داروتو
تصویر  تونیک پاک کننده و مرطوب کننده بسیار ملایم صورت و اطراف چشم آتوپیا آردن ۲۵۰ گرم
تصویر  تونیک پاک کننده و مرطوب کننده بسیار ملایم صورت و اطراف چشم آتوپیا آردن ۲۵۰ گرم

تونیک پاک کننده و مرطوب کننده بسیار ملایم صورت و اطراف چشم آتوپیا آردن ۲۵۰ گرم

Ardene Atopia Face & Eye Cleansing & Moisturizing Toner 250gr

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب پوست‌های خشک و خیلی خشک

بدون نیاز به آبکشی

التیام و تسکین تحریکات پوستی

حاوی اسید هیالورونیک و آلوئه ورا

پاک کننده و مرطوب کننده بسیار ملایم

جلوگیری از خشکی، خارش و کشیدگی پوست

مناسب جهت پاک کردن پوست حساس دور چشم

228,400 تومان

یکی از وظایف لایه شاخی پوست، محافظت بافت‌های زیرین آن از خشکی، عفونت و استرس‌های مکانیکی است. صدمه به این لایه باعث افزایش از دست دادن آب در لایه اپیدرم می‌شود. این امر به ایجاد درماتیت آتوپیک و دیگر بیماری‌های مزمن پوستی منجر شده و به سلامت پوست آسیب می‌زند. رطوبت پوست نقش موثری در حفظ متابولیسم، فعالیت آنزیمی، ظاهر، خواص مکانیکی و در انتها سد محافظتی دارد. از این رو استفاده از محصولاتی که رطوبت پوست را حفظ می‌کنند یا به میزان نیاز رطوبت را به پوست هدیه می‌دهند، می‌توانند از خشکی و آسیب پوستی جلوگیری نمایند. تونیک پاک کننده و مرطوب کننده بسیار ملایم صورت و اطراف چشم آتوپیا آردن، پاک کنننده و مرطوب کننده بسیار ملایم برای پاکسازی پوست صورت و اطراف چشم از آلودگی‌های محیطی و آرایش می‌باشد. این محلول به ملایمت پوست را تمیز و آرایش چشم و صورت را در یک قدم بدون نیاز به آبکشی پاک می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-بدون نیاز به آبکشی

-التیام و تسکین تحریکات پوستی

-پاک کننده و مرطوب کننده بسیار ملایم

-جلوگیری از خشکی، خارش و کشیدگی پوست

-مناسب جهت پاک کردن پوست حساس دور چشم

نحوه مصرف: مقدار کافی از فرآورده را به کمک پد پنبه‌ای بر روی پوست صورت و اطراف چشم مالیده و به آرامی و با حرکات دورانی ماساژ دهید. نیازی به شستشوی پوست بعد از مصرف این فرآورده نمی‌باشد.

ترکیبات: اسید هیالورونیک ۲٪، عصاره جو دوسر، گلیسرین دارویی، اسیدهای چرب، کلسترول، سرامید، PEG-۴۰، گلیسریل کوکوات، سدیم کوکت سولفات، کاپریلیل/کاپریل گلوکوزاید، دی سدیم کوکو آمفو دی استات، سوربیتول، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسرین، پانتنول، PEG-۴۰ هیدروژنیتد کاستر اویل، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف تونیک آتوپیا آردن را متوقف نموده و با پزشک خود مشورت نمایید. از تماس با بافت ملتحمه چشم، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری شود. این محصول تنها جهت مصارف خارجی است.

عنوان مشخصه
برند آردن - Ardene
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار پارس حیان
وزن 250 گرم
نوع محصول تونیک
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی اسید هیالورونیک و آلوئه ورا
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های خشک و خیلی خشک
موارد مصرف پاک‌ کننده آرایش
ترکیبات اسید هیالورونیک ۲٪، عصاره جو دوسر، گلیسرین دارویی، اسیدهای چرب، کلسترول، سرامید، PEG-۴۰، گلیسریل کوکوات، سدیم کوکت سولفات، کاپریلیل/کاپریل گلوکوزاید، دی سدیم کوکو آمفو دی استات، سوربیتول، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسرین، پانتنول، PEG-۴۰ هیدروژنیتد کاستر اویل، آب دیونیزه
روش مصرف مقدار کافی از فرآورده را به کمک پد پنبه‌ای بر روی پوست صورت و اطراف چشم مالیده و به آرامی و با حرکات دورانی ماساژ دهید. نیازی به شستشوی پوست بعد از مصرف این فرآورده نمی‌باشد.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف تونیک آتوپیا آردن را متوقف نموده و با پزشک خود مشورت نمایید. از تماس با بافت ملتحمه چشم، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری شود. این محصول تنها جهت مصارف خارجی است.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید