داروتو
تصویر  دم يار بزرگسالان
تصویر  دم يار بزرگسالان
تصویر  دم يار بزرگسالان

دم يار بزرگسالان

Damyar Aerosol Holding Chamber With Valve

ویژگی ها

با کیفیت

کاربرد ساده

پاک کردن ساده

محفظه نگهدارنده اسپری‌های تنفسی و ائروسل‌ها با دریچه یک طرفه

17,400 تومان

دم یار بزرگسال ابزاری پلاستیکی است که با هدف تسهیل دارورسانی به بیماران، به ویژه بیماران مبتلا به آسم طراحی شده تا دوز داروی رسیده به ریه را افزایش دهد، رسوب دارو در دهان و گلو و خارش، التهاب و عفونت متعاقب آن را کاهش داده و کمک به مصرف بهینه دارو به کاهش هزینه‌‌های بیمار می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص: 

-با کیفیت

-کاربرد ساده

-پاک کردن ساده

-محفظه نگهدارنده اسپری‌های تنفسی و ائروسل‌ها با دریچه یک طرفه

-متناسب برای مصرف اسپری‌های استنشاقی

-متناسب و قابل انعطاف برای اسپرهای استنشاق

نحوه مصرف: دریچه پلاستیکی که روی دهانه دستگاه دم یار و همچنین اسپری تنفسی قرار دارد را بردارید. اسپری را به خوبی تکان دهید. دهانه اسپری را در روزنه تحتانی دستگاه دم یار قرار دهید. دهانه فوقانی دستگاه را در دهان خود قرار دهید. کپسول اسپری را به طرف پایین فشار دهید. یک نفس عمیق و آهسته (دم) بکشید، سپس نفس خود را برای ۵ تا ۱۰ ثانیه نگهدارید. اگر شما نمی‌توانید یک نفس عمیق بکشید یا نفس خود را نگهدارید، تنفس به داخل و خارج (دم و بازدم) معمولی را ۳ تا ۴ مرتبه انجام دهید. دستگاه دم یار به گونه‌ای طراحی شده که شما با دم و بازدم معمولی میزان تجویز شده دارو را به خوبی دریافت می‌نمایید. برای هر پاف دارو قسمت ۲ تا ۶ را تکرار کنید. بین پاف‌ها حداقل ۳۰ ثانیه صبر کنید. اسپری را جدا کنید و دریچه‌های اسپری و دستگاه دم یار را روی آن‌ها قرار دهید.

هشدار مصرف: دم یار را در کیف یا ظرفی جداگانه نگهداری کنید تا از گرد و غبار، مایعات یا خراش و آسیب در امان بماند. به دلیل پلاستیکی بودن دم یار بهتر است آن را در ظروف یا کیسه پلاستیکی نگهداری نکنید تا بار منفی ایجاد شده بین آن‌ها از اثرگذاری دارو نکاهد. دم یار خود را یک بار قبل از اولین استفاده و پس از آن نیز هر ماه بشویید و برای بهتر شدن این کار نیز قطعات دهانی و انتهایی دم یار را جدا کرده، آن را ۱۵ دقیقه در آب گرم گذاشته و با مایع شوینده ادامه شست و شو را انجام دهید، اجازه دهید تا در معرض هوا کاملا خشک شده و سپس اجزا را متصل کنید.

عنوان مشخصه
برند F.T.E co
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده فناور طب اسپادانا
نوع محصول دم یار
سن مصرف بزرگسالان
جنسیت مصرف عمومی
جنس پلاستیک
موارد مصرف محفظه نگهدارنده اسپری‌های تنفسی و ائروسل‌ها با دریچه یک طرفه
روش مصرف دریچه پلاستیکی که روی دهانه دستگاه دم یار و همچنین اسپری تنفسی قرار دارد را بردارید. اسپری را به خوبی تکان دهید. دهانه اسپری را در روزنه تحتانی دستگاه دم یار قرار دهید. دهانه فوقانی دستگاه را در دهان خود قرار دهید. کپسول اسپری را به طرف پایین فشار دهید. یک نفس عمیق و آهسته (دم) بکشید، سپس نفس خود را برای ۵ تا ۱۰ ثانیه نگهدارید. اگر شما نمی‌توانید یک نفس عمیق بکشید یا نفس خود را نگهدارید، تنفس به داخل و خارج (دم و بازدم) معمولی را ۳ تا ۴ مرتبه انجام دهید. دستگاه دم یار به گونه‌ای طراحی شده که شما با دم و بازدم معمولی میزان تجویز شده دارو را به خوبی دریافت می‌نمایید. برای هر پاف دارو قسمت ۲ تا ۶ را تکرار کنید. بین پاف‌ها حداقل ۳۰ ثانیه صبر کنید. اسپری را جدا کنید و دریچه‌های اسپری و دستگاه دم یار را روی آن‌ها قرار دهید.
هشدار مصرف دم یار را در کیف یا ظرفی جداگانه نگهداری کنید تا از گرد و غبار، مایعات یا خراش و آسیب در امان بماند. به دلیل پلاستیکی بودن دم یار بهتر است آن را در ظروف یا کیسه پلاستیکی نگهداری نکنید تا بار منفی ایجاد شده بین آن‌ها از اثرگذاری دارو نکاهد. دم یار خود را یک بار قبل از اولین استفاده و پس از آن نیز هر ماه بشویید و برای بهتر شدن این کار نیز قطعات دهانی و انتهایی دم یار را جدا کرده، آن را ۱۵ دقیقه در آب گرم گذاشته و با مایع شوینده ادامه شست و شو را انجام دهید، اجازه دهید تا در معرض هوا کاملا خشک شده و سپس اجزا را متصل کنید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید