داروتو
تصویر  تونیک پاک کننده صورت پوست‌های معمولی و چرب هیدرودرم ۲۰۰ گرم
تصویر  تونیک پاک کننده صورت پوست‌های معمولی و چرب هیدرودرم ۲۰۰ گرم

تونیک پاک کننده صورت پوست‌های معمولی و چرب هیدرودرم ۲۰۰ گرم

Hydroderm Herbal Facial Toning For Normal And Oily Skins 200gr

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب پوست‌‎های چرب و جوش دار

کنترل کننده ترشح چربی

ضد باکتری و ضد قارچ

مرطوب کننده و نرم کننده

جلوگیری از تکثیر باکتری‎ها

سازگار با pH طبیعی پوست

تقویت و بهبود ساختار پوست

حاوی عصاره هاماملیس، رزماری و عصاره‌های گیاهی

در حال تامین

تونیک پاک کننده صورت پوست‌های معمولی و چرب هیدرودرم با pH طبیعی پوست سازگار می‎باشد. این محصول جهت پاک نمودن چربی اضافی پوست، آلودگی‎های محیطی از جمله دوده و غبار و همچنین زدودن آثار بر جای مانده از مصرف شیر پاک کن قابل استفاده است. همچنین غدد سباسه پوست صورت ترشحاتی را دارد که با استفاده از این محصول می‎توان به تنظیم آن کمک نمود. تونیک پوست هیدرودرم باقی مانده مواد آرایشی را پاک کرده و آثار برجای مانده از شیر پاک کن را از سطح پوست از بین می‎برد. در ترکیبات این محصول از سبومین، پیروکتون اولامین و لاکتات سدیم و همچنین عصاره رزماری، هامامیس و دکسپانتنول استفاده شده است. پیروکتون اولامین ترشح چربی از غدد سباسه پوست را کنترل کرده و دارای خاصیت آنتی سبورئیک می‎باشد.

‌ویژگی‌های خاص:

-ضد باکتری و ضد قارچ

-مرطوب کننده و نرم کننده

-جلوگیری از تکثیر باکتری‎ها

-سازگار با pH طبیعی پوست

-تقویت و بهبود ساختار پوست

نحوه مصرف: به مقدار کافی از تونیک پاک کننده صورت به کمک پنبه بر روی سطح پوست صورت مالیده و با حرکات دورانی ماساژ دهید تا چربی‌ها و آثار برجای مانده از شیر پاک کن و سایر آلودگی‌های محیطی از سطح پوست پاک شود . نیاز به شستشوی پوست پس از مصرف فرآورده نمی‌باشد.

ترکیبات: پروپیلن گلیکول، اتیل الکل، کاپریلیل/کاپریل گلوکوزاید، مخلوط پارابن‌ها در فنوکسی اتانول، پلی سوربات-۲۰، عصاره هاماملیس، گلیسرین، PEG-40 هیدروژنیتد کاستر اویل، عصاره رزماری، پنتیلن گلایکول، پتاسیم تیوسیانات، لاکتوفرین، لاکتوپراکسیداز، گلوکز پنتااستات، لاکتات سدیم، اسید لاکتات، پانتنول، پیروکتون اولامین، بنزوفنون-۴، Cl 42090، اسانس، آب دیونیزه

هشدار مصرف: از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری نمایید. در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف نموده و با پزشک خود مشورت کنید. جهت پاک نمودن آرایش چشم‌ها و لب از محلول پاک کننده آرایش چشم لب هیدرودرم استفاده نمایید.

عنوان مشخصه
برند هیدرودرم - Hydroderm
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس حیان
وزن 200 گرم
نوع محصول تونیک
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره هاماملیس، رزماری و عصاره‌های گیاهی
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های معمولی و چرب
موارد مصرف پاک‌ کننده آرایش
ترکیبات پروپیلن گلیکول، اتیل الکل، کاپریلیل/کاپریل گلوکوزاید، مخلوط پارابن‌ها در فنوکسی اتانول، پلی سوربات-۲۰، عصاره هاماملیس، گلیسرین، PEG-40 هیدروژنیتد کاستر اویل، عصاره رزماری، پنتیلن گلایکول، پتاسیم تیوسیانات، لاکتوفرین، لاکتوپراکسیداز، گلوکز پنتااستات، لاکتات سدیم، اسید لاکتات، پانتنول، پیروکتون اولامین، بنزوفنون-۴، Cl 42090، اسانس، آب دیونیزه
روش مصرف به مقدار کافی از تونیک پاک کننده صورت به کمک پنبه بر روی سطح پوست صورت مالیده و با حرکات دورانی ماساژ دهید تا چربی‌ها و آثار برجای مانده از شیر پاک کن و سایر آلودگی‌های محیطی از سطح پوست پاک شود . نیاز به شستشوی پوست پس از مصرف فرآورده نمی‌باشد.
هشدار مصرف از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری نمایید. در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف نموده و با پزشک خود مشورت کنید. جهت پاک نمودن آرایش چشم‌ها و لب از محلول پاک کننده آرایش چشم لب هیدرودرم استفاده نمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری در دمای ۱۵ تا ۳۰ درجه سانتی گراد و به دور از دسترس اطفال نگه داری شود.
شماره مجوز ۳۸/۱۱۴۳۱
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید