داروتو
تصویر  دستگاه بخور گرم SNT-105 سانی ۶ لیتر
تصویر  دستگاه بخور گرم SNT-105 سانی ۶ لیتر
تصویر  دستگاه بخور گرم SNT-105 سانی ۶ لیتر
تصویر  دستگاه بخور گرم SNT-105 سانی ۶ لیتر
تصویر  دستگاه بخور گرم SNT-105 سانی ۶ لیتر

دستگاه بخور گرم SNT-105 سانی ۶ لیتر

Sunny Humidifier Fresh Air Model SNT-105 6lit

ویژگی ها

بخور گرم

۶ ماه گارانتی

ظرفیت آب مخزن ۶ لیتر

دارای جای دارو و اسانس

تنظیم رطوبت مورد نیاز محیط

دارای نمایشگر میزان آب مخزن

تولید یون منفی و تصفیه کننده هوا

دارای سیستم خاموش خودکار درصورت تمام شدن آب مخزن

مدت زمان کارکرد تقریبا ۱۴ ساعت (بستگی به سختی هر منطقه)

در حال تامین

دستگاه بخور دستگاهی است که برای افزایش رطوبت محیط مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مکان‌هایی با آب و هوای خشک و یا در فصول سرد که رطوبت هوا کاهش می‌یابد، خشکی هوا مشکلات متعددی را به وجود می‌آورد، بهترین دستگاه بخور برای هر فضای بسته‌ای می‌تواند انتخابی مناسب برای بر طرف کردن خشکی هوا و زدودن آلودگی آن باشد. به طور یقین خرید دستگاه بخور گامی موثر در ایجاد فضایی شاد و پویا در خانه و یا محل کار است. استفاده از دستگاه بخور مایه افزایش بهتر تنفس، کاهش علائم آسم و بیماری‌های تنفسی، کاهش سرماخوردگی و یا خشکی چشم و دیگر مشکلات می‌شود. دستگاه‌های تولید بخور گرم معمولا از مکانیسم ایجاد خازن و تبخیر آب استفاده می‌کنند که نتیجه این عمل، دمای آب و بخار آن بالا می‌رود. دستگاه بخور گرم SNT-105 سانی ۶ لیتری به منظور مرطوب ساختن هوای اتاق مورد استفاده قرار می‌گیرد که دو الکترود موجود در کلاهک تبخیر از طریق قابلیت رسانایی آب، آب را حرارت می‌دهند. بنابرین آب مقطر نمی‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. دستگاه بخور گرم سانی از مسائلی همچون ایجاد باکتری تغییر کیفیت آب و انتشار آهک به محیط اطراف ممانعت می‌نماید و دارای نشان دهنده سطح پر مخزن است.

ویژگی‌های خاص:

-رفع بیماری‌های تنفسی

-بدون صدای آزار دهنده

-مخزن پلاستیکی قابل شستشو

-تنظیم رطوبت مورد نیاز محیط

-دارای نمایشگر میزان آب مخزن

-تولید یون منفی و تصفیه کننده هوا

-دارای سیستم خاموش خودکار درصورت تمام شدن آب مخزن

نحوه مصرف: دسته فوقانی مخزن آب را گرفته به طرف سقف بکشید و مخزن آب را از قیمت اصلی بخور جدا نمایید. در واقع در قسمت تحتانی مخزن آب را در خلاف جهت عقربه‌های ساعت چرخانده و پس از باز شدن، مخزن آب را سر و ته کرده و سپس با آب تازه و تمیز و با دمای معمولی پر نمایید. در پیچی مخزن آب را به محل خود برگردانده و با چرخاندن در جهت عقربه ساعت آن را در جهت آب بندی مخزن سفت کنید. مخزن را به حالت اولیه سرو ته کرده و در محل اولیه آن بر روی قسمت اصلی و زیرین بخور قرار دهید.

هشدار مصرف: از روشن کردن دستگاه زمانی که مخزن خالی از آب است، جدا خودداری نمایید. از خراش دادن عمدی مبدل اولتراسونیک (ترانسدیوسر) جدا خودداری نمایید. هنگام تمیز کردن از نفوذ آب به قطعات داخلی دستگاه جلوگیری کنید. دو شاخه دستگاه مستقیما به پریز دیواری متصل شود. از بازی کردن کودکان با این دستگاه جلوگیری نمایید.

عنوان مشخصه
برند سانی - Sunny
کشور سازنده ایران
حجم 6 لیتر
نوع محصول دستگاه بخور
سن مصرف تمام سنین
قابل استفاده برای محیط منزل و محل کار
موارد مصرف بخور خانگی، بهبود عفونت‌های مجاری تنفسی، کاهش درد و سرفه‌های خشک
روش مصرف دسته فوقانی مخزن آب را گرفته به طرف سقف بکشید و مخزن آب را از قیمت اصلی بخور جدا نمایید. در واقع در قسمت تحتانی مخزن آب را در خلاف جهت عقربه‌های ساعت چرخانده و پس از باز شدن، مخزن آب را سر و ته کرده و سپس با آب تازه و تمیز و با دمای معمولی پر نمایید. در پیچی مخزن آب را به محل خود برگردانده و با چرخاندن در جهت عقربه ساعت آن را در جهت آب بندی مخزن سفت کنید. مخزن را به حالت اولیه سرو ته کرده و در محل اولیه آن بر روی قسمت اصلی و زیرین بخور قرار دهید.
هشدار مصرف از روشن کردن دستگاه زمانی که مخزن خالی از آب است، جدا خودداری نمایید. از خراش دادن عمدی مبدل اولتراسونیک (ترانسدیوسر) جدا خودداری نمایید. هنگام تمیز کردن از نفوذ آب به قطعات داخلی دستگاه جلوگیری کنید. دو شاخه دستگاه مستقیما به پریز دیواری متصل شود. از بازی کردن کودکان با این دستگاه جلوگیری نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
منبع انرژی اتصال به برق از طریق آداپتور

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید