داروتو
تصویر  دستمال مرطوب پاک کننده آرایش صورت پوست‌های چرب بیول ۲۰ عددی
تصویر  دستمال مرطوب پاک کننده آرایش صورت پوست‌های چرب بیول ۲۰ عددی

دستمال مرطوب پاک کننده آرایش صورت پوست‌های چرب بیول ۲۰ عددی

Biol Tea Tree Make Up Remover For Oily Skin Wet Wipes 20pcs

ویژگی ها

مناسب پوست‌های چرب

مناسب پاک کردن آرایش صورت

با خاصیت ضد آکنه و ضد جوش

حاوی عصاره گیاهی درخت چای

بدون ایجاد حس سنگین بر روی پوست

در حال تامین

برای پاک کردن آرایش از سطح پوست استفاده از محصولات پاک کننده مناسب و سازگار با پوست که علاوه بر تمیز کردن کامل منافذ پوست از آرایش و چربی دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد جوش باشد، بسیار اهمیت دارد. دستمال مرطوب پاک کننده آرایش صورت پوست‌های چرب بیول، حاوی عصاره درخت چای و دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد آکنه و جوش است که علاوه بر رفع کامل انواع آرایش حتی آرایش ضد آب و آلودگی از سطح پوست به طراوت پوست کمک کرده و روی صورت حس سنگینی ایجاد نمی‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-بدون نیاز به آبکشی

-طراوت بخش پوست

-دارای خاصیت آنتی باکتریال

-از بین برنده چربی اضافی پوست

-بدون ایجاد حس سنگینی روی پوست

نحوه مصرف: برای استفاده از دستمال، در پلاستیکی را باز نموده و لیبل را بلند نمایید. لبه دستمال را با انگشت بگیرید و دستمال را بیرون بکشید. به آرامی دستمال را روی صورت خود بکشید. (نیازی به آبکشی ندارد.) پس از استفاده و برای جلوگیری از خشک شدن دستمال‌ها، لیبل را به جای اولیه برگردانده و حتما درب پلاستیکی را بسته نگه دارید.

ترکیبات: منسوج نبافته، ۷-PEG گلیسریل کوکوآت، ستریس -۲۰، ستریس -۱۲ ستیل پالمیتات، سیتریک اسید، عصاره کالاندولا، عصاره آلوئه ورا، عصاره کاملیا، عصاره درخت چای، آلانتویین، دایمتیکون، کاپریلیک، عصاره بابونه جینسنگ تیلیا کورداتا، روغن جوجوبا، ستوستریل گلیسریل استئارات، گلیسرین، پلی سوربات -۲۰، کوکوآمید و پروپیل بتایین، ا د ت آ، ستریل ایزونونانوات، فنوکسی اتانول، ویتامین B5، ویتامین E، بیوتین، ویتامین A، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، ۲ متیل ۵-کلرو ۴-ایزوتیازولینون، ۲-متیل ۴-ایزوتیازولینون، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند بیول - Biol
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس پرند دیبا
به سفارش شکوفا منش
نوع محصول دستمال مرطوب
تعداد 20
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره گیاهی درخت چای
قابل استفاده برای صورت و گردن
مناسب برای پوست‌های چرب
موارد مصرف پاک کننده آرایش‌های ضد آب
ترکیبات منسوج نبافته، ۷-PEG گلیسریل کوکوآت، ستریس -۲۰، ستریس -۱۲ ستیل پالمیتات، سیتریک اسید، عصاره کالاندولا، عصاره آلوئه ورا، عصاره کاملیا، عصاره درخت چای، آلانتویین، دایمتیکون، کاپریلیک، عصاره بابونه جینسنگ تیلیا کورداتا، روغن جوجوبا، ستوستریل گلیسریل استئارات، گلیسرین، پلی سوربات -۲۰، کوکوآمید و پروپیل بتایین، ا د ت آ، ستریل ایزونونانوات، فنوکسی اتانول، ویتامین B5، ویتامین E، بیوتین، ویتامین A، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، ۲ متیل ۵-کلرو ۴-ایزوتیازولینون، ۲-متیل ۴-ایزوتیازولینون، آب دیونیزه
روش مصرف برای استفاده از دستمال، در پلاستیکی را باز نموده و لیبل را بلند نمایید. لبه دستمال را با انگشت بگیرید و دستمال را بیرون بکشید. به آرامی دستمال را روی صورت خود بکشید. (نیازی به آبکشی ندارد.) پس از استفاده و برای جلوگیری از خشک شدن دستمال‌ها، لیبل را به جای اولیه برگردانده و حتما درب پلاستیکی را بسته نگه دارید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بسته بندی پلاستیکی
شرایط نگهداری از قرار دادن بسته در گرما و تابش مستقیم آفتاب جدا خودداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید