داروتو
تصویر  دستمال مرطوب کودک پوست‌های حساس مای بی بی ۷۰ عددی
تصویر  دستمال مرطوب کودک پوست‌های حساس مای بی بی ۷۰ عددی
تصویر  دستمال مرطوب کودک پوست‌های حساس مای بی بی ۷۰ عددی

دستمال مرطوب کودک پوست‌های حساس مای بی بی ۷۰ عددی

My Baby Sensitive Skin Baby Wet Wipes 70pcs

دسته بندی : دستمال مرطوب کودک
ویژگی ها

مناسب پوست حساس کودکان

مناسب دست، صورت و بدن

فاقد پارابن

مرطوب کننده

ضد التهاب و آرامش بخش

حاوی عصاره بابونه، ویتامین E و B5

در حال تامین

دستمال مرطوب پاک کننده، یک محصول ضروری بهداشتی برای زمان‌هایی که به آب یا مواد شوینده دسترسی ندارید، به شمار می‌آید. دستمال مرطوب کودک پوست‌های حساس مای بی بی در بسته‌های پاکتی درب دار جهت نظافت پوست حساس دست، صورت و بدن کودکان استفاده می‌شود. این محصول به لطافت پنبه برای نوزادان مناسب است زیرا ضد التهاب بوده و از سوختگی‌های ناشی از عرق و ادرار جلوگیری می‌کند. دستمال مرطوب مای بی بی فاقد پارابن و هر گونه مواد مضر شیمیایی است. خرید دستمال مرطوب کودک از خشکی پوست کودک که در اثر شستشوی زیاد پیش می‌آید، جلوگیری می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-مناسب دست، صورت و بدن

-فاقد پارابن

-مرطوب کننده

-ضد التهاب و آرامش بخش

-حاوی عصاره بابونه، ویتامین E و B5

نحوه مصرف: استفاده از دستمال مرطوب نوزاد کار آسانی است و تنها نکته‌ای که باید رعایت کنید این است که پس از برداشتن دستمال مرطوب درب آن را ببندید. یکی از دستمال‌ها را برداشته و روی پوست نوزاد بکشید، البته دقت کنید با کشیدن محکم موجب سایش و زخم شدن پوست نوزاد نشوید. اگر برای صورت استفاده می‌کنید بهتر است بعد از استفاده از کرم یا لوسیون کودک جهت جلوگیری از بروز حساسیت استفاده کنید.

ترکیبات: آب دیونیزه، پلی اتیلن گلیکول ۷ گلیسرول کوکوآت، اتیلن گلیکول مونو فنیل اتر، کوکواولامیدو پروپیل بتائین، سیتریک اسید، تری اتانول آمین، نگهدارنده بدون پارابن، عصاره بابونه، ویتامین E، ویتامین B5، اسانس مجاز آرایشی، منسوج نبافته

هشدار مصرف: در صورت بروز هرگونه حساسیت مصرف آن را متوقف کنید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم بپرهیزید، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از انداختن دستمال به داخل توالت خودداری نمایید. برای جلوگیری از خشک شدن دستمال، لطفا لیبل را به خوبی به جای اولیه برگردانید.

عنوان مشخصه
برند مای بی بی - My Baby
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده زرین رویا
نوع محصول دستمال مرطوب
تعداد 70
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان
سایز 20*15 سانتی متر
حاوی عصاره بابونه، ویتامین E و B5
فاقد پارابن
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های حساس
موارد مصرف پاک کننده
ترکیبات آب دیونیزه، پلی اتیلن گلیکول ۷ گلیسرول کوکوآت، اتیلن گلیکول مونو فنیل اتر، کوکواولامیدو پروپیل بتائین، سیتریک اسید، تری اتانول آمین، نگهدارنده بدون پارابن، عصاره بابونه، ویتامین E، ویتامین B5، اسانس مجاز آرایشی، منسوج نبافته
روش مصرف استفاده از دستمال مرطوب نوزاد کار آسانی است و تنها نکته‌ای که باید رعایت کنید این است که پس از برداشتن دستمال مرطوب درب آن را ببندید. یکی از دستمال‌ها را برداشته و روی پوست نوزاد بکشید، البته دقت کنید با کشیدن محکم موجب سایش و زخم شدن پوست نوزاد نشوید. اگر برای صورت استفاده می‌کنید بهتر است بعد از استفاده از کرم یا لوسیون کودک جهت جلوگیری از بروز حساسیت استفاده کنید.
هشدار مصرف در صورت بروز هرگونه حساسیت مصرف آن را متوقف کنید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم بپرهیزید، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از انداختن دستمال به داخل توالت خودداری نمایید. برای جلوگیری از خشک شدن دستمال، لطفا لیبل را به خوبی به جای اولیه برگردانید.
محفظه نگهدارنده بسته بندی پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید