داروتو
تصویر  شامپو موهای معمولی  مدل Daily Moisture داو200 میلی لیتر

شامپو موهای معمولی مدل Daily Moisture داو200 میلی لیتر

Dove daily moisture shampoo 200 ml

دسته بندی : شامپو موی معمولی
ویژگی ها

حافظت از موها در برابر آسیب دیدگی های روزانه مو

حفظ طراوت، شادابی و حجم طبیعی موها

مناسب برای استفاده روزانه

 

در حال تامین

موهای معمولی بهترین مو برای حالت پذیری است به شرط اینکه با شامپو و نرم کننده های مناسب شسته شوند. خرید یک شامپو خوب به منزله گران قیمت بودن آن نیست. بهترین و متناسب ترین شامپو، شامپوی است که بعد از استفاده ساختار و بافت قبلی مو از بین نرود و باعث افزایش طراوت و زیبایی مو ها نیز بشود. شسشتو مو های معمولی به صورت مداوم باعث می شود لایه خارجی مو آسیب ببیند و به تدریج خشک و شکننده شوند. تار های مو نازک و حساس هستند به همین دلیل نباید تحت تاثیر عوامل محیطی و شیمیایی قرار بگیرند. به همین دلیل باید در زمان خرید شامپو دقت بسیار زیادی بکنید. شامپو موهای معمولی  مدل Daily Moisture داو همانطور که از نامش پیدا است، شامپویی برای شستشوی روزانه مو ها است. با استفاده از این محصول مو های شما نرم و درخشان می وشد. این محصول به دلیل داشتن آکوا کمپلکس می تواند موجب آبرسانی به مو ها شود و از بین رفتن رطوبت طبیعی مو جلوگیری کند.

استفاده از نرم کننده های داخل حمام و سرم ها و کرم های بعد از حمام مناسب با نوع مو در کنار این محصول توصیه می گردد.

ویژگی‌های خاص:

-درخشان کننده و نرم کننده موها در طول زمان استفاده

-محافظت از موها در برابر آسیب دیدگی های روزانه مو

-حفظ طراوت، شادابی و حجم طبیعی موها

-مناسب برای استفاده روزانه

-مخصوص موهای معمولی

نحوه مصرف: ابتدا مو‌ های خود را با آب ولرم مرطوب نموده سپس مقداری از شامپو را بر روی مو‌ های خیس خود ریخته و به آرامی ماساژ  دهید. سپس کف حاصله را به مدت 5 دقیقه بر روی مو‌های خود باقی بگذارید و بعد از آن با آب ولرم مو‌ها را به طور کامل آب کشی نمایید.

ترکیبات: آب، سدیم لورات سولفات، کوکامیدو پروپیل بتاین، گلیسیرین، سدیم کلراید، دی متیکونول، آکریلات کوپولیمر، کوکامید MEA، سدیم سولفات، PEG-۴۵M، منیزیم نیترات، سیلیکا، منیزیم کلراید، BHT، سدیم هیدروکسید، سیتریک اسید، PPG-۱۲، سدیم بنزوات، هگزیل سینامات، لیمونن، لینالول.

هشدار مصرف: از تماس کف شامپو با چشم و سطوح مخاطی خودداری نمایید و در صورتی که با چشم  و پوست آسیب دیده تماس پیدا کرد محل مورد نظر را با آب فراوان شستشو دهید. دور از دسترس کودکان، در دمای مناسب و دور از تابش نور خورشید نگهداری کنید.

 

عنوان مشخصه
برند داو - Dove
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده یونیلیور ایران، نماینده انحصاری یونیلیور هلند
تحت لیسانس هلند
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
خاصیت درخشان کننده و نرم کننده موها در طول زمان استفاده -محافظت از موها در برابر آسیب دیدگی های روزانه مو -حفظ طراوت، شادابی و حجم طبیعی موها -مناسب برای استفاده روزانه -مخصوص موهای معمولی
هشدار مصرف از تماس کف شامپو با چشم و سطوح مخاطی خودداری نمایید و در صورتی که با چشم  و پوست آسیب دیده تماس پیدا کرد محل مورد نظر را با آب فراوان شستشو دهید. دور از دسترس کودکان، در دمای مناسب و دور از تابش نور خورشید نگهداری کنید.
شماره مجوز 38/1482

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید