داروتو
تصویر  تونیک پاک کننده پوست‌های معمولی تا خشک سی گل ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  تونیک پاک کننده پوست‌های معمولی تا خشک سی گل ۱۵۰ میلی لیتر

تونیک پاک کننده پوست‌های معمولی تا خشک سی گل ۱۵۰ میلی لیتر

Seagull Cleansing Tonic Skin Dry And Normal 150ml

دسته بندی : تونر
ویژگی ها

مکمل پاکسازی پوست پس از شیر پاک کن و سایر پاک کننده‌های پوست

حاوی عصاره گل رز، عسل، آلانتوئین و ویتامین‌های گروه B

فاقد الکل

التیام بخش و ترمیم کننده پوست آسیب دیده

مناسب برای پوست‌های معمولی تا خشک

85,000 تومان

تونیک پاک کننده سی گل مناسب پوست‌های معمولی تا خشک مکمل پاکسازی پوست بوده و به رفع آلودگی‌های باقی مانده بر روی پوست کمک شایانی می‌کند. این تونیک حاوی عصاره رز و عسل، آلانتوئین، عصاره سویا و پروویتامین B5 بوده و پوست را به خوبی تقویت و تغذیه می‌کند. این محصول قادر است منافذ پوست را به صورت عمقی پاکسازی کند. در عین حال می‌تواند رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و موجب خشکی مجدد پوست نگردد. این تونیک ضد التهاب بوده و حساسیت‌های پوستی را نیز تسکین می‌دهد. با استفاده از این تونیک پوست شاداب شده و بر زیبایی و سلامتی پوست افزوده خواهد شد. این محصول حاوی مواد مغذی و مورد نیاز پوست است و قادر است به سرعت پوست‌های آسیب دیده را ترمیم کند. به علاوه موجب کوچک تر شدن منافذ باز پوست شده و از ایجاد آکنه پیشگیری می‌کند. این تونیک دارای فرمولاسیونی متناسب با pH طبیعی پوست بوده و موجب افزایش لطافت و نرمی پوست خواهد شد. تونیک پاک کننده سی گل فاقد الکل بوده و برای افراد دارای پوست های خشک تا نرمال مناسب می‌باشد.

ویژگی‌های خاص:

-لطافت بخش پوست و رفع کننده خشکی پوست

-دارای فرمولاسیونی متناسب با pH طبیعی پوست

-کوچک کننده منافذ باز پوست

-پیشگیری از ایجاد آکنه

-بازسازی پوست‌های آسیب دیده

-التیام بخش و ضد التهاب

-تامین کننده رطوبت مورد نیاز پوست

-پاکسازی عمقی منافذ پوست

-رفع آلودگی‌های باقی مانده بر روی پوست

-مکمل پاکسازی پوست

روش مصرف: در صورت عدم حساسیت، با تکه‌ای پنبه استریل آغشته به شیر پاک کن سی گل ناحیه مورد نظر را پاک کنید تا آلودگی‌های تجمع یافته و آرایش سطح آن جذب پنبه شود. سپس مقداری از محلول تونیک پاک کننده سی گل را با پنبه به تمامی نقاط پوست صورت بمالید تا بقایای شیر پاک کن، ناخالصی‌ها، مواد آرایشی و آلودگی‌های دیگر از روی پوست پاک شده و در عین حال کمبود رطوبت پوست جبران شود. به این ترتیب با پاکسازی اپیدرم، پوست جهت پذیرش محصولات مورد نظر آماده می‌شود.

ترکیبات: آب مقطر، دایمتیکون، گلیسرین، کاپرلیک/کاپریک تری گلیسرید، عصاره عسل، عصاره گل رز، پیش ساز ویتامین B5، آلانتوئین،پروتئین سویا، پلی اتیلن گلیکول، روغن کرچک، نگهدارنده، رنگ، اسانس

هشدار مصرف: پیش از استفاده از عدم حساسیت پوستی مطمئن شوید. به این منظور مقداری از تونیک را بر روی پوست لاله گوش مالیده، در صورت عدم حساسیت پس از ۲۴ ساعت محصول را مصرف نمایید. از استفاده روی پوست‌های آسیب دیده و ملتهب اجتناب شود. از تماس این محصول با چشم‌ها باید خودداری نمود. در صورت بروز هرگونه حساسیت مصرف قطع گردد. قبل از مصرف دست‌هایتان را با آب و صابون بشویید. فقط جهت استعمال خارجی است.

عنوان مشخصه
برند سی گل - Seagull
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول تونر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره رز و عسل، آلانتوئین، عصاره سویا و پرو ویتامین B5
فاقد الکل
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های خشک و معمولی
موارد مصرف پاک‌ کننده آرایش
ترکیبات آب مقطر، دایمتیکون، گلیسرین، کاپرلیک/کاپریک تری گلیسرید، عصاره عسل، عصاره گل رز، پیش ساز ویتامین B5، آلانتوئین،پروتئین سویا، پلی اتیلن گلیکول، روغن کرچک، نگهدارنده، رنگ، اسانس
روش مصرف در صورت عدم حساسیت، با تکه‌ای پنبه استریل آغشته به شیر پاک کن سی گل ناحیه مورد نظر را پاک کنید تا آلودگی‌های تجمع یافته و آرایش سطح آن جذب پنبه شود. سپس مقداری از محلول تونیک پاک کننده سی گل را با پنبه به تمامی نقاط پوست صورت بمالید تا بقایای شیر پاک کن، ناخالصی‌ها، مواد آرایشی و آلودگی‌های دیگر از روی پوست پاک شده و در عین حال کمبود رطوبت پوست جبران شود. به این ترتیب با پاکسازی اپیدرم، پوست جهت پذیرش محصولات مورد نظر آماده می‌شود.
هشدار مصرف پیش از استفاده از عدم حساسیت پوستی مطمئن شوید. به این منظور مقداری از تونیک را بر روی پوست لاله گوش مالیده، در صورت عدم حساسیت پس از ۲۴ ساعت محصول را مصرف نمایید. از استفاده روی پوست‌های آسیب دیده و ملتهب اجتناب شود. از تماس این محصول با چشم‌ها باید خودداری نمود. در صورت بروز هرگونه حساسیت مصرف قطع گردد. قبل از مصرف دست‌هایتان را با آب و صابون بشویید. فقط جهت استعمال خارجی است.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید