودگی‌ها را در منافذ پوست باقی می‌گذارند. در این مرحله تونر به کمک پوست می‌آید. تونر‌ها هم مانند شوینده‌ها باید متناسب نوع پوست انتخاب شوند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. تونر پاک کننده آردن حاوی عصاره هاماملیس، سدیم لاکتات و گلیسرین است و با داشتن خاصیت التیام بخش، مانع ایجاد جوش، التهاب و قرمزی پوست می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-پاک کننده باقی مانده مواد آرایشی

-پاک کننده گرد و غبار و آلودگی‌های سطحی پوست

-حذف چربی اضافه پوست

-فاقد مواد صابونی

-مناسب انواع پوست صورت 

نحوه مصرف: به کمک پنبه مقداری از تونر را روی پوست صورت و گردن مالیده، با حرکات دورانی ماساژ دهید تا چربی اضافی سطح پوست و سایر آلودگی‌های محیطی از سطح پوست پاک گردند. نیازی به شستشو با آب نمی‌باشد.

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در صورت تماس با چشم‌ها، آن‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. این محصول تنها جهت مصارف خارجی است.

عنوان مشخصه
برند آردن - Ardene
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار پارس حیان
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول تونر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
فاقد مواد صابونی
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف پاک کننده آرایش و آلودگی پوست
روش مصرف به کمک پنبه مقداری از تونر را روی پوست صورت و گردن مالیده، با حرکات دورانی ماساژ دهید تا چربی اضافی سطح پوست و سایر آلودگی‌های محیطی از سطح پوست پاک گردند. نیازی به شستشو با آب نمی‌باشد.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در صورت تماس با چشم‌ها، آن‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. این محصول تنها جهت مصارف خارجی است.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید